بازدید 10908
۲

قتل به خاطر یک سگ

کد خبر: ۱۰۱۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 14 November 2020

مرد جوان وقتی دید سگ همسایه قصد نزدیک شدن به دو خواهرزاده خردسالش را دارد با پرتاب کردن جسمی به طرف سگ قصد داشت مانع حمله وی شود اما صاحب سگ این مرد را به قتل رساند.

به گزارش ایران، علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در تشریح وقوع قتلی که شامگاه بیست و یکم آبان رخ داد، گفت: ساعت ۲۲ چهارشنبه شب گزارش یک مورد قتل به پلیس اعلام شد و بلافاصله دستور لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر کرد.

طی تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول به منظور محافظت از خواهرزاده‌های خردسالش از حمله سگ یکی از اهالی محل که بدون نظارت رها شده بود جسمی را به سمت سگ پرتاب کرده و همین موضوع باعث ناراحتی مالک سگ شده و در واکنش به این عمل با چاقو به مرد جوان حمله کرده و پس از وارد کردن ضربه چاقو فرارکرد. اما مرد جوان به قتل رسید. پس از مرگ این مرد 28 ساله قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

اصفهانی با ابراز گلایه از شهرداری و پلیس راهور در اعمال قانون نسبت به افرادی که در پارک‌ها یا در خودرو سگ گردانی می‌کنند، افزود: در اثر بی‌مسئولیتی برخی مالکان حیوانات خانگی نظیر سگ طی دو سال گذشته حملات و گازگرفتگی، ایجاد لکنت زبان کودکان، سقط جنین و در مورد اخیر قتل یک جوان موضوع پرونده‌های قضایی قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جناب دادستان اصفهان شما را به ارواح شهدا قسم مارا از دست این سگ دارها نجات دهید. چرا اینقدر تعلل به خرج میدهید و ضعیف عمل میکنید. اینجا ایران اسلامی است چرا باید یک حیوان نجس در جامعه ما صرف تفریح و فیس و افاده بچرخد. در همسایگی ما یک سگدار هست که صدای سگش بیچاره مان کرده به پلیس زنگ میزنیم میگوید استشهاد محلی بیاورید. چرا ما را درگیر پیچ و خمهای اداری میکنید. سگ نباید توی منطقه مسکونی باشد
همین کارها و رعایت نکردن حقوق انسانها با سگ گردانی و نگهداری غیر اصولی سگ باعث نفرت از سگ میشه که باز سگ کشی شروع میشه .انسانهایی که بهداشت و حقوق انسانی زو رعایت نمیکنن بعد یه حیوون رو هم میندازن تو خیابون و اپارتمان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل