بازدید 3479

سکوت جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون درباره سرمربی تیم‌ملی!

کد خبر: ۱۱۶۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 12 February 2023

در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باز هم صحبتی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نشد تا بلاتکلیفی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شهر چوار ایلام برگزار شد. یکی از مواردی که انتظار می‌رفت و گفته شده بود درباره آن صحبت می‌شود، بحث تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بود. اگر چه عنوان شده بود که قرار نیست در پایان این جلسه، انتخابی صورت گیرد اما پیش‌بینی می‌شد که درباره این موضوع مهم حداقل بررسی‌های لازم صورت گیرد که باز هم این اتفاق رخ نداد تا بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد.

از ناکامی تیم ملی در جام جهانی 2022، حدود 75 روز می‌گذرد و در این مدت هیچ بحثی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی آینده تیم ملی؛ اینکه ایرانی باشد یا خارجی و اینکه چه شرایطی باید داشته باشد، انجام نشده است.

مهدی تاج پیش‌تر برخلاف دستور حمید سجادی وزیر ورزش در این باره گفته بود که «فدراسیون عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارد»! به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده چنین موضوع مهمی جایی در برنامه‌های هیئت رئیسه نداشته باشد. ظاهراً انتخاب سرمربی تیم ملی آنقدر بی‌اهمیت است که فدراسیون فوتبال در جلسه هیات رئیسه وقت خود را صرف این موضوع نکند و به مسائل مهمتری بپردازد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم