بازدید 7939
۱

مذاکره مثبت مدیران استقلال با محمود فکری

کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 05 October 2020

ملاقات محمود فکری و مدیران استقلال شب گذشته برگزار شد و طرفین راه های همکاری مشترک را بررسی کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران استقلال در ساعاتی که منتظر پاسخ ایمیل به الکس نوری و مدیر برنامه هایش بودند، با محمود فکری یکی از سه گزینه اصلی هدایت تیم جلسه ویژه ای را برگزار کردند.

گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال تلفنی با نکونام گفتگو کرد که هنوز از متن این مکالمه و نتایج گفتگو اطلاع دقیقی در دست نیست. نزدیکان نکونام مدعی هستند مدیران استقلال جواد را به مذاکره مستقیم دعوت کرده اند.

اما دیروز مدیران استقلال یک ملاقات ویژه هم با محمود فکری داشتند و با سرمربی نساجی که قبل از اعزام استقلال به لیگ قهرمانان آسیا هم زمزمه هایی بود که سرمربی موقت و کمکی استقلال در این رویداد باشد، گفتگو کردند. گفته می شود نماینده استقلال در این ملاقات که البته نامش را ملاقات دوستانه و غیر کاری گذاشته بودند، پیشنهاد باشگاه را به فکری ارائه کرد که گویا فکری اعلام کرده اگر باشگاه استقلال موافقت نساجی را جلب کند، مشکلی با این پیشنهاد ندارد اما چون تحت قرارداد تیم شهرش است، ترجیح می دهد مذاکره با اطلاع نساجی باشد.

نماینده باشگاه استقلال بعد از گفتگو با فکری، در تماس با اعضای هیات مدیره، این ملاقات را مثبت توصیف کرده و مدعی شده فکری به شرط جلب رضایت نساجی، با پیشنهاد باشگاه استقلال موافق است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما کاری که لنگی با شهر خودرو کرد رو با تیم ریشه دار نساجی نکنید چون آخر و عاقبت خوبی نداره.به نظرم محمد تقوی بهترین گزینه هست.استقلال باید دنبال مربی ای باشه که تعهد به تیم دیگه ای نداشه باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست