سوت

خلاصه بازی پرسپولیس 3 - شمس آذر قزوین 1

کد خبر: ۱۲۳۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 28 May 2024
تعداد بازدید : 6828
بازدید 143554
۹
در جریان رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر، پرسپولیس به مصاف شمس آذر قزوین رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و بدین ترتیب صدرنشینی‌اش را در آستانه هفته پایانی لیگ حفظ کند. اوستون اورونوف در دقیقه 19 گل نخست پرسپولیس را زد. محمد پاپی در دقیقه 51 بازی تک گل شمس آذر را زد و بازی را به تساوی کشاند. مسعود ریگی در دقیقه 57 گل دوم پرسپولیس را زد. علیرضا جعفرپور با یک گل به خودی در دقیقه 90، پرسپولیس را سه گله کرد. خلاصه این بازی را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
امسال قهرمانی حق پرسپولیس
فقط نساجی مازرون
ممنون بابت خلاصه بازی ولی گل سوم جزو بازی نبود یا زود میخواستین خلاصه تهیه کنید دقیقه ۹۰ دیگه بی خیال شدید
پرسپولیس بخوبی از دو اشتباه قزوینی ها به دو گل ساده دست یافت...خوش شانس‌ترین تیم دنیاست پرسپولیس...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
مطمئنی اشتباه ساده بود؟
محمد امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
مطمئنی فقط اشتباه بود؟؟؟
داور هم که ماشالله همه 50 _ 50 را به نحو چرک پولیس گرقت .افشاری و سهیل مهدی که میگفتند امام اولیم گندشان در آمد . نوبت بقیه هم میرسه . تاچ و اصفهون کوجاس حالا . برای همین VAR نمیخواهند .
از سال ۱۳۶۲ بافوتبالم و پرسپولیسی بودم و هستم ولی خداوکیلی توی این ۴۲ سال همیشه اون سال هایی که استقلالی ها رقابت تنکاتنگی باپرسپولیس داشتن و آخرسر کم آوردن و قهرمانی به پرسپولیس رسید همه کس و همه چیز رو مقصر دونستن بجز تیم خودشون رو به نظر اونا همه برای پرسپولیس و قهرمانی پرسپولیس دست به دست هم میدن ولی یکبار به اشتباهات خودشون اعتراف نمیکنن.جوادنکونام هم که مثلا چندسال تو اسپانیا بود هم توی این افکار روی دست هرچی تماشاچی و هواداره از پشت بست.کار را که کرد مزد آن گرفت جان برادر که کارکرد
نوشتید 3 گل اما فیلم فقط دو گل رو نمایش داد