خوب از دیدگاه آنها هر اتوبوس باید آنقدر مسافر سوار کند که تعدادی از پنجره آویزان باشند. اینکه به تعداد صندلیها و تعداد کمی نفر ایستاده مسافر جابه جا کنند عجیب است؟ لابد انتظار دارند مثل هند روی سقف اتوبوس هم مسافر جا به جا کنند؟
آخرین بار سال قبل که سوار اتوبوس خط 7 بی آرتی (راه آهن به تجریش ) شدم کرایه 600 تومان بود ، چند روز قبل 900 تومان از کارتم کسر شد ؛ بنظر شما افزایش قیمت بلیط 6 تا 7 درصد هست یا 50 درصد . با نگاهی به افزایش هزینه های ضروری زندگی اگه نگیم دو برابر حداقل 50درصد همه چیز گران شده آیا کارمندان و مستمری بگیران و بازنشستگان عزیز هم 50درصد افزایش حقوق داشتند مردم روز به روز دارن فقیرتر میشن.
خطوط BRT از مترو کند تر
مثل بقیه خودرو ها پشت چراغ قرمز گیر میافته
سر و صدای محیطش بیشتر از مترو
توقفش توی ایستگاه زیاد تر از حد معمول
اکثر BRT ها برای مسیر مستقیم بلوارها و اتوبانها هستند
سیستم سرمایش و گرمایش خوبی هم ندارن
از همه بدتر اینکه اکثر جیب برها توی BRT فعال هستند
با سلام
علت اصلی این است که من و شما بلاخره حداقلی تفاوت بین خودمان و گله گوسفند و گاو وحشی قائل هستیم اگر حضور در بی آر تی سبب شود که بعلت ازدحام و شلوغی بیش از حد حرمت و شخصیت انسان لگدمال شود دیگری ارزشی ندارد هر وقت خود حناچی و سنندجی حاضر شدند از خودروهای لوکس در اختیار خود پیاده شده و بطور ناشناس مثل شاه عباس از بی آر تی و مترو استفاده کنند می فهمند که مشکل اصلی چیست وگرنه همه تصمیم گیریهای آنها طبق معمول مثل دوچرخه بیدود روی هوا است.
هم دزد زیاد داره هم اتوبوس هاش قدیمی شده صندلی هاش داغونه و اینا هم اینکه خطوط اصلی مثل آزادی یا چمران همچنان شلوغه کاهش احتمالا مربوط به خطوط دیگه است
ايا از رشد و افزايش وحشتناك بليط هاي ب ار تي خبر داريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با توجه به اين كه خطوط بي ار تي مسير هاي مستقيم را ميروند و مسافر بايد بعد از پياده شدن از ان تا مسير منزل را از وسائط نقليه ديگر استفاده كند
صرفه بر ان است از ابتدا وسيله نقليه مناسب را انتخاب كند
خطوط بي ار تي بايد در سطح رايگان باشند نه اينكه اين همه افزايش قيمت براي كساني كه 99 درصد حقوق بگير هستند......................