بازدید 8540

شایعه نارضایتی بازیکنان استقلال از دستیار فکری

عامل ضعف در دویدن و جاگیری بازیکنان در نیمه دوم می‌تواند به دلیل تمرینات نامناسب آبی پوشان باشد. تمرین دهنده این روز‌های تیم استقلال کسی نیست به غیر از دفتری. می‌توان نوک انتقادات را به نوعی به سمت این مربی نشانه گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 09 December 2020

تیم فوتبال استقلال با هدایت محمود فکری تا به اینجای رقابت‌های لیگ بیستم ۲ برد، ۲ تساوی و یک شکست را ثبت کرده است. این نتایج باب میل هواداران استقلال نیست و آن‌ها انتظارات بیشتری از استقلال فکری و البته بازیکنان این تیم دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به نتایج کسب شده استقلال که از دید هواداران زیاد جالب نیست باید به وضعیت بدنی بازیکنان در دقایق پایانی هر دیدار اشاره کرد. بدن‌های خالی از توان باعث می‌شود آبی پوشان حداقل از دقیقه ۵۰ به بعد هر بازی از لحاظ بدنی روند نزولی داشته باشند و در دویدن ضعف نشان دهند.

عامل ضعف در دویدن و جاگیری بازیکنان در نیمه دوم می‌تواند به دلیل تمرینات نامناسب آبی پوشان باشد. به نوشته باشگاه خبرنگاران تمرین دهنده این روز‌های تیم استقلال کسی نیست به غیر از دفتری. می‌توان نوک انتقادات را به نوعی به سمت این مربی نشانه گرفت.

تمرین‌های کم و نامناسب باعث می‌شود تا بازیکنان توان بالایی در بازی‌ها برای مقابله با حریفان نداشته باشند و این موضوع را می‌توان از پاس‌های رو به عقب بی شمار آبی پوشان تشخیص داد.

بد نیست محمود فکری با انتخاب دفتری به عنوان دستیار خود از این پس بیشتر به فکر تمرینات بازیکنان باشد و ضعف فنی آبی پوشان را در تمرینات و بازی‌ها جویا شود. فکری حتی می‌تواند حداقل از پرویز مظلومی یا صمد مرفاوی که کار کشته مربیگری در استقلال هستند کمک بگیرد یا نهایتا فرد جدیدی را به جای دفتری انتخاب کند تا بازیکنان زیر نظر مربی حرفه‌ای تمرینات خود را دنبال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی