من نيز يكي از رانندگاني هستم كه به اين طرح مزخرف اعتراض دارم . عوارض آزادراهي را از طريق سامانه انترنتي پرداخت كردم ولي مجددا" پيامكي مبني بر بدهي معوقه و در صورت عدم پرداخت مشمول جريمه خواهي شد، دريافت كردم . خدا پيغمبري اينقدر آشكارا سر ملت را كلاه نگذاريد .
دریافت عوارض باید متناسب با نگهداری جاده باشد، جاده ساوه با دریافت عوارض سنگین هر روز خرابتر شده و امکان تازه ای به آن اضافه نمی شود. مردم انتظار دارند وقتی مبلغی پرداخت می کنند بابتش خدمتی دریافت کنن
وقتی برای یک کارخوب برنامه ریزی مناسب توام با آموزش و تشویق نداشته باشیم ، شکست طبیعی است .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
موضوع خیلی ساده است. برید ببینید که چه شرکتی مسئول اجرای این طرح بوده. شک نکنید به یک شرکت با رانت بزرگ خواهید رسید که تجربه زیادی هم نداره و فقط به لطف زد و بند تونسته این طرح رو به دست بگیره و صد البته از این راه پول هنگفتی هم به جیب بزنه.
رسالت خبرنگاری شما ایجاب می کنه سری هم به پشت پرده واگذاری این طرح به شرکت مجری اون بزنید.
من از طریق خود اظهاری عوارض رو پرداخت کردم بازم تو حساب کابریم زده بدهی داری مجبور شدم دوباره پرداخت کنم یعنی دوبار عوارض از من گرفتن تو روز روشن
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
مورد مشابه این برای من هم اتفاق افتاده در یک روز تعطیل برای رفت وبرگشت از زنجان به تهران وبالعکس به محض برگشت مبلغ 120000دادم وبعداز 15 روز مجددا پیامکی مبنی بر بدهکاری به مبلغ 15000ریال برایم ارسال شده
تجربه نشون داده که اکثر پروژه ها توی ایران در دقیقه 90 توسط مدیران ارشد تصمیم گیری شده و در همان دقایق نیز باید اجرایی شود . نتیجه آن هم جز شکست از هر نوعی چیز دیگری نیست . بهتر نبود انجام این پروژه را به دقایق پایانی سال واگذار نمیکردند یا از شرکت هایی که قبلا تجربه انجام این پروژه رو داشتن نظر سنجی نمیکردن و ببینین آیا حذف یک آیتم از دو آیتم میتواند به تنهایی پاسخگو باشد یا خیر
سیستم ETC که از قبل وجود داشت دو عاملی بوده و برای تست از دو نتیجه ثبت پلاک با دوربین و تک NFC بهره میبرد بنابر این احتمال خطا در آن تقریبا نزدیک به صفر بود اما در این طرح تنها از دوربینهای پلاک خوان استفاده میشود که بالای 30 درصد خطا دارند ( جدا از مخدوش بودن یا کثیف بودن پلاک که عامل اصلی خوانده نشدن آن است .
بنابر این بهتر بود مجریان این طرح
1- اجرای ضربتی این طرح را به زمان کم تراکم تر محول مینمودند
2- در از راهکار دو گانه برای کاهش خطا و بالا بردن راندمان استفاده میکردند .
اینطوری هم احتمال بروز خطا به کمنر از یک درصد میرسید و هم ضرر و زیان زیادی برای رانندگان و مجریان عوارضی متحمل نمیکرد .
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
وقت و سرمایه مردم چه ارزشی داره برای آقایان.صدها نفر دارن بیکار میشن و صدها شغل بصورت غیر مستقیم داره از بین میره به اسم خدمت رسانی به مردم
بنده ۸ فروردین از آزاد راه قم تهران عبور کردم, تگ پرداخت الکترونیک رو سالها قبل گرفته بودم و قبل از سفر شارژ کرده بودم, بعد از عبور انتظار داشتم مثل قبل اس ام اس از طرف بانک مسکن بابت کسر از شارژ دریافت کنم. اما اس ام اس اطلاع رسانی رو ۲ اردیبهشت دریافت کردم!
چرا همون طرح etc رو گسترش ندادن, زیر ساختش هم بود.نیاز به این همه اپلیکیشن و .... هم نبود به راحتی از طریق دستگاه خودپرداز بانک مسکن یا هر بانکی شارژ میشد و استفاده میکردن.