به درک که بسته بشن!! بهتر که بسته بشن!! هم هوا کمتر آلوده میشه هم ترافیک کمتر میشه هم مرگو میر کمتر میشه!!!
ما هم یا خودروی خارجی استفاده میکنیم یا با دوچرخه تردد میکنیم!!!
ارزو میکنم رویای من و خیلی از هموطنانم که همانا نابودی این دو مافیا به نام خودرو ساز براورده بشه امین
پاسخ ها
سیروس
||
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
انشا.الله دور نیست
ناشناس
||
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
عزیز دل برادر آرزوی نابودی مافیا های دیگر را هم بکن : مافیای لبنیات و گوشت و میوه و خلاصه مافیای هرچیزی که ملت به آن نیاز دارند و دولت نمی تواند یا نمی خواهد از پسشان بربیاید
رضا
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اصلا میشه ارزوی نابودی کل مردم را بکنی که خیالت راحت بشه ارزو که ایراد نداره
چاره اش نخریدن است یادتونه سال 92-93 به چه وضعی افتاده بودن روحانی با وامهای 25 میلیونی به ملت بد عهدی کرد و اگر نه یک سال دیگه دوام می آورد اون طرح نخریدن پرونده لگن سازها به کلی بسته می شد
#خودرو ایرانی نمی خریم
#واردات خودرو آزاد شود
همین شماهایی که اینجا نطقتون گل میکنه اگه تو ی جلسه یا مکانی اجتماعی حضور داشته باشید جرات حرف زدن ندارید و تماشا میکنید. جایی که باید حرف بزنید برید حرفتونو بزنید. اشکال از خود شماست نه دیگران. کارگران ایرانخودرو یا سایپا یا ... از همین مردمن. منتهی شما چیزی نخواستید این نتیجشه.
چرا باید هزینه اضافی را مردم بپردازند؟
هزینه اضافه خودروسازان روی دوش مردم
در ۲ شرکت سایپا و ایرانخودرو، دوهزار و ۷۲۰ عضو هیاتمدیره وجود دارد که بههمراه ۲۶ هزار پرسنل مازاد، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه سر بار به مردم تحمیل میشود.
بررسیها نشان میدهد دو خودروساز ۱۲۹ شرکت اقماری دارند که این شرکتها حیاط خلوت برخی سیاسیون و آقازادههای آنهاست.!
ما هم یا خودروی خارجی استفاده میکنیم یا با دوچرخه تردد میکنیم!!!