بازدید 11492
۷
نشد که از این بازی برنده بیرون بیاییم

فکری: استقلال زمان خوبی شکست خورد

بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم، ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد. نشد که از بازی برنده بیرون بیایم، شاید این باخت در زمان خوبی رخ داد، چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 20 November 2020

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اولین باخت تیمش در لیگ بیستم گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود فکری پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. به عنوان مسئول فنی از هواداران عذرخواهی می‌کنم و این شکست را گردن می‌گیرم.

وی افزود: بازی خوبی انجام شد و بازیکنان دو تیم با تمام توان و انرژی خود بازی کردند. بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم، ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد. نشد که از بازی برنده بیرون بیایم، شاید این باخت در زمان خوبی رخ داد، چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش‌تر می‌کند.

فکری: استقلال زمان خوبی شکست خورد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این باخت در زمان خوبی افتاد و ما را هوشیارتر خواهد کرد تا بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را کسب کنیم.

فکری در مورد قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد تصریح کرد: در رابطه با داوری صحبت نکنم، بهتر است. کارشناسان درباره داوری صحبت کنند و نظر دهند. دیدار پربرخورد و پرحاشیه‌ای بود. شاید بیشتر مسائل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاد. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و داوری بازی را به عهده کارشناسان می‌گذاریم.

وی در واکنش به این سؤال که چرا زودتر دست به تعویض نزد، گفت: این مسئله تشخیص ما بود. سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا به عنوان سرمربی از بیانیه باشگاه درباره داوری خبر نداشته است، گفت: این سؤال درباره بازی و فنی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آقای فکری اشتباه بزرگی کردی که دیاباته رو کنار گذاشتی..بعد از گل هم ترسو ظاهر شدی و تیم رو بباخت دادی.استقلال اگر فقط بفکر حمله می ماند برد رو از دست نمی داد.راه مربیان ترسو رو پیش نگیر وگرنه عمرت در تیم کوتاه خواهد بود و مدیون هواداران خواهی شد.
به جای پذیرش مسئولیت شکست بهتر علیالحساب ده درصد از قراردادت رو پس بدی
بعد از اتمام بازی، شاهد فحاشی آقای محمود فکری به داور بازی، بازیکنان تیم فولاد و مردم خوزستان بودیم. از کمیته‌ی انظباطی، تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
به نساجی خیانت کردی حالا تاوانش رو میدی
خیلی خیلی بعید میدونم امسالم استقلال رو سکو بره چه برسه به قهرمانی.. اینو به عنوان یه استقلالی عرض میکنم.. وقتی یه مربی بهترین مهاجم آسیا یعنی شیخ دیاباته رو میزاره رو نیمکت و بهش بازی نمیده وقتی دو سه تا مهره معممولی مثل فرشید باقری فرشید اسماعیلی و ارش رضاوند رو حذف میکنه اما حاضر نمیشه علی کریمی رو نگه داره .. وقتی یه من تماشاگر میدونم استقلال هافبک وسط طراح نداره چطور مربی لیگ برتری اینو نمیدونه... و بجای خرید هافبک بازیساز و طراح میره نادری دفاع راست رو میخره که عمرا با وجود میلیچ بهش بازی برسه.. همه اینارو بزاری کنار هم میفهمی که امسالم استقلال هیچی نمیشه....
تا بیشترازین نگشتی توی تیم آقای فکری بردار برو
برکنارش کنید. حد قذف بر او لازم اجراست. اینجا اروپا نیست هر چند آنها مانند شما بی تفاوت نیستند.
نام باشگاه فرهنگی ورزشی است و از پول بیت المال اداره می شود.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی