بازدید 7899
پنج بازیکن امیدمان را در زمین گذاشتیم

مربی سوریه: ایران به راحتی بحرین را می‌برد

کد خبر: ۱۰۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 30 March 2021

مربی تیم ملی فوتبال سوریه اعتقاد دارد تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند با راحتی از سد بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی عبور کند.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر داود، مربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر ایران بیان کرد: بازی با ایران قوی بود و ما انتظار این بازی را داشتیم. بیشترین تمرکز ما روی پیدا کردن بازیکنان جدید بود. توقع ما این بود که بازیکنان‌مان را شناسایی کنیم. به نسبت بازی‌های قبلی‌مان نفراتی در تیم غایب بودند. از تیم ملی ایران توقع این بازی را داشتیم چون ایران جز تیم‌های قوی آسیاست. ایران در جام جهانی و جام ملت‌ها بازی کرده است. می‌خواستیم روی کارهای تیمی تمرکز کنیم. نقص‌ها و عیب‌هایی هم داشتیم اما ما این مسائل را در جهت تقوت تیم‌مان می‌بینیم.

او درباره وضعیت عمر خربین و عمر السوما هم توضیح داد: اگر این دو بازیکن را داشتیم وضعیت خیلی فرق می‌کرد. این دو بازیکن در بحرین هم با ما بودند که متاسفانه عمر السوما مصدوم شد. ما به این بازی در راستای کسب تجربه نگاه کردیم. ۶ بازیکن از تیم ملی امیدمان آوردیم. این بازیکنان اصلا بازی رسمی نداشته‌اند و حدودا ۲۰ ساله هستند. ما به این‌ها فرصت دادیم تا بتوانیم بازیکن‌شناسی کنیم و ذخیره‌های خوبی پیدا کنیم و این بازی بهترین فرصت بود تا تاکتیک‌مان را رویشان پیاده کنیم و خطاهایشان را ببینیم. 

مربی سوریه در پاسخ به این پرسش که باتوجه به اینکه تیمش با بحرین بازی کرده فکر می‌کند چه تقابلی بین ایران و بحرین شکل بگیرد هم بیان کرد: اگر بخواهم بین این دو تیم قیاس کنم، می‌توانم بگویم اصلا قابل مقایسه نیستند چون ایران بسیار قوی و فرصت‌طلب است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. تیمی است که دائما در جام ملت‌ها و جام‌جهانی بازی کرده است و روی قدرت بدنی متمرکز است. بحرین جمعی بازی می‌کند و تاکتیکش قابل شناسایی است و می‌شود روش بازی آن‌ها را تخمین زد. اما ایران غیرقابل پیش‌بینی است. ما اعتقاد داریم که ایران طبیعتا بحرین را خواهد برد. برد برای ایران است و ایران به راحتی از بحرین رد می‌شود. 

او در پایان گفت: از طرف خودم و تیم ملی سوریه از مردم ایران و مسئولان فوتبال این کشور بابت این ضیافت تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست