بازدید 19050

اشتباه ترامپ در اعلام پیروزی زودهنگام

سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید و اعلام زودهنگام پیروزی در انتخابات با واکنش گسترده رسانه‌های مهم جهان روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 04 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در شرایطی که هنوز شمارش آرا در سه ایالت بسیار مهم و کلیدی میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا به پایان نرسیده و آمار آرای پستی در این سه ایالت بسیار زیاد بوده، دانلد ترامپ در سخنرانی شبانگاهی خود در اتاق شرق کاخ سفید مدعی شد انتخابات را از جو بایدن برده است. این در حالی است که بردن آرای الکترال فلوریدا، اوهایو و تگزاس ترامپ را به یک قدمی بایدن رسانده اما تا ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه به وقت ایران ۲۳ الکترال کالج از رقیب خود عقب است.

ترامپ در سخنان خود در کاخ سفید پس از اشاره به بردن چند ایالت کلیدی و پیش بودن در چند ایالت دیگر در ادعایی اشتباه گفت: «راحت بگویم، ما این انتخابات را بردیم. این یک تقلب در افکار عمومی و مردم آمریکاست.» با این حال، میلیون‌ها رای هنوز شمارش نشده و به دلیل طولانی شدن فرآیند شمردن آرای پستی شاید اعلام نتیجه نهایی در سه ایالت مهم میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا تا دست‌کم یک روز دیگر طول بکشد.

دموکرات‌ها مدعی‌اند در این ایالت‌ها نامزد آنها بایدن بیش از ۵۰ درصد آرای پستی را از آن خود کرده و اگر آمار این رای‌ها به آمار روز سوم نوامبر افزده شود، شرایط به سود نامزد دموکرات تغییر می‌کند. سی‌ان‌ان، رویترز، واشنگتن‌پست، ای‌پی، گاردین و چند رسانه مهم دیگر آمریکا و جهان با برچسب «ادعای اشتباه» ادعای پیروزی زودهنگام ترامپ را پوشش دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
نگویید اشتباه بگویید با هم مثل همیشه دروغ....
اشتباه نکرده. شما اشتباه میکنید.
اشتباه نکرده ! بلمه تعمداً دروغ گفته
این موجود دروغگو و حقه باز بسیار موذی تر از این حرفهاست و البته یک جنگ روانی را آغاز کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
آخه وقتی رای ها شمارش میشه جنگ روانی دیگه چیه؟
خوب اینو دیگه هر آدم اسگلی میدونه که ترامپ برنده انتخابات شده . یعنی خودش نمیدونه ؟
در ایالات متحده دموکرات ها خردمند هستند. جمهوری خواهان بدون منطق هستند. هر کسی که به جمهوری خواهان رأی دهد ، طرفدار هرج و مرج است و احتمالاً به دنبال مزیت مالی است.
پیروزی دونالد ترامپ قطعی است . چون باید باشد .

جو بایدن نمیتواند رییس جمهور آمریکا باشد ...............پس از یکهفته از رییس جمهور شدن ترامپ ، مقامات ایرانی تسلیم خواهند شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
هر کسی انتخاب شود با رئیس جمهور جدید ایران که به احتمال زیاد نظامی است وارد مذاکره میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
به همین خیال باش
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دادش عجب فامیلی داری
مدیونید اگر فکر کنید فرقی بین ترامپ و بایدن هست
این اشتباه نیست. یه جور رسمه! دلیلشو نمی دونم ولی تو بقیه ی کشورا هم این کارو می کنن. حتی توی ترکیه. قبل از پایان شمارش دو نفر اول خودشونو پیروز اعلام می کنن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی