رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
عزیز در طول یک سال گذشته قیمت ارز 3 برابر و مواد اولیه از 3 تا 5 برابر افزایش یافته است .دستمزدها از سال 91 که پراید 20 میلیون تومان شد تا به حال 4 برابر و سربار تولید مانند کرایه حمل و بسته بندی هم 3 تا 4 برابر شده است.خودروسازان هم به ناچار قیمت قطعات قطعه سازان را تا 3 برابر افزایش داده اند لذا افزایش 3 برابری قیمت خودرو که متناظر با پراید 60 میلیون تومانی است حداقل قیمت ممکن است.پس هر کس جز این ادعایی مطرح می کند یا بی سواد است و یا عوام فریب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
عزیزم این بیست تومنو از خودشون دراووردن! درستش ۵،۶ تومنه که با سه برابر شدن میشد نهایتا بیست تومن نه شصت تومن!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اخوی بشین تا پراید 20 تومنی بیاد.یک نصیحتت کنم خودتو تکان بده تا کسب و کار با درامدی راه بیاندازی و در رویای کاهش قیمت به جای افزایش دارامد نباش که این خواب هیچ وقت و در هیچ جای دنیا تعبیر نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
سی سال ژاپن رو خودرو هاش کار کرد الان تعرفه وارداتش یک درصد هست ولی خودروهاش کل دنیا رو گرفتن. اینم وضع خودرومونه. یک مقایسه کنید میبینید اشکال کار کجاستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
هر وقت تونستن تیمهای استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنن آنوقت دو خودرو ساز را هم خصوصی خواهند کرد
مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بعیده دلالها و رانت خوارهای دولتی به این سادگیها اجازه خصوصی شدن این دو شرکت رو بدن . این قضیه یا انجام نمیشه یا اگرم انجام بشه مثل خیلی از خصوصی سازی های دیگه صوری و ظاهری خواهد بود . و تهش دوتا شرکت داریم شترمرغ که تا بحث نظارت و کنترل پیش میاد میشن خصوصی تا بحث رانت و پستای مدیریتی و پاداش های انچنانی و هزینه کردهای بی حساب کتاب میاد وسط می شن دولتی .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
منظور آقاي وزير اين هست تا سال ٩٩ كه اگر هم بيشتر شد چه بهتر ، جيب مردم را با اين توليدات بي كيفيت خالي ميكنيم و چون ديگر مردم توان خريد ندارند ، كارخانه اي كه ديگر ارزشي ندارد را واگذار ميكنيم
بايد تاكنون تفسير سخنان مسئولين را ياد گرفته باشيم
سياوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
مگر واگذاريهاي قبلي ( پالايشگاه و هفت تپه و...) موفق بوده كه حالا ميخوان اين دو شركت بزرگ را واگذار كنن؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ایشون به همراه وزارت خانه تحت امرشون مسبب بوجود آمدن این وضع هستن.

نمیتونید تولید کنید درش رو ببندید! اجازه واردات اتوموبیل به روز و اقتصادی رو حتی به صورت دست دوم به مردم بدید نه به دلالان خودتون که اسم نمایندگی رو یدک میکشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
كاهش قيمت يه بحثه واگذاري بحث ديگه. متاسفانه واگذاريها در ايران عادلانه و باقيمت مناسب نبوده و بعد از واگذاري كاركنان شركتها يا بيكار شدند يا وضعيت خوبي ندارند،اگر اين دو شركتم واگذار بشن وضعيت بهتر از اين نخواهد شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اينقدر كه دلالي در اين مملكت رونق دارد ، توليد رونق ندارد. عجله نكنيد چند صباحي ديگر خودروسازي باقي نخواهد ماند ولي دلالاني كه با اين سياستهاي غلط صاحب ثروت بادآورده شده اند اقتصاد ممكلت را به ورطه نابودي مطلق مي كشانند. اي صاحبان انديشه و تريبون هاي مجازي كمي واقعي باشيد و تيشه به ريشه توليد تزنيد البته اگر خودتان جزو دلالان نيستيد.
نظرات بیشتر