بازدید 15005
۸
گزارش

۳ شرطی که الکس نوری برای سرمربیگری استقلال گذاشت

استقلال به نوری ایمیل زده که اگر تمایل به همکاری با استقلال دارد، دست از سه شرط غیرممکن خود (دریافت 50 درصد پیش پرداخت، واگذاری مالیات قرارداد به پای استقلال و دریافت دستمزد در بانک های خارج از ایران) بردارد
کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 05 October 2020

 مدیران استقلال در ساعاتی که منتظر پاسخ ایمیل به الکس نوری و مدیر برنامه هایش بودند، با یکی از سه گزینه اصلی هدایت تیم جلسه ویژه ای را برگزار کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال دیروز آخرین ایمیل را برای الکس نوری فرستاد و از او خواست اگر تمایل به همکاری با استقلال دارد، دست از سه شرط غیرممکن خود (دریافت 50 درصد پیش پرداخت، واگذاری مالیات قرارداد به پای استقلال و دریافت دستمزد در بانک های خارج از ایران) بردارد و برای عقد قراداد با استقلال وارد مذاکره نهایی شود.

۳ شرطی که الکس نوری برای سرمربیگری استقلال گذاشت

مدیران استقلال حتی مدعی هستند به نوری و مدیر برنامه هایش جدا از ایمیل رسمی پیام داده اند توان پرداخت 30 درصد از مبلغ قرارداد در آغاز کار را دارند و می توانند انتقال بی دردسر پول را هم از طریق بانک مرکزی گارانتی کنند ولی پرداخت مالیات از لحاظ قوانین کشور غیرممکن است.

مدیران استقلال همزمان با این چانه زنی غیرمستقیم و از راه دور با الکس نوری، با گزینه های ایرانی هم وارد مذاکره شدند. گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال تلفنی با نکونام گفتگو کرد که هنوز از متن این مکالمه و نتایج گفتگو اطلاع دقیقی در دست نیست. نزدیکان نکونام مدعی هستند مدیران استقلال جواد را به مذاکره مستقیم دعوت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
به خدا دلار دور ریختنه مربی داخلی جواب داده . آقای یحیی گل محمدی نمونه اش است و درثانی اینقدر مربی داخلی صفا و معرفت دارد که شکایت را جهانی نمی کند .. حق اشان را بدهید بهترین مربی دنیا خواهند شد .. با کدام مبالغ ارزی می توانید مربی و بازیکن خارجی را تامین کنید . ارز چمدانی چقدر می تواند جواب دهد
نکو نام بدرد نمیخوره ..هنوزتجربه انمچنانی ندرارد ..استقلال مربی بزرگتر میخاد
به نظر من مجید بهترین گزینه برای استقلال بود و هست. چرا لقمه رو دور سر خودتون میچرخونید. فعلا وقت استخدام مربی خارجی نیست حتی الکس نوری. ایشون اگر ایرانی بود که طلب دلار و برداشت پولش از حساب خارجی نمیکرد
جالبه که اين بابا اصلا توي آلمان به دنيا اومده. شب به شب که مي خواد بره خونه اول ماليات اون روزش را کنار ميزاره بعد مي ره خونه. بسياري از شبها از ترس اداره ماليات خوابش نمي بره ولي حالا که مي خواد بياد توي ايران کارکنه مي گه من ماليات نمي دم. ببينيد ما چقدر آدمهاي بي خودي هستيم و چقدر حس وطن پرستيمون به فنا رفته
آقا این نوری و کوری و پوری برای ما نون و آب نمیشن. خوب شد نیومد. وگرنه میومد دو ماه کار می کرد و کلی طلبکار می شد و می رفت.
همون مجیدی خوبه دیگه.
چه جوری باید به اقایون حالی کرد فقط مربی داخل کشور استفاده شود
استقلال ظرفیت مربی خوب را ندااااااااره...چرا نمیفهمید؟؟؟
الکس نوری در خود آلمان مربی متبحر و توانمندی حساب نمیشه، فقط مربی جایگزین مقطعی برای تیمهای در حال سقوط بوده، ایرانیها چرا فقط دنبال مربیان پردردسر خارجی میرن؟ تجربه ویلموتس، شفر و برانکو و اون ایتالیایی کافی نبود؟ اینهمه استعداد داخل ایرانه فرصت جلوه بهشون نمی‌دید پنداری که خارجیها معجزه بلدن. از پول بیت‌المال میکنین تو حلقوم خارجیها چه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست