این صنعت نیست اسمش این یه کلاه برداریه بزرگه اسمش که با این ترتیب باید از بین بره چون داره منابع کشور و جون و سرمایه مردم ایران رو از بین میبره و هیچ پیشرفتی هم نمیکنه جز تولید خودرو بی کیفیته از رده خارج باید دیگه دست از این حمایت برداشت و بازار رو رقابتی کرد
با سلام
با تعطیل شدن موافقم زیرا این صنعت جز رانت گری و مافیا بازی و تا مین منافع اقلیت وضربه زدن به جان ومال مردم کاری نکرده حتی به لحاظ انحصار بودن تو سعه هم نکرده والان با یک صنعت مونتاژ روبرو هستیم
ترس توقف تولید خودروسازان فقط بیکاری شاغلین مستقیم و غیرمستقیم این صنعت است، چاره کار خصوص سازی واقعی هستش نه اینکه با قیمت پایین و اقساط بدهند به آقا زاده ها، باید اعتماد بخش خصوصی را جلب کنند و با کمکهای مناسب با شرط افزایش کیفیت و به روز و به سود رساندن این صنعت به بخش خصوصی واگذار شود و دست بخش خصوصی جهت تعدیل نیرو باز گذاشته شود. آقای وزیر زیر فشار باندهای رانت خوار و سودجو میفرماید برای چندمین بار باید به این صنعت کمک کرد، ی مدیر باید در شرایط سخت تصمیم بگیرد، اگر این موضوع برای چندین مدیر خارجی به تفضیل با مدارک مالی در میان گذاشته شود حتماً خواهند گفت توقف تولید.
با سلام به شدت مخالفم هم دولتمردان مقصرند هم نمايندگان محترم مجلس هيچ كدام به مسئوليت خود عمل نكردن و مردم را به روز سياه نشاندن هرچه سريعتر بايد فكري برداشت م مسولين توليد اين خودروهاي بي كيفيت در دادگاه محاكمه بشوند .چون دربسياري از تصادفات و مرگ مردم شريك هستن
پاسخ ها
محمد
||
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
من خودم پراید دارن. بارها توو جاده دبدم سانتافه سوار داره با ۱۱۰ میره اما پرایده پشت سرش چراغ می ده و سبقت می گیره و با ۱۲۰ میره. بعد میگیم ارابه مرگ. بله، پراید خیلی ناامن است اما رانندگی ما خیلی خیلی ناامنش کرده است. واقعیت را قبول کنیم
صنعت خودرو سازی نیاز به یک سری پیش نیاز ها داره که خودرو ساز های ما آنها را ندارند. هرکسی میتواند چهار چرخ که راه برود درست کند. مهم استادندارد هاست که خودور سازی ما خیلی از آنها دور است. ماشالله ادعا ها هم زیاده.