بازدید 14301
۱

کلاهبرداری اینترنتی در دورود دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری از دستگیری ۲ کلاهبردار و کشف ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان دورود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 16 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به ماموران پلیس و اعلام اینکه در برنامه شیپور اقدام به خرید مقادیری برنج با پرداخت مبالغی وجه نقد کرده که متوجه می‌شود از وی کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان دورود قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، افرادی در سطح شهرستان‌های تابعه با استفاده‌های از سیم کارت‌های شهروندان اقدام به درج آگهی فروش کالا در اپلیکیشن دیوار و شیپور کرده و پس از جلب اعتماد افراد از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ کلاهبردار اینترنتی را در شهر دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی از آنان کشف شده است، گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۶ کارتن گوشی، مقادیری تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، ۴ عددفلش مموری، مقادیری سیم کارت و مدارک هویتی، کارت بانک، ۳ عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.

مهدیان نسب با بیان اینکه پلیس با تمام توان با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی می‌کند، به مردم توصیه کرد، هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت برخورد با اینگونه افراد با نیروی انتظامی همکاری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این هاگوش کل ایران بریدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست