محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خودرو یک کالای مصرفی هست یا قیمت تولید و عرضه مشخص. مگر فروشنده و خریدار برای انتقال سند مراجعه نمی‌کنند؟ خوب خیلی راحت می‌شود قانونی تصویب کرد که فروشنده حق فروش با قیمت بیشتر از قیمت کارخانه را نداشته باشد در غیر این صورت تعذیرات پدرش را درآورد....

مشکل جای دیگری است! عمده این دلالان خودی هستند و جلوی خودی ها را هم نباید گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
کشور شده مثل کشور کره شمالی و هیچ امیدی به این ها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نه تنها خودروی ملی دروغ بود بلکه تحریمها داره خودشو نشون میده .

قبول واقعیت و اعتراف به آن شجاعت میخواهد و این شجاعت در مسئولان هرگز وجود ندارد
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
سه راهکار اولی اینکه خودروسازان جدید و خصوصی تاسیس بشه البته که بلند مدت هست
دوم اینکه برای خرید خودرو از حساب شخص خریدار پول برداشت بشه
سه اینکه عرضه و تقاضای خودرو مورد تاکید قرار بگیره یعنی اگه خریدار زیاد باشه تولید رو زیاد کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ادارهٔ راهنمایی و رانندگی مرکز شماره گذاری خود رو شمارهٔ‌ملی همهٔ‌افرادی که خودرو بنامشات است را دارد ؟ بهترین گزینه اینکه افراد با شمارهٔ‌ملی که دو سال گذشته خودرو بنام آنها پلاک شده واگذار نکنند ؟ و داشتن گواهینامهٔ رانندگی هم یکی از شروط باشد ؟ تا هیچ کسی در دو سال قادر به خرید خودرو نباشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
باید مدت 5 سال شود و دارای گواهی نامه باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
مشكل كاملاً واضحه و راهكار هم مشخص ، توليد در ايران به اندازه تقاضا نيست و در نتيجه اينهمه مشكلات بوجود اومده و تنها راهش هم تسهيل در واردات خودرو است تا عرضه با تقاضا برابر و حتي بيشتر شود تا قيمتها كاهش يابند . اما منافع عده اي خاص و قدرتمند در كشورمان در گرو ادامه اين شرايط است و اجازه نمي دهند مشكل حل شود .
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
شما واردات رو آزاد کنید همه چی درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
دو تا روش موثر برای بهینه کردن توزیع عادلانه
۱- اولویت فروش خودرو به اشخاصی که فاقد خودرو هستند
۲- افزایش محدودیت دوره خرید خودرو متناسب با عرصه وتقاضا
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
جدا خسته نباشید!
اول مشکل برای مردم بوجود میارید بعد برای حل کردن اون مشکل، 10 تا مشکل دیگه بوجود میارید؟!
برید ببینید در تمام دنیا خودروساز منت مردم رو میکشه برای خرید اینجا دقیق برعکسه! چرا؟! چون یک بازار بسته ایجاد کردید با دو فرغون ساز مافیایی که به هر دلیل و اتفاقی ادعای افزایش قیمت دارن! آشغال تولید میکنند همیشه هم طلبکار هستند!
خودشون بازار رو ملتهب میکنند و بعد ادعا میکنند با 5% زیر بازاری که خودشون درست کردن بفروشن قیمت کنترل میشه! دقت کنید کنترل میشه نه کاهشی!
یک بار برای همیشه باید این دوتا غده سرطانی رو از صنعت ایران کند و بیرون انداخت. تنها راه نابودی این مافیای کثیف فقط و فقط آزاد کردن واردات اتوموبیل و ایجاد نمایندگی های واقعی فروش خودروسازان بین المللی هست. نه این که مثل قبل به نور چشمی ها مجوز نمایندگی بدن!
اینطوری هرکسی میتونه بر اساس قدرت خرید و نیازش اون ماشینی رو که میخواد رو با روش های بین المملی بخره و استفاده کنه.

هر روش دیگه ای بجز این آب در هاون کوبیدن هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
درووود بر شما هموطن عزیز. حیف که فقط یک مثبت میشه داد.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
مسولین نمیخواند قیمت کنترل کنند. مسولین که آمار سرپرست خانواده ها را دارند به جای اینکه اعلام کنند هر کد ملی یه خودرو میتونه ثبت نام کنه اعلام کنند که سرپرست خانواده میتونه یک خودرو ثبت نام کنه با این کارخودر به دست مصرف کننده واقعی میرسه وتقاضای کاذب تو بازار کمتر میشه
نظرات بیشتر