ميگن ثبت نام و تحويل برج فلان، بعد سروقت دعوت نامه مياد براي پول گرفتم پس از اون به جاي تحويل ميگن موعد تحويل دو ماه ديگه و پس از اون حالا حالاها بايد سماق بمكي بدون هيچ گونه پاسخگويي. وزير مياد توي تلوزيون ميگه سقف توليد يك ميليون دستگاه در ساله ما در سه ماههي نخست سال 3 ميليون ثبت نام كرديم. پدر آمرزيده شما كه ميدوني سه برابر ظرفيت سال رو در سه ماه تقاضا داري چرا ثبت نام ميكني؟چرا چرا چرا ؟
با سلام. بعد از ۵۰ سال این صنعت هنوز به بلوغ نرسیده و دچار مرگ شده است و چون مزیت نسبی ایران نیست باید تعطیلی شود. اگذاری به بخش خصوصی گزینه خوبی است ولی چون خصوصی سازی در ایران به درستی انجام نمیشود نتیجه خواهد شد همکو و ماشین سازی ها و ...
با حمایت دولت کاملا مخالفم. در دنیای رقابت اصل بر داروینیزم است یعنی خودرو سازان یا باید رشد کنند یا بمیرند. چون خودروسازان هیچ وقت خطر نابودی و عدم بقا را احساس نمیکنند بنابراین همچنان خون مردم را میمکند و ناکارامدی خود را از جیب مردم پوشش میدهند. این عین ظلم است
صنعت خودرو صنعت يكي ازصنايع پايه كشور است اولين صنعتي است كه مورد تحريم ناجوانمردانه واقع شد در حالي كه اين صنعت در حال رشد و ايجاد تنوع محصول و در حال جذب سرمايه گذاري خارجي و شريك تجاري بود افراد بسياري در در اين صنعت مشغول به فعاليت ميباشند و رزق روزي ميبرند اي كاش بجاي يارانه هاي بي هدف منابع جذب صنايع و ايجاد اشتغال ميشد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
ما این صنعت رانتی رو نمی خواهیم.
ناشناس
||
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
این نظر یکی از ناکارامدان هستش
ناشناس
||
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
امثال تو پکدر این مملکت رو در اوردن فقط ب فکر خودتان هستید
شما اگر نظر مردم رو می خواهید اکثر قریب به اتفاق میگویند اگر قرار باشه که مردم سوار قاطر و گاری هم بشوند باز راضی به تعطیلی همه شرکتهای خودروساز داخلی هستند.