بازدید 11417

تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی

کد خبر: ۱۰۲۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 19 December 2020

سرهنگ حسنوند از دستگیری پدر و پسری خبر داد که در فضای مجازی به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان می‌پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با رصد‌های اطلاعاتی توسط ماموران مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد که فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌پردازند.

وی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فروشندگان مواد مخدر پدر و فرزند هستند و ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان شهید بهشتی شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضایی این پدر و فرزند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان یک کیلوگرم مواد مخدر روانگردان کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: هر دو متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال داده شدند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان در ارائه گزارش سایت‌های فروش مواد مخدر می‌تواند امنیت عمومی را برای همگان به ارمغان آورد، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی