بازدید 14367
بسته ویدیویی «تابناک»

چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟ / تکنیک گربه مرده در انتخابات / تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات / ریزش آرا به چه معناست؟ / پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟ / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 02 November 2020

چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟ / تکنیک گربه مرده در انتخابات / تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات / ریزش آراء به چه معناست؟ / پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟ / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

در این ویدیو به چرایی اهمیت بیت المقدس برای میلیاردها انسان صحبت می‌شود. اینکه چه چیزی در این مکان مقدس آرزوی زیارت و عبادت خیلی از انسانها محسوب می‌شود و همچنین چه تغییراتی در آن بعد از اشغال غیرقانونی آن توسط اسراییل صورت گرفت، نیز پرداخته می‌شود.

 


چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟

مشاور کمپین های آمریکایی توضیح می دهد چطور کاندیداها عیوب خودشان را می پوشانند. جی تاونسند می گوید که تمام کاندیداها عیب دارند و تمامشان یا حرف احمقانه زدند یا کار احمقانه ای انجام می دهند، چون انسان جایزالخطا است. او می گوید کاندیداها برای پوشاندن عیبشان وعده هایی دهند که غیر از خودشان کس دیگری آن را نداده است. تا مردم فکر کنند اگر آن کاندیدا انتخاب نشود، آن وعده انتخاباتی به عمل نمی پیوندد.

 

 

تکنیک گربه مرده در انتخابات

لینتون کروزبی در استرالیا به جادوگر شهر آز معروف شده است، چون در انتخابات‌ها نمی‌بازد. این استراتژیست انتخاباتی در انتخابات ۲۰۱۵ انگلستان کاری کرد که به آن حقه گربه مرده می‌گوید. این حقه باعث شد حزب محافظه کار که در انتخابات قبل با اختلاف کمی پیروز شده بود با اختلاف شدید پیروز شود و بدون ائتلاف دولت تشکیل داد. این ویدیو را ببینید تا با این حقه انتخاباتی آشنا شوید.

 


تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات

آیا تا به حال در آستانه انتخابات دیده اید رسانه های اجتماعی چگونه از تبلیغات و نظرات دوستانه برای رای دادن به کاندیدایی خاص پر می شوند؟ آیا می توان از آن برای نمادی از انتخابات استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بگیریم.

 

 

پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟

در این ویدیو مشاور کار کشته ی انتخاباتی آمریکا توضیح می دهد، چه چیزی پیغام انتخاباتی را تشکیل می دهد؟ او توضیح می دهد که پیغام متشکل از پنج عنصر است. در این ویدیو چهار عنصر آن را توضیح خواهد داد. این چهار عنصر شامل داستان زندگی، ارزش های کاندیداها، مواضع آنها و حرف هایی است که باید در مورد رقیبشان بگویند. عنصر پنجم شعار انتخاباتی را در ویدیویی جداگانه بررسی خواهیم کرد.

 


ریزش آرا به چه معناست؟

آیا تاکنون شنیده‌اید که کاندیدایی رای کاندیدای دیگری را شکسته یا باعث ریزش آرای او شود؟ در این ویدیو با مفهوم ریزش آرا و کاندیدایی که رای را می شکند آشنا می شوید.

 


پیام مشترک در ۲۰۰ شبکه تلویزیونی آمریکا!

کریستفر ریپلی یکی از سرمایه داران آمریکایی که از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست، پس از خرید «گروه رسانه‌ای سینکر / Sinclair Broadcast Group» که دویست کانال محلی را تحت مالکیت دارد، نه تنها این شبکه‌ها را وادار کرد رویه‌ای واحد در حمایت از ترامپ و حمله به منتقدانش در پیش بگیرند، بلکه پا را فراتر گذاشت و مجریان این شبکه‌ها را واداشت بیانیه‌ای مشترک درباره خطر رسانه‌هایی که اخبار جعلی و هدفمند منتشر می‌کنند، بخوانند و آن را خطری بزرگ برای دموکراسی تلقی کنند! این اتفاق منجر به رقم خوردن یک رسوایی بزرگ شده است. فیلم خواندن این بیانیه توسط مجریان این شبکه‌ها را در تابناک می‌بینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دوشنبه ۱۲ ابان ساعت ۱۲:۱۱
دلار ۲۹۰۰۰
سکه ۱۴۴۰۰
شاخص بورس ۱۶۰۰۰ واحد منفی ( شاخص کل در استانه سقوط به کانال یک میلیون وصدهزارواحدی است)
این رفتار بازارها یک معنی بیشتر نداره: ترامپ برنده میشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
بیچاره بورس
انتخابات آمریکا برای کل دنیا اهمیت داره انتخابات ما چی ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
انتخاب ما بیشتر اهمیت دارد. وگرنه برای تاثیر گذاری در آن صدها شبکه ماهواره ای و هزان صفحه فیک سعودی و اسرائیلی را برای انتاب شدن فلانی و فلان گروه به صف نمی‌کردند.
استغفار کنید کاندیداها هیچ کار خلافی نمیکنند مردم خلاف کار هستند وقدر انها را نمی دانند
ترامپ برنده بشه ( که میشه) بورس ظرف یک هفته به کانال ۸۰۰ هزارواحدی سقوط میکنه و دلار میره بالای ۳۵ هزارتومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
انشاالله
تا نظر مردم را دخیل نکنید موفق نخواهید بود! ببینید، شما ظرفیتهای محدودی در جامعه ایجاد کرده اید با هزار نوع ضعف اداری و مدیریتی که برامده از توان فعلی شما قوای کشور بویژه دولت، مجلس و قوه قضائیه است! نه اینکه شما نمی‌توانید ظرفیتی فراتر از این داشته باشید، نه! شما خود ظرفیت خود را محدود کرده اید،
تا زمانی که شما به این موضوع پی نبرید، قادر به ایجاد شرایط بهتر و موفق تر برایتان متصور نیست! ما خواسته یا ناخواسته، بسیاری از ظرفیت‌های کشور را از ان تهی کرده ایم! ما قدرت عظیم و فاکتورها و پارامترهای تاثیرگذاری در پیشرفت یک کشور در سطوح جامعه را، به عوامل ثانویه و یا جانبی موثر همچون شخص ریاست جمهوری و یا تحریم گره زده و محدود میکنیم. ما پارامترهای اصلی و ضامن پیشرفت، همچون فعال کردن و مسلح کردن نهادهای مدنی به اموزش مدرن و بروز در اعمال و اجرای تصمیمات دولتی، تبعیت و حمایت بی چون و چرای فوات قضایی و اجرایی از اعمال جدی قانون در زمینه های تثبیت قیمت کالا، وضعیت ترافیک و محیط زیست، ایجاد ثبات و انظباط و امنیت برای تسهیل اشتغال، بالفعل دراوردن ابزارهای سیاست خارجی در این رابطه و خیلی از مکانیزمها و ماشه ها را، منوط به این چند نکته صرفا کرده ایم. بله طبیعتا اختیار و انتخاب یک رئیس جمهور نخبه و مدیر و اقتصاد دان و باتجربه و کاربلد خ مهم هست اما اگر ما غافل شویم از مثلا این نکته که 4 دهه بعد از انقلاب ایران، هنوز هم شوراهای ما بر پایه خصوصیات قبیله ای و قومی انتخاب میشوند و صرفا خوش‌حال باشیم که به این متد که نشان بدهیم صرفا مشارکت بالا معیار ما هست، خوب این یک ضایعه بزرگبست. اینها یک مورد نیستند که ما امیدوار باشیم بم ریس جمهور بیاید همه کار درست میشود!
به همین دلایل و دلایل زیاد دیگری، من اعتقادم بر اینست که رئیس جمهور اینده و تیمش باید برنامه مدون و چشم اندازهای کاربشان را برای مردم، قبل از انتخابات تدوین و ارائه کنند تا مردم بهترین شخص را بر اساس پلتفرم‌های این افراد برگزینند. اگر اینطور باشد، میشود به اینده امیدوار بود، در غیر اینصورت، روز از نو، روزی از نو! ما شاهد همان شعارهای قبلی بیش نخواهیم بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دمت گرم
آن عده ی انگشت شماری که هنوز مردد هستند که در انتخابات شرکت بکنند یا نکنند، فی الواقع در عالم هپروت بسر می برند
رای بی رای
دلاردوباره به کانال ۳۰ هزارتومان وسکه به ۱۵ میلیون بازگشت
علی برکت الله
تیلیغات بی حد و حصر در سایت تابناک هم از نظر تعداد و هم محتوا آذار دهنده است و برای همین به جای اینکه قبلا روزی چندبار به سایت تابناک سر می زدم، حالا شاید 10 روز یک بار سر بزنم.
بیت المقدس یعنی خانه مقدس که حضرت داود برای خدا ساخت و حضرت سلیمان هم معبد خود رو در این محل ساخت و در ابتدا یهودیان توسط خدا به این مکان هدایت شدند و بعدا توسط مسلمانان اشغال شد اینها حقیقت تاریخی هستند حتی وقتی که به فرمان خدا قبله به کعبه تغییر پیدا کرد عده ای شاکی شدند که چرا اما آیه نازل شد که هر مذهبی قبله خود را دارد پس به جای نزاع در کارهای نیک پیشی گیرید خدا از این واضح تر باید توضیح میداد که بیت المقدس حق یهودیان هست؟
شمارش معکوس برای نابودی بورس نورچشمی وسرمایه سهامداران طمعکارش اغازشد (:
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی