بازدید 10452
۳

عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 10 December 2020

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی خبر داد که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش پلیس، سردار جاویدان افزود: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در 11 آذرماه جاری اتفاق افتاد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان های مرکزی و شمالی کشور شدند.

وی گفت: تیم هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضایی و هماهنگی با پلیس استان های یاد شده عازم شهرهای محل اختفای زورگیران شدند و در عملیات های حساب شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آن ها و پلاک خودرو نیز سرقتی بوده است.

در بازرسی از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این جنایتکاران فقط باید در ملا عام اعدام شوند و افرادی با این هیبت و قیافه باید پرونده داشته باشند عمل این ها اقدام و شروع به قتل بوده و حکمشان محاربه است متاسفم که خانم حادثه دیده نشان داده میشود ولی این جانیان نه حتما حفظ آبروی این بی آبرو ها خیلی مهم است
لطفا فقط دارشون بزنید درس عبرتی بشه چون هراس افکنی در مردم حکم فساد روی زمین را دارد
واقعا مجازات کسی که اصلحه سرد یا گرم دست میگیره دزدی میکنه چیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار