ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کار چندانی نمی تونه انجام بده! خلاص!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
یکی از ملوک بی انصاف پارسایی را پرسید از عبادت‌ها کدام فاضل تر است گفت تو را خواب نیم روز تا در آن یک نفس خلق را نیازاری.... بهترین کاری که خودرو سازان می تونن بکنن به توصیه سعدی
زرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ایجاد رانت های جدید برای دوستان و اقوام
پاسخ ها
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
با نگاهی به کارنامه اکثرا مسولین دلسوز ایجاد رانت حتما باید در الویت اول قرار گیرد تا از غافله عقب نماند.
بانام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تعطیل کردن شرکت برای همیشه تا سایه این نحس از سر مردم ایران کم بشه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
,و البته از سر جهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چه چهره نورانی!!
کاملاً مشخصه وادارش کردند خودش دلش نمی خواسته .... به هیچ جا هم وصل نیست و.....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
یک خودروی شهری و متوسط حداقل 12 هزار دلار در دنیا قیمت دارد، به نرخ دلار 10 تومان می شود حدود 120 میلیون تومان، بسیاری از ایرانی ها قادر به پرداخت 120 میلیون برای خرید یک خودرو معمولی نیستن، پس راه حل چیست؟ راه چین و هندوستان رو برای تولید خودرو باید برویم. نگاهی به خودروسازی هندوستان کنید و درس بگیرید برای تولید خودروهایی که هم ارزان هستن و هم استاندارد قابل قبول دارند.
پاسخ ها
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
راه حل افزایش قدرت خرید مردم هست خودرو های چینی و هندی ارزان یه آشغال بد تر از پراید هستن و هیچ استاندارد خاصی هم ندارند. مخصوص کشتن فقرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
به تعهدات خود عمل کنه و بدهی مردم را بده
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
منصفانه ترین و خداپسندانه ترین کار تخته کردن این بنگاه ها است که به اسم کارخانه خودروسازی قطعات بنجل را سرهم می کنند. پس از آن آزادسازی فعالیت برندهای معتبر جهانی در ایران و همزمان شروع خودروسازی با مشارکت کمپانی های بخش خصوصی داخلی و خارجی
غیر از این شک نکنید در بر همان پاشنه خواهد چرخید.
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگر وابسته نیست و میخواهد کاری بکند مدیران فعلی را عوض کند مدیران قدر کاردان وشایسته بگذارد مشاوران فنی قدر مثل ادیب زاده از داخل ایرانخودرو بگذارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سلام بر فامیل آقای ادیب زاده
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مبنای یک انتخاب درست آنهم برای مسئولیتی در این سطح، داشتن سوابق کاری مرتبط است که ظاهرا این امر در هیچ انتصابی جایگاهی ندارد. محاسبات و آموخته های مهندسی صنایع برای صنعتی که انباشته از سوء مدیریت و عواملی برون سازمانی بجا مانده از ادوار گذشته است ، پاسخگو نخواهد بود. رهروی باید جهانسوزی!
انتظار مردم از ایشان ، احترام به حقوق مصرف کننده و ایجاد فضایی رقابتی آنهم در شرایط متعارف با نمونه های خارجی است تا بتوان به شرط بقا به یک صنعت بومی و با کیفیت بالید. انحصار مطلقی که امروز خودروسازان با تعرفه های آنچنانی و بستن واردات به اسم حمایت از تولید ملی بوجود آورده اند ، سیاستی غلط و پر هزینه ( جانی و مالی) برای اقشار مردم است.
نظرات بیشتر