مسئولن گاز پاسخ بدهند
در حالی که همه شهرهای مازندران در اقلیم 3 گاز شهری قرار دارند ، شهرستان بابلسر در کمال ناباوری تنها شهری است که در اقلیم چهار قرار دارد !؟ و به همین جهت مردم این شهر باید بهای بیشتری برای گاز بپردازند!؟؟؟
کد خبر: ۵۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷ 17 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، بابلسر جزو معدود شهرهای مازندران هست که در اقلیم 4 گازی قرار گرفته است ، این در حالی ست که همه شهرهای مازندران در اقلیم 3 قرار دارند که تصویر بعد از  متن ارسال می گردد .
 
 بر اساس این گزارش، حتی در این ارتباط تلاش امام جمعه بابلسر و ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار تا کنون ثمری نداشت .

 
 چرا شهروندان بابلسر باید بیشتر برای گاز هزینه می کنند ؟
 
گفتنی ست از 15 فروردین تا 15 آبان قبوض گاز بدون در نظر گرفتن اقلیم میباشد  . با محاسبه ابتدایی یعنی از 15 آبان بايد حدود 20 درصد بیشتر از شهرهای بابل، آمل ساری قائمشهر و فریدونکنار و بهنمیر و هادی شهر و... بپردازند! این یعنی کمال بی عدالتی...
 
 تذکر کتبی ولی‌الله نانواکناری به وزیر نفت
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس به وزیر_نفت: تغییر اقلیم شهرستان بابلسر به رده ۴ بی‌عدالتی و تبعیض است.
 
 پیگیری مکرر امام جمعه بابلسر مبنی بر تغییر اقلیم و کاهش تعرفه مصرف گازِ شهروندان بابلسری تا کنون نتیجه ای نداشت.
 چرا شهروندان بابلسر باید بیشتر برای گاز هزینه می کنند ؟
 
البته شهروندان مطالبه گر بابلسر ، نانوا کناری نماینده محترم رو در مورد گرانتر شدن گاز در بابلسر گذاشتند (از اقلیم ۳ یه ۴) تعداد زیادی از شهرهای همجوار در اقلیم سه محاسبه میشوندو تبعیض اتفاق افتاده ،متاسفانه عده ای از دوستان مطالبه گر دنبال مسایل دیگر هستند و از تبعیضی که در بین شهرهای استان دارد اتفاق می‌افتد ، ...
 
 به هر روی مسئولان ذیربط باید در این ارتباط توضیح لازم را ارائه کنند و علت این تبعیض آشکار را بازگو کنند و مانع بیشتر شدن هزینه شهروندان محترم بابلسر شوند .
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار