فقط یاد گرفتیم به همه چیز اعتراض کنیم . اگر همین خودرو پراید و پژو نبود . بیشترمون الان تو این شرایط تحریم یا سوار خر بودیم یا ژیان !
پاسخ ها
مجیدوووو
||
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
این اسمش اعتراض نیست مهندس
این اسمش مطالبه گری هست
ما لیاقتمون لگن نیست
مملکتی که با دست خالی موشک نقطه زن با برد 2000 کیل.متر میسازه لیاقت داره بهترین ماشین رو بسازه و در اختیار مردمش قرار بده
مملکتی که جوانان بی ادعاش پهباد فوق پیشرفته رو از دل آسمون سالم به زمین مینشونه لیاقتش نیست سوار ماشینی بشه که وقتی با ی موتور تصادف میکنه تا شیشه عقب جمع بشه و 5 نفر توش بمیرن
آره عزیز دل برادر شما شاید سطح انتظارت اینقد کم باشه که داشتن این آهن پاره ها برای ته آمال و آرزو باشه و این لگن ها رو به چهارپا ترجیح بدی ولی بیشتر مردم امروزه دیگه میفهمند فرق خودرو با گاری چیه
آره مهندس
ناشناس
||
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
وقتی ما پهباد می سازیم تکنلوزی پهاد صدسال جلو تر از ماشین هست چرا نباید ماشین خوب بسازیم لیبرال هارا بریزید بیرون ببنید که درست میشه
ناشناس
||
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
داداش ازتو توهم در بیا. اون موشکا رو فکر میکنی خودشون ساختن.
اونام مونتاژه که قطعاتش با قیمت زیاد از خارج میاد
رضا
||
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
در پاسخ برادر مجید شما اگر میتونی به جای خودرو سوار موشک نقطه زن شو یعنی نمی دونی مقایسه کردن یک محصول امنیتی که در ساختش تنها چیزی که مطرح نیست قیمت است بایک محصول اقتصادی مورد مصرف مردم قیاس مع الفارق است؟شما فکر می کنی اگر قرار بود همین خودرو سازان یا همه کسری هایشان یک محصول کیفی به روز با قیمت بالای 200 میلیون تومان بسازند در انجام ان مشگلی نداشتند چون هزینه سرمایه گزاری این ساخت قابل سرشکن کردن بود؟مشگل شما این است که می خواهی پول پراید 4000 دلاری را بدهی و سوار تویوتای 20000 دلاری بشوی وقتی هم نمی شود علیرغم موجود بودن قیمت جهانی خودروهای روز در قیمت تشکیک می کنی شوروی کمونیستی هم بمب اتم 100 مگاتنی آزمایش می کرد اما در تامین نان مردم مانده بود و همین امر هم سبب فروپاشیش شد پس مقایسه اشتباه نکن
ناشناس
||
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آقاي مجيدوو
همون موشك نقطه زن را روسا ميدن.
ناشناس
||
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دوغت را بخور که نچایی
۱۷:۴۸
ناشناس
||
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ما داریم از اقتصاد ایران حرف می زنیم و نه از داخل امریکا
هر وقت خواستید در خاک امریکا و یا اروپا ماشین تولید کنید بیایید از بحث ۲۰ هزار دلاری کنید مانند بقیه صنایع ایران که مشکلی ندارند در حالیکه ارزان هم تمام می شود
با سلام
متاسفانه آنهایی که حرف از این میزنند که این صنعت را نباید به هر طریق نگه داشت و آن را باید حذف کرد اصلا صنعت خودرو را نمی شناسند . میزان اشتغال زایی آن را نمی دانند مشاغل مستقیم و غیر مستقیم آن را نمیدانند.کشوری مانند امریکا با آن همه صنایع پیشرفته از صنعت نرم افزار گرفته تا صنعت دارو و کلی صنایع دیگر که همه در دنیا جزء تراز اول ها هستند در تغییرات شان دخالت مستقیم نمی کند ولی زمانی که خودرو سازی این کشور پیشرفته تصمیم به اعلام ورشکستگی می کند مستقیم ورود کرده و به این صنعت کمک ای مالی فراوان می کند تا اعلام ورشکستگی نکند چرا؟ آیا کشور سرمایه داریی مانند آمریکا عاشق چشم و ابروی صنعت خودرو می باشد یا عاشق مدیران آن است که مستقیم ورود کرده و کمک می کند. همه می دانند صنعت خودرو از پر اشتغال زاترین صنایع در دنیا می باشد.
پاسخ ها
مجیدووووو
||
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بی خیال دکتر
ناشناس
||
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مرد حسابی، صنعت خودرو سازی امریکا رو با این فرغون
سازای داخلی مفایسه میکنی؟
ناشناس
||
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ایرانی
||
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
عزیز برادر چی رو به چی ربط میدی اون صنعتی که شما میگی وزنه صادراتی اون کشورهاست نه لگن سازی ما چرا دارین یه دروغ تاریخی رو برا مردم توجیه میکنیدچند تا از قطعه سازها صادرات دارن در کدوم زمینه صنعتی پایه ما حرفی برای گفتن داریم در حالی که دنیا داره کامیون برقی امتحان میکنه ما یک خودرو دیزلی سنگین از خودمون نداریم
ناشناس
||
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بسیاری از کشورها صنعت خودرو ندارند ولی صنابع دیگری دارند ادامه این صنعب با این رانتخوارها غیر ممکن است.
اینکه این شرکتها مسبب بالاترین مشکلات زیست محیطی هستند شکی نیست، ولی اگر قرار باشد با این فرمان جلو رفت تقریباً همه صنعت و خدمات ایران باید جمع شود.
الان در صداو سیما خیلی بهره وری بالاست؟ یا ذوب آهن خیلی وضعش بهتر است (تازه محصولاتش را با دلار آزاد می فروشد) یا اگر رانت خوراک (5% ارزانتر) را از پالایشگاه هایمان بگیریم بدون مشکل هستند؟ یا فولاد مبارکه که سنگ آهنش را از داخل تهیه می کند و نرخهایش با دلار آزاد تا حالا کسی به آن شرکت گیر داده است چرا وضع بازنشستگانش انقدر فلاکت بار هست؟ یا پیمانکاران ما (قرارگاه و ... ) چرا قیمت تمام شده پروژه هایشان انقدر بیشتر از پیمانکاران خارجی است؟
یا شرکتهای مخابراتمون از انحصار بیاد بیرون می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند؟
تا موقعی که ما بخواهیم با اندیشه های دولتی همه چیز را اداره کنیم و موقع گند زدن فحشش را به لیبرالها (طرفداران اقتصاد آزاد و عدم دخالت دولت) بدهیم همین آش و همین کاسه است.
خودروسازها سهم سازمانها و اشخاص خاص و نمايندگان را بدهند بعد با لگنته هاي عهد بوق و پر مصرف جيب ملت را بزنند به اميد روزي که رانت و انحصار و مافياي قدرت برچيده شود و عدالت واقعي حاکم گردد.
تو شرکت مپنا یه پروژه هست که پژو 405 رو تبدیل به یک خودرو هیبریدی کردن تو تستهایی که شده عالی بوده از نظر قدرت شتاب مصرف بنزین و ... تنها مشکل ظاهرا قیمت هست که اگر پیگیری بشه و به تولید انبوه برسه اونم میتونه پایین بیاد به نظر من یه گزارش تهیه کنید در موردش کرج جاده ملارد بلوار مپنا مکو
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
عزیز برادر میدونی که همه قطعاتش وارداتی است تولید خودرو باید بصورت جوینت ونچری باشد و سرمایه گذار حارجی
این اسمش مطالبه گری هست
ما لیاقتمون لگن نیست
مملکتی که با دست خالی موشک نقطه زن با برد 2000 کیل.متر میسازه لیاقت داره بهترین ماشین رو بسازه و در اختیار مردمش قرار بده
مملکتی که جوانان بی ادعاش پهباد فوق پیشرفته رو از دل آسمون سالم به زمین مینشونه لیاقتش نیست سوار ماشینی بشه که وقتی با ی موتور تصادف میکنه تا شیشه عقب جمع بشه و 5 نفر توش بمیرن
آره عزیز دل برادر شما شاید سطح انتظارت اینقد کم باشه که داشتن این آهن پاره ها برای ته آمال و آرزو باشه و این لگن ها رو به چهارپا ترجیح بدی ولی بیشتر مردم امروزه دیگه میفهمند فرق خودرو با گاری چیه
آره مهندس
اونام مونتاژه که قطعاتش با قیمت زیاد از خارج میاد
همون موشك نقطه زن را روسا ميدن.
۱۷:۴۸
هر وقت خواستید در خاک امریکا و یا اروپا ماشین تولید کنید بیایید از بحث ۲۰ هزار دلاری کنید مانند بقیه صنایع ایران که مشکلی ندارند در حالیکه ارزان هم تمام می شود