یکی از ملوک بی انصاف پارسایی را پرسید از عبادتها کدام فاضل تر است گفت تو را خواب نیم روز تا در آن یک نفس خلق را نیازاری.... بهترین کاری که خودرو سازان می تونن بکنن به توصیه سعدی
یک خودروی شهری و متوسط حداقل 12 هزار دلار در دنیا قیمت دارد، به نرخ دلار 10 تومان می شود حدود 120 میلیون تومان، بسیاری از ایرانی ها قادر به پرداخت 120 میلیون برای خرید یک خودرو معمولی نیستن، پس راه حل چیست؟ راه چین و هندوستان رو برای تولید خودرو باید برویم. نگاهی به خودروسازی هندوستان کنید و درس بگیرید برای تولید خودروهایی که هم ارزان هستن و هم استاندارد قابل قبول دارند.
پاسخ ها
دوست
||
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
راه حل افزایش قدرت خرید مردم هست خودرو های چینی و هندی ارزان یه آشغال بد تر از پراید هستن و هیچ استاندارد خاصی هم ندارند. مخصوص کشتن فقرا
منصفانه ترین و خداپسندانه ترین کار تخته کردن این بنگاه ها است که به اسم کارخانه خودروسازی قطعات بنجل را سرهم می کنند. پس از آن آزادسازی فعالیت برندهای معتبر جهانی در ایران و همزمان شروع خودروسازی با مشارکت کمپانی های بخش خصوصی داخلی و خارجی
غیر از این شک نکنید در بر همان پاشنه خواهد چرخید.
مبنای یک انتخاب درست آنهم برای مسئولیتی در این سطح، داشتن سوابق کاری مرتبط است که ظاهرا این امر در هیچ انتصابی جایگاهی ندارد. محاسبات و آموخته های مهندسی صنایع برای صنعتی که انباشته از سوء مدیریت و عواملی برون سازمانی بجا مانده از ادوار گذشته است ، پاسخگو نخواهد بود. رهروی باید جهانسوزی!
انتظار مردم از ایشان ، احترام به حقوق مصرف کننده و ایجاد فضایی رقابتی آنهم در شرایط متعارف با نمونه های خارجی است تا بتوان به شرط بقا به یک صنعت بومی و با کیفیت بالید. انحصار مطلقی که امروز خودروسازان با تعرفه های آنچنانی و بستن واردات به اسم حمایت از تولید ملی بوجود آورده اند ، سیاستی غلط و پر هزینه ( جانی و مالی) برای اقشار مردم است.