بازدید 12149

مرگ جوان مشهدی در پیست موتورسواری

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: جوانی که در پیست موتورسواری جان خود را از دست داده تماشاگر نبوده و با وجود ناظرین، از در ورودی موتورسوارانی که داخل پیست حضور می‌یابند وارد شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 01 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، روز جمعه ۹ آبان در پیست موتورسواری ثامن شاندیز جوان ۲۰ ساله‌ای که برای گرفتن فیلم با موبایلش کنار پیست آمده بود، با یک موتورسوار که از داخل پیست منحرف شده بود برخورد شدیدی کرد و در اثر شدت جراحت و آسیب‌ها جان خود را از دست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که خبرهایی درباره مجروح شدن یک علاقه‌مند دیگر در چند هفته قبل در همین پیست به گوش می‌رسد.

آماده نبودن فضای پیست برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی که حداقل‌های ایمنی را داشته باشد، ناتوانی در مدیریت برنامه‌ای که شاید ساده‌ترین اتفاق در یک رشته ورزشی هیجانی باشد و بسیاری دیگر از کوتاهی‌های هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی و مسئولین پیست باعث شد یک خانواده داغ‌دار شوند.

فرضعلی گرایلی، رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی درباره این حادثه گفت: تمهید لازم مانند حفاظ و نرده را برای وارد نشدن تماشاگر به داخل پیست اعمال کردیم، تماشاگری وارد پیست نشده است. این جوان تماشاگر نبوده و از در ورودی موتورسوارانی که داخل پیست حضور داشتند وارد شده است. ما نمی‌دانیم این جوان از کجا وارد شده و نیاز به اطلاعات بیشتر داریم، معمولا همراه با موتورسواران، بستگان آنها هم حضور پیدا می‌کنند و از خودروها پیاده نمی‌شوند. این جوان از همراهان یکی از موتورسواران بود و پس از حادثه با آمبولانس به بیمارستان منتقل و عمل جراحی روی وی انجام شد که بی‌فایده بود.

برخلاف صحبت‌های رئیس هیأت مبنی بر حضور نداشتن تماشاگران در مسابقه‌های هفته‌های گذشته این هیأت، تصاویر منتشرشده در کانال رسمی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی روایت دیگری را حکایت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج