نبض خبر

خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار

کد خبر: ۱۲۳۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ 22 April 2024
تعداد بازدید : 1417
بازدید 7833
۴
سیاوش چراغی‌پور بازیگر محبوب در گفت و گویی تلخ از مسیری که طی کرده تا بازیگر شده را بازگو کرد. چراغی پور از کارتن خوابی تا التماس برای کار گفت و مسیری که تا بدین جا طی کرده است. روایت کوتاه چراغی پور را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
خدا برات بسازه که توی سختی ها رشد کردی و الان قدر اون لحظه ها رو میدونی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اینجوری آدم ساخته میشه اما پول مفت لات ... برهنه رو چنان مغرور میکنه که احساس میکنه از دماغ فیل افتاده و گذشته خودشه انکار میکنه ! تو فوتبالیستا زیاد هستن از نوع آدمای فرومایه !
الهی که الان جناب آقای چراغی پور حالشون خوب باشد و اموراتشون به خوبی بگذرد کار خوبی داشته باشند که انشاءالله محتاج کسی جز خدا نباشند خدا روزی رسان است توکل به خدا کنید جز خدا کسی را ما نداریم موفق باشید ?
یعنی میشه قلب منم شروع به تپیدن در جهت قرار گرفتن تو راه و مسیری که منو از این شرایط نابسامان روحی که شدیدا تواعماق بندبند پیکره ی وجودم اللخصوص مغزم نقش بسته رها،خلاص و نجاتم بده.پس طبق تعرفه ی هرروزه نه ازروی عادت بلکه ازروی حاجت!میگم آمین تا شاید مرغ آمین لااقل تو این صفحه از صفحات از زندگانی که نمایانگر یک روایت از زندگی پوچ وناامید غرق دررنجش که حاصل شده رضایت بخش این بنده ی هیچ رو لحاظ کن..هیچ اگر سایه پذیرد،من همان سایه ی هیچم