بازدید 7564

تخریب کنندگان سفره خانه ای در خانی آباد دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۳۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 06 February 2021

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۴ شرور که پس از تخریب و آتش سوزی سفره خانه‌ای در محله خانی آباد از محل گریخته بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از تخریب و آتش سوزی عمدی در سفره خانه‌ای در محله خانی آباد مطلع و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری مشخص شد که متهمان با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت در محل حاضر و پس از تخریب و آتش سوزی از محل گریخته اند، افزود: در تحقیقات پلیسی چهره افراد شرور شناسایی و مشخص شد متهمان سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده کلانتری و هماهنگی‌های قضائی هر ۴ شرور در کمتر از ۲ ساعت طی عملیات‌های منسجم و همزمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان چند قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

سرهنگ ناصری نژاد در پایان افزود: برخورد با بر هم زنندگان نظم و کسانی که آسایش و آرامش مردم را سلب می‌کنند از اولویت‌های پلیس است و پلیس پیشگیری به هیچ وجه در برخورد با این افراد چشم پوشی نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی