بازدید 13620
می‌خواهم تلخی‌ها را فراموش کنم

ترابی: به‌عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برگشتم

قطعا انگیزه های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت های قبل را تکرار کنم.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 06 February 2021

مهدی ترابی بعد از بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم دوباره بتوانم نتایج خوب و موفقیت آمیزی را با این تیم به دست بیاورم.

به گزارش تابناک ورزشی، ترابی در خصوص نحوه جدایی اش از العربی گفت: بحث العربی یک بحث جدا است. دوست دارم الان در مورد پرسپولیس حرف بزنم و به وقتش در این مورد صحبت کنم.

ترابی: به‌عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برگشتم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: من همه تلاشم را می‌کنم هر چه سریعتر به آمادگی قبل برسم و حتی بیشتر از قبل هم تمرین می‌کنم. هواداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با کمک کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت‌ها را تکرار کنیم. با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به موفقیت برسم.

وی در خصوص انگیزه‌هایش گفت: قطعا انگیزه های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم.

ترابی در خصوص اینکه آیا برای پیوستن به پرسپولیس نیاز به رضایت باشگاه قبلی خود در ادامه دارد یا خیر گفت: نه اینگونه نیست. من به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمدم.

بازیکن جدید پرسپولیس در خصوص اینکه در این تیم چه شماره ای را به تن خواهد کرد، گفت: شماره پیراهن مهم نیست و مهم عملکرد بازیکن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
دوسه تا خبر دیگه هم از این جریان بزارین خیلی مهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
تو حساس ترین و مهم ترین موقعیت تیم را ترک کردند و حالا دست از پا دراز تر برگشتند شاید اگر می ماند پرسپولیس می توانست قهرمان شود این ها با چه روئی برمی گردند و با چه قیمتی
می خواهند جبران مافات کنند آیا حتی با یک فصل رایگان بازی کردند برای پرسپولیس می توانند جبران کنند و اگر حضورشان تاثیری ندارد بروند جای دیگر بازی کنند
یعنی محترمانه دکش کردند
پاسخ ها
hosein
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
با چه روئی برگشته در زمان احتیاج تیم با نامردی تیم را ترک کرد.
مگه حج واجب بود می ایستاد و
بعد از قهرمانی از تیم جدا می شد زمانی که احتیاج داشتیم با نامردی رفتند و حالا پررو پررو برگشتند چقدر این چند نفر که رفتند به تیم آسیب زدند.
به دردشون نمیخورد
۶۰۰هزاردلار رضایتنامه اش فقط آب خورده مردم نون شب ندارنند
چقدر جالبه اینور راحت بازیکن میگرن طلب 14 میلیاردی بودمیر و میدن پنجره نقل و انتقالاتشون باز میشه همه جوره وزارت پشتشونه و به درخواستشون رئیس هیات مدیرشون عوض میشه اونور هر بلایی میخان سر استقلال میارن
16 میلیارد حق فسخ + 6 میلیارد حق قرارداد
22 میلیارد ناقابل
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
این ارقام رو کانالای استقلالی از کجاشون در میارن خخخخ
نخیر. به عنوان کسی که بوی پول مفت بیت المال به مشامش خورده برگشتی
رقم قرارداد؟
می خواهد هرکس باشند. وریا یا ترابی. باید ارقام قرارداد شفاف باشند چون از بیت المال پرداخت می شود.
چرا فوتبالیست ها دستمزد های نجومی از دولت می گیرند؟
یکسان سازی حقوق این است؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی