بازدید 48218

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 19 May 2021

به گزارش «تابناک»، قاضی محمد شهریاری در این باره به ایسنا گفت: پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رساندند.

وی افزود: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند. قاتلین در اعتراف گفتند که بچه ها معتاد بودند و مواد مصرف می کردند البته تحقیقات ادامه دارد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران ۲۷ اردیبهشت ماه از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱۸
یعنی من از صبح که این خبر رو شنیدم هنگ کردم
یه سری افراد که حس همدردی داشتن بیان نظر بدن
کمتر از اعدام مستحقشون نیست مطمین هستم با این حساب آدمهای دیگه ای رو هم کشتن ، چرا اون پروندهها تا حالا مسکوت مانده بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
این پدر 70 ماه در جبهه برای دفاع از من و شما جنگیده. جنگ پدیده شومی است. بخصوص جنگهای جدید که با انفجارات مهیب و موجهای انفجاری وحشتناک همراه هست و این انفجارات باعث صدمات مغزی و روانی می شود. همین است که بسیاری از جنگ برگشته های امریکایی هم در ادامه زندگی دچار مشکل می شوند و ثبت است. ولی توجیه نیست و دلیل نمی شود که تا اخر عمر به خاطر ان خدمات مصونیت داشته باشد و این را هم نفرمایید که مگر همه که در جنگ بودند این چنین شدند! مثل این می ماند که بگویید پس چرا همه کسانی که سیگار می کش سرطان ریه نمی گیرند و برخی از انها تا صد سالگی هم عمر می کنند! متاسفانه خیلی از صدمات مغزی قابل اثبات نیست. ولی یکی از محققان ارشد علوم مغز و رفتار تحقیقات بسیار وسیعی کرده و بعد از تصویر برداری از مغز چند هزار زندانی و بیمار که به جرمهای خشونت و رفتار غیر طبیعی زندانی یا تحت درمان بودند متوجه صدماتی در تصویر ام ار ای مغز انها شده و نتیجه گرفته بسیاری از رفتارهای خطرناک و غیر قابل توجیه یا پرخاش گریهای همراه با خشونت و.... نتیجه صدمات فیزیکی مغزی است که حتی در کودکی مانند افتاده از سطح یک بلندی بوجود امده ولی در هیچ جا ثبت و ظبط نمی شود و قابل اثبات هم نیست ولی زندگی شخص و خانواده او را تباه می کند. سخنرانی او که در جمع کارشناسان روانشناسی و مغز بین المللی در اینترنت موجود است می خواهد به انها یاداوری و توصیه شود که بسیاری از اختلالات رفتاری انسانها به صدمات فیزیکی مغزی انها ارتباط دارد و معاینه دقیق مغز و ضایعات احتمالی ان باید بخشی از روند تشخیص و درمان این اختلالات روانی و عصبی باشد. انشالله که در اطراف خود هرگز از بیمارانی که بدلایل مختلف مانند سکته مغزی دچار ضایعات مغزی و نخاعی شده اند نداشته باشید ولی انها که با این بیماران در ارتباط مستقیم هستند بهتر می توانند این مسایل را درک کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
از کراواتش مشخصه خوی غرب وحشی داشتن
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
در پاسخ به برادر ناشناس که قتل رو با اینهمه مطلب توجیه کردند باید گفت من اولین باره می بینم کسی به خاطر تکه تکه کردن 3 نفر از اطرافیانش بگه من تو جنگ آسیب دیدم خوب خانمشون هم جنگ بودند برادر این چه توجیح مسخره ایه پدر من هم نظامی بود و در ارتش همش مناطق جنگی بود خدا رحمتش کنه جز مهربانی ما چیزی ازش ندیدیم با حد اقل حقوق همیشه هم طرفداری نظام رو می کرد این حرفها ی شما تو جیح جنایته بعدش هم اگر مریض بود که دکتر روانشناس
اعلام کرده در صحت کامل هستند می رفت دکتر .
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
می توان هزاران تحلیل علمی و پزشکی و اخلاقی و روانی و جنایی داد ولی قطعا هیچکدام نمی تواند ثابت بشود. ولی یک امر را از نظر شخص خودم می توان ثابت شده فرص کرد. و ان هم این است که اصلا کار فرهنگی بخصوص در رسانه ها و صنعت هنر و فیلم و صدا و سیمای ما نه تنها کمکی به کاهش این اختلالات روانی نمی کند بلکه ان را تشدید هم می کند. ببینید سریالها و برنامه ها و مناسبتهای موجود در ایران را . همش تلخ و دارک و همش داد و بیداد و اختلافات خانوادگی و ... هست و مناسبات هم که نگو. اخبار را هم که می بینید روزی نیست که از تلخ ترین وقایع دنیا هزاران تفسیر و خبر و تصویر در رسانه سیما پخش نشود. همین است که وضع روانی ملت ایران همراه با عراق به عنوان ناجور ترین کشورها طبقه بندی می شود. قیاس کنید با سریالها و فیلمهای خارجی که بسیاری از انها فقط عشق و میل به زندگی و کمک به همنوع و عشق به یکدیگر را تبلیغ می کنند. می تواند در تلطیف فضای جامعه بسیار موثر باشد. مثلا به فراز یکی از فیلمهای خارجی که در سرتاسر فیلمها و سریالهای کشورهای دیگر با این مضنون موج می زند توجه کنید: " مردن ( خودکشی) اسان است. زندگی کردن و ادامه زندگی و مبارزه هست که هنر می خواهد" با افزایش شدید جمعیت در دنیا و همزمان انتشار گسترده اخبار در همه کشورها دنیا با چالش افزایش بیماریها و اختلالات عصبی روبرو هستیم. ولی کشورهای دنیا تلاش دارند با ایجاد روحیه نشاط در جامعه ان را تعدیل کنند. ولی رسانه های ما ان را غلیظ می کنند!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
هومن عزیز. دقت نکردید که گفته شد برخی موارد این ها موثر است. توجیه هم نمی خواهیم انجام دهیم. پدر خود من هم نظامی بود و خودم هم در جبهه دو سال سرباز بودم. البته مادر ایشان هم نقش داشته ولی در جنگ نبوده. ولی همانطور که گفته شد خدا برای کسی نخواهد ولی نمی دانید زندگی با کسی که دچار مشکلات مغزی و روانی است بمرور شما را ویران می کند. به هر حال این را هم باید بدانید که همه مردم دنیا در برابر مسایل یک اندازه استانه تحمل و درد و عکس العمل ندارند. خوشبختانه اغلب می توانند بر این چالنجها فایق بیایند ولی کسانی هستند که بدلایل مختلف قادر نیستند. توجه کنید که فرق دو انسان چیست. چرا نام شما هومن و نام من علی است. چون ما دو مغز متفاوت داریم. در دنیا هیچ دو نفری را نمی یابید که مغز مشابه داشته باشند. همین است که هرگز نمی توانید هیچ دو نفری را بیابید که شخصیت و استانه تحمل مشابه ای داشته باشند. محال است. حتی در دوقلو ها نمی توانید بیابید. همین است که هشت میلیارد ساکن کره زمین دارای هشت میلیارد شخصیت هستند که خود نتیجه داشتن متفاوت بودن هشت میلیارد دستگاه عصبی نخاعی است. ولی به هر حال همانطور که مغز ناشناخته است و حتی 5 درصد عملیات ان هم برای انسان مشخص نشده به همان میزان هم نمی توان هیچ یک از این تئوری ها را ثابت کرد. فقط قطعی است که جنگ و تحریم و نارامی های سیاسی پدیده فاجعه امیزی است و تا امکان دارد و تا می توان باید از انها دوری کرد و با مردم دنیا چه خانواده چه همسایه چه کشورهای دیگر همزیستی مسالمت امیز و محترمانه داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
ناشناس 10:34 ؛
جنابعالي كجا تشريف داريد؟ كجاي خبرها اومده كه اين پدر 70 ماه در جبهه بوده؟
این دو نفر آدم هستند یا آدم خوار !!!!
پاسخ ها
diego
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اینم شد دلیل؟؟ مگه لبلس نشون آدمیته!؟
قاضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
آقای اکبر خرمدین ابتدای جنگ بازنشسته شدند. متولد 1317 هستند. آیا شما حرف انسانی که از 8 سالگی دخترش را مورد اذیت و آزار قرار میداده ملاک ارزش گذاری قرارمیدهید؟ آیا از ستاد مشترک ارتش استعلامی گرفتید؟ هرکسی آمد گفت من جانبازم، جبهه ای هستم
ملاک میباشد؟ضمن اینکه درصورت فرض محال وجود این مسئله و جبهه رفتن ایشان پس از بازنشستگی بصورت بسیجی، باتوجه به اینکه آزار و اذیت دخترشان درهمان ابتدای سالهای جنگ بوده، آیا یک جانباز شیمیایی سراغ دارید که پس از جراحت شیمیایی به محارمش تعرض کند؟
قابل توجه کسانی که پسر بدبخت را مقصر می دانستند
بزرگواران همینجوری پیش میرفتن مقطوع النسل میشدن هیچکس ازاعضای خانواده باقی نمیموند
بابک خرمدین توی این ده سال ازقاتل بودن پدر ومادرش بیخبربوده؟یابوده یا درفضای خانواده نبوده یاگفته لوشون میده یا حق السکوت میگرفته یا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
احتمالا وقتی با خبر شده این بلا سرش آمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
تو از همان دسته آادمهایی بودی که احتمالا طرفدار باباهه بودی و به پسره فحاشی میکردی

یک دکتر برو برات لازمه

ببین بیماریهای روانی منجر به چه جنایاتی میشود ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
احتمالا فهمیده ولی بر سر دوراهی لو دادن آنها بخاطر کهولت سنشان مانده بوده و این ها هم پیشدستی کرده و چون دیده اند قتل های قبلی لو نرفته او را مثله کرده اند . باید به پلیس جنایی ایران مدال بدهند که نتونسته دو تا قتل را بر ملا کنه.
عجب پدر و مادر عجیبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پدر امرزیده مگه تو مدعی العموم بودی که راه میافتادی برای همه اعلان جرم میکردی قاضی میشدی حکم صادر میکردی بعدم مامور اجرا میشدی و اجرا میکردی.بابا که بتو درجه سرهنگی داده.حتما چندتا سربازو کادر هم کشتی.
عجب رزومه قوی داشتند. داعش باید برای آموزش نیروهاش جهت اعدام و سر بریدن و تکه تکه کردن، اینها رو استخدام میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خخخخخخخخخخخخخخ
داداش یه دیقه کسی رو نکش ببینم چی شده؟
پاسخ ها
ببربنگال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
من تا دیروز خبر خوندم که گفتند از دخترمون بیخبریم رفته خارج فهمیدم اونم کشته شده به احتمال زیاد پدره دعس برای کشتن تنگ شده بوده

بابک موضوع خواهره رو سالهاست میدونه و گیر کرده بوده با این پدر و مادر چکار کنه....بابک از چهره اش بدبختی و افسردگی می باره
وقتی پدره گفت پسرمون اذیت میکرده و حتی کتک میزده و فحش میداده و جونمون به لبمون رسیده بود، گفتم خب شاید شاید کمی حق داشتن دست به قتل بزنند، هرچند نه با این شدت خشونت و سنگدلی، ولی حالا که به قتل دخترشون هم اعتراف کردن، فکر میکنم باید مجازات بشن، من شخصا با اعدام موافق نیستم، ولی حداقلش اینه که حبس ابد بگیرن چون وجودشون در جامعه خطرناکه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
نمونه بارز مردم ایران، قضاوت سریع و احساساتی
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
دوست عزیز هیچ عذر و بهونه ای قابل قبول نیست!!!! مگه شهر .... که هرکی هرکسی رو اذیت کرد، بکشیش و بعد هم تیکه تیکه کنی!!! اینا دروغ میگن که می خواستیم خودمون رو معرفی کنیم. کسی که قصد داشته باشه خودش رو معرفی کنه، دیگخ نمیاد نیکه تیکه های جسد رو در جاهای دور از هم تو سطل زباله بندازه. اتفاقا اینا چون تو جنایت های قبلی گیر نیفتاده بودن، پیش خودشون گفتن که این یکی هم رد میشه. حالا خدا می دونه دلیل قتل اول(داماد) چی بوده اما مشخصه که بعد از قتل اول، دختر خود رو از ترس لو رفتن کشتن و سپس هم بابک بیچاره. این جنایتکاران کثیف رو باید با شدیدترین شکل ممکن مجازات کرد. البته موافق اعدام نیستم، چون این با سن بالای 80 از خداشونه زود بمیرن و راحت بشن. اتفاقا باید اینا زنده نگه داشت و به شکلی مجازات کرد که هر روز و هر ثانیه ارزوی مرگ رو داشته باشن. نه اینکه تو یه لحظه از این دنیا برن. تحت هیچ شرایطی موافق خشونت و اعدام نیستم اما این دو تا دیگه با احساست جامعه بازی کردن. خیلی خیلی اتفاقی دختر 7 ساله من از تلویزیون ماجرا رو شنید و همش می ترسه و سوال می کنه که چه جوری ممکنه پدری بچه خودش رو بکشه!!!!!!!!!!!!!! هزار بار براش گفتم که این یه خبر دروغ بوده اما ...
یه مدت از دست پدر و مادراتون چیزی نگیرین تو این کرونایی ببینیم باید چه گلی به کلمون بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خخخخ خدا نکشتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
من دیگه سمت کولر نمیرم به ریسکش نمی ارزه
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
مرسی سلام آره بچ ها بی زحمت ی مدت آروم باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خخخخخخخخخ اتفاقا دیروز پسره یکی از اقوام تمام چاقوها رو جمع کرده ..مامانش مرده بود از خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
!مامان بابا دوست ندارم
!سرم و رو پاهات نمیزارم
سعی کنیم کودکان در جریان اینگونه مسایل قرار نگیراگر این خبرها برای ما وکشتناکه ، برای بچه ها هزار برابر
بابا یه خبر کامل از این قضیه بدید. کشتید ما رو.
از نظر روانی سالم هستند!!!! مگه می شه همچین چیزی ؟؟؟ این پدر و مادر روان پریش هستند.
جستجو کنید در 17 سال نبودن پدر وحضور در مناطق جنگی .
پدر سرهنگ توپخانه و17 سال حضور مداوم در جبهه جنگ ویدن تعدادزیاد کشته وافسردگی ناشی از دور بودن خانواده وجامعه وارتجاع به زندگی قبل از جنگ وساختن مدینه فاضله برای خود .واما مادر چطور در این وادی افتاده .
تیم روانپزشکان بررسی کنید وبدون سانسور اعلام کنید تا جامعه نجات یابد.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
جناب کارشناس خیلی ارشد ...۱۷ سال کجا بود...برو یه کم تاریخ بخوون ..یا قرص تاریخ بخور ...جنگ ۸ سال بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
جنگ که 8 سال بوده احتمالا بقیه اش را در لبنان و... خدمت کرده
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
شاید در آنجا هم مرتکب جنایت شده باشد که اینقدر خونسرد آدم میشکد
در این زمینه هم رکوردار شدیم ای کاش بجای پرداختن به مسایل این کشور و آن کشور به فکر مردم خودمان می بودیم
پناه بر خدا ، چرا با بچه هاشون اینجوری رفتار کردن؟ بچه هرچقدر هم بد باشه ، هیچ پدر و مادری اینکارو نمیکنه
روانپزشک گفته قاتلین سالم هستند!!.پس میشه نتیجه گرفت آنها در سلامت عقل چند بار دست به این جنایت فجیع زدند و رسما قاتل هستند!! نگهداری اینها حتی در زندان هم برای دیگر زندانیها خطر ناکه..اینها ننگ جامعه ی پدر و مادر ها هستند و باید اعدام بشن..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
سالم به لحاظ حقوقی یعنی دچار جنون آنی نشدن و مثلا قتل رو در شرایطی که اختیاری از خودشون نداشتن انجام ندادن که مستحق تخفیف مجازات باشن
پدر مادر نگو،بگو دو تا هیولا،دو تا آدمخوار و ... و ...
بین فامیلشون بگردید ببینید کسی مفقود نشده؟ همسایه ها سالم هستن؟ اینا ظاهرا قرارداد داشتن با سطل زباله !!!!!!
اگر این خبر صحت داشته باشد چرا تا حالا اینها ازاد هستند
من فکر می کنم آن روانپزشکی که سلامت روانی اینها را تایید کرده را به یک روانپزشک نشان دهند!
دیروز بعضی از دوستان نظر می دادند که حق کارگردان بوده که کشته بشه. ولی کسی به این نکته دقت نکرد که این درجه از سنگدلی حتی در بین حیوانات هم دیده نمیشه.
این پدر و مادر مستحق اعدام اند
دوتا بچه دیگر هم داشتند ارزو و افشین نکنه اونا را هم کشته .چطور امکان داره این طور ادم بکشه و روانپزشک بگه قاتلین سالم هستن .قاتل که سالم نیست .به احتمال زیاد قبل از بچه هاشون خیلی های دیگر را کشتن .الله اعلم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بابا جان سالم یعنی اینکه میشه بردشون دادگاه و محاکمه و مجازات کرد. یعنی جنون ندارن که مجازات بهشون تعلق نگیره
اه. اه اه اه اه جدا اه
لعنت به زیر و بالای روزگار و زمین و زمان
چقدر به هم میان این زنو مرد خخخخخ
عجیبه یعنی سال 90 داماد رو بکشن جنازه اش پیدا نشه بعد هفت سال بعد دخترشونو بکشن.....کسی پیگیر نشده؟ اون داماد خانواده داشته بلاخره پدری مادری کسی ... اون داماد و دختره چقدر تنها بودن که برا کسی مهم نبودن .... چه دنیای مزخرفیه
من دیروز اینو نوشتم " من بطور قطع می گم این آدم دفعه اولش نبوده و اگر تحقیق بشه باز هم قتل انجام داده باقی کارها و رفتارش فقط بازیه، تست سایکوپتی باید ازش گرفته بشه "
این دو نفر به طور قطع قبلا قتل انجام دادن الان بخاطر سن بالا دچار اشتباه شدن، با تست معمولی روانشناسی نمی شه تشخیص داد این دو نفر یا فقط پدر 100درصد psychopath هستند
این نهایت بی رحمی یک انسان است چه رسد به پدرو مادر. اصلا تصورش هم برایم ممکن نیست . اینکه فرزندی توسط پدرش و یا مادرش به قتل رسیده باشد کم سابقه نیست اما اینکه انقدر بی رحمانه فرزند را تکه تکه کنند نمی دانم چه بگویم. گیرم که فرزند خلافکار بود خوب می رفتن به نیروی انتظامی شکایت می کردند از این شکایتها زیاد است بخصوص در مورد فرزندان معتاد.
این اقا انگار تا حالا کسی ازش انتقاد نکرده بوده، بد جور دچار توهم و خودبزرگ بینی شده. مادره (؟) هم بیش از حد تحت تأثیر ابهت پوشالیش بوده، بتی ساخته ازش.
آدما اگه دور بردارن فقط حول محور خودشون میچرخن.
پاسخ ها
لاریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
آفرین دقیقا
منم همین نظر رو دارم...تو دنیای مسخره ای زندگی میکردند
نکنه فیلم سینمایی ضبط می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
ته بابا سریاله فصل دومشیم. فقط خدا کنه مثل پایتخت نباشه و الا نصف تهرانو اینا کشتن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
داداش تو فیلم ارّه هم این سکانسش قفل بوده.هنوزم بازش نکردن
آقای خرمدین سال ۸۹ برای ادامه تحصیل خارج رفته و سال ۹۴ برگشته. مطمئنا خبر نداشته وگرنه کی برای حق السکوت با چنین جانورهایی زندگی میکنه
والدین دامادشون هم پیگیر قتل پسرشون نبودن؟؟؟؟
چه پدر و مادر بدی
یعنی از وقتی که این خبر پخش شده بابام هر روز زنگ میزنه میگه شام بیا منزل کارت دارم ...
از بچگی کل همسایه ها و فامیل علاقه خاصی به کشتن من داشتن ... شیطون هم نبودمااا فقط خیلی کنجکاو بودم ، واقعا شکستن شیشه پنجره همسایه ها دست من نبود ، توپ می خورد . طوطی گرونقیمت همسایه صرفه میکرد بهش استامینافون دادم خوب بشه ، نشد . شب عروسی پسر همسایه خونشون الکی آتیش گرفت گذاشتن سر من ، خانم همسایه باردار بود شبه چهارشنبه سوری بچش افتاد گذاشتن گردن من ، کپسول آتش نشانی هر روز توی راهرو مدرسه خالی میشد میزاشتن گردن من ، خیلی نامردی بود واقعا .....
همش دعای خیر همه همراهم بود .
از همسایه ها تحقیق کردن وهمه از بابک و خواهرش که خیلی مظلوم و سربه زیر بودن تعریف کردن . راستش دلم براشون خیلی سوخت هم جونشون رو توسط عزیزترین کسانشون از دست دادن هم آبروشون رو بردن . جا داره همه اونایی که پشت سر بابک و خواهرش حرف زدن از درگاه خدا طلب بخشش کنن. خدا رحمت کنه پسر بی آزار و کم حرف سینما رو .
دوستان عزيزي كه ميفرمايند پدر هفت سال درجنگ بوده واثرات جنگه
مادره چي؟ اون كه جنگ نبوده؟
لابد ميگيد اونم اثرات دوري شوهر
اگه اينجوريه همه اونهايي كه جنگ بودن بايد قاتل ورواني باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
کمال همنشین است
زیاد این خبرسازی ها و پیازداغ هاشو جدی نگیرید دامن زدن به این اخبار یا ساختن این اخبار برای انحراف افکار عمومی است.

رای بی رای
فقط میشه بعضی وقتها حیوانات وحشی پیش این آدم نماها کم میارند.خدایا خودت کمکمون کن تا درمانده تر وذلیل تراز این نشیم . انسانم آرزوست
به نظر من باید این پدر ومادر را هم مثل فرزندانشان مثله کرد فجیع ترین پدر ومادری هستند که من دیدم پدر ومادر که نیستند هیولا های ادم کش هستند
خداوند میفرماید بعضی انسان ها از حیوانات هم پست ترند. این ازهمین نمونه هستش.
بنظرم اعدام کمه .اینا باید سنگسار شن. نهایت کثافت کاریه..اصلن بابک جنایت کرده ک اینطور نبوده شکایتش میکردی اینا خیلیا دیگه رو هم اینجور کشتن وقتی ب بچشون رحم نکردن ب غریبه هم رحم نکردن
خانواده دامادشون اصلانی شکایتی نکردند؟؟
پلیس به راحتی میتونسه بفهمه علت ناپدید شدن و مرگ داماد چی بوده؟؟؟
چرا تو این مدت کسی خبردار نشده بود؟
جامعه بیمار همینه
اون کسانی رو نمیبخشم که تا دیروز با این جنایت کارها همزاد پنداری میکردن.
مثله کردن یه انسان از دست یه انسان برنمیاد حتی اگه اون شخص مثله شده بزرگترین مجرم دنیا باشه.
موضوع یواش یواش داره مشکوک میشه.
دختر و داماد یه خانواده گم بشن!؟
بعد هیشکی اقدامی نکنه؟
خخخ و ما هم باور کردیم !! داستان جنایی خوبیه برای این ایام .انوقت خانواده داماد از ناپدید شدن پسر و عروسشون شکایتی نکرده بودن هآن . خدا میدونه این داستان سازی ها قراره چه چیز مهمی رو بپوشونه از مردم و سرگرم کنه ؟
این اتفاق نکات مشکوت فراوانی دارد! چطور ممکن است یک فرد با این سن وسال بتواند چنین وزنی را به داخل حمام حمل کند؟؟؟!!! نکته بعد مگر می شود یک داروی بیهوش کننده ای به راحتی به خورد یک انسان داد؟؟؟؟!!!!ووووووو
ایا انسان اشرف مخلوقات است؟
سال 97 که خواهر بابک غیب شد و گفتن رفته خارج، بابک از والدینش نپرسید که این خواهر من کی پاسپورت گرفت؟ کی ویزا گرفت؟ کدوم کشور رفته؟ چرا خبر نداد رسیده؟ چرا زنگ نمیزنه؟ چرا خبر از خودش نمیده؟ چرا....
مطمئن باشید اینها مریضی پارانویید داشتن متاسفانه این مریضی داخل کشور خیلی زیاد شده وبیشتر افرادی که سنشون بالا میره درگیر می شوند معلوم هم نیست چرا انقدر زیاد شده بیشتر میگن بخاطر پارازیت هایی که میندازند
خدا رو شکر که من سرهنگ نیستم.
هنوز باور کردنی نیست چطور از لحاظ روانپزشکی هم سالم هستن ومشکلی هم ندارن شاید پسرشون فهمیده بوده که پدرو مادرش چه بلایی سر خواهر و دامادش اورده باهاشون بد رفتاری میکرده
در اینگونه موارد بهترین کار سکوته و نباید نظر داد ..
فقط از خدا خواست که مراقب خودمون و بچه هامونو و خانواده و مردم این مرز و بوم باشه ...
نظر نمیشه داد اصلا ...
فقط از خدا آمرزش رفتگان و بخشش گناهکاران رو خواست ..
از کوچکترین گناه تا بزرگترین آنها ....

ممنونم
من دیروز هم نوشتم امروز هم می نویسم این بچه ها متعلق به این زن و مرد نیستند احتمالا اونا بچه دار نمی شدند و این دختر و پسر را دزدیده اند . اگر تست دی ان ای گرفته شود مشخص می شود علت کشتن پسره این بوده که احتمالا متوجه کشته شدن دختر خانواده به دست اونا شده و احتمالا خواستند بهش به عنوان دادن ارث حق السکوت بدهند قبول نکرده است برای همین گفته من بابک خرم الدین هستم ! اینه که این مرد و زن پیشدستی کرده اند و پسر را به قتل رسانده اند و اتفاقا خیلی هم حساب شده بوده چون پدر لابد فکر کرده که به خاطر سن و به خاطر ولی دم بودن اعدام نخواهد شد . من شک ندارم که اینها پدر و مادر حقیقی این دو فرزند نبوده اند .
اینها شیطان پرستن و هر چند وقت یکبار برای سلامتی خودشون بچه هاشون رو قربانی کردن
تا زمانی که پدرها طبق قانون مسونیت در قبال قتل فرزند دارند در روی همین پاشنه میچرخه. امید به روزی که قوانین به شکلی اصلاح بشوند که هیچ پدر و مادری جرات چپ نگاه کردن به فرزندش را نداشته باشد. باید بفهميم که جان هر کس عزیز و تنها مالک آن خداست. #نه_به_فرزند_کشی
ای بابا ای بابا آدم خوفش میگیره.
فقط یک لحظه فکر کنید چه پلیس جنایی قوی و چه کاراگاه های پیگیری داریم سال 90.....
به نظر من نرمال نیست شاید کس دیگه ای این قتل ها رو انجام داده دارن از اون محافظت میکنن و خودشون اعتراف کردن که اون تو دردسر نیوفته مثلا بچه ی دیگه ای دارن که تعادل روانی نداره وگرنه اصلا معقول نیست پدر و مادر بتونن این کار رو با کمال خونسردی بکنن و انقدر راحت باشن بالاخره باباهه ۸۱ سالشه گفته من که دیگه عمری نمونده برام مادرت هم طاقت نیاورده گفته اگه تو رو اعدام کنن منم نمیتونم زنده بمونم دو تایی گردن گرفتن از نظر من این محتمل تره
سلام در پس پرده چیزای دیگه ای هست بچه هاش معتاد نبودن
به نظر من هر مکان هایی که تیشان زندگی می کرده اند و می کنند،
هر همسایه ای هم که گم شده یا رفتن خارج! باید بررسی بشه.
احتمالا ایشان ترتیب شان را داده است.
فکر کنم اینا بودن خاشقچی رو کشتن
ایا از نظر روانپزشکی قاتلین سالم هستند ؟نع یک قتل بلکه چندین قتل از خانواده درجه یک .نه مسئله حقوقی بلکه فقط روانپزشکی ایا قاتلین سالم هستند ؟؟؟
نمیدونم چرا ذهن من رفته سمت اون فیلمه که بابک ساخته بود بیخیال شدن سفر لندن بخاطر والدین !!!! .داستان عجیبیه
من یاد اون فیلم سیاهه افتادم که پدره وقتی رابطه اش با دخترش توسط هم کلاسی دخترش لورفت یه اسلحه برداشت و پسرش ودخترش رو با گوله زد وبعدش خودشم زد ..اون پدره هم ارتشی بود ..
ترجیح داد بچه هاش بکشه ولی بیماری جنسی خودش لو نره ....
کاش سانسور نکنن و علتش بگن
من فکر کنم هر کی گم بشه قبل پزشک قانونی بریم پیش ایشان
به نظر من رییس مادره بوده .... باور کنید یانه اما رییس مادر بابک هست ... پدره فقط اسلحه بوده ولی شلیک کننده مادر بوده باور کنید
منکه باور نمیکنم الکی از خودشون این همه داستان درآوردن
پدرومادر نبودن اینا شمرم بااولادش اینکار رونکرد
در اینکه پدر و مادرش مشکل روانی داشتن شکی نیست ولی سوال اینه بابک خرمدین چرا ازونجا جدا نشد؟ در حالیکه پدرش تهدیدش کرده بود و احتمالا بعد این همه سال زندگی با این پدر و مادر میدوشناخته اونا رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اونقدر پیر و فرتوت بودن که دلش برایشان می سوخته و نمی تونسته تنها رهایشان کند.
با پدر و مادر مقتولان باید اظهار همدردی کرد.کشتن فرزندان و البته داماد بسیار دردناکه.معلوم نیست این فرزندان و دامادشان چه بلایی سر پدر و مادر مسن بیچاره اوردند که چاره ای جز سر به نیست کردنشون راهی باقی نموند
چه داستانای قشنگی
خدا میدونه اون پشت چیکار میکنن ک با این داستان های به شدت غیر منطقی مردمو مشغول کردن و با احساساتشون بازی میکنن
آدم را یاد این فیلمهای جنایی می اندازد که قاتل یکبار که برای حل مشکلش دست به قتل می زند، بعد برای حل مشکلات بعدیش مرتبا همین کار را می کند و تبدیل به قاتل زنجیره ای می شود. خیلی مشکوک بود که اعتراف کرده اند چون مار رو ول نمی کرد، کشتیمش... شاید بعلت عشقی که به پدر و مادرش داشته و می خواست مواظبشان باشد و قطعا تا حدودی هم متوجه شده بود که مشکلدار هستند، دلش نمی آمد رهایشان کند.
اما مورد حیرت انگیز واکنش کسانی بود که نظر می دادند (و هنوز هم می دهند!) که این یک مشکل خانوادگی است.. خودشان می دانند!! ما چطور می تونیم دخالت کنیم؟
درحالیکه این مسئله ایست که قضاوت مردم و افکار عمومی را نیاز دارد. اگر این مورد رسانه ای نمی شد، بحث دیگری بود. اما الان و با توجه به حساسیتی که روی شخص مقتول نشان داده شده، دیگر نمی توانیم سرمان را مانند شترمرغ تو شن کنیم و بگیم نه ... ما که تو زندگیشون نیستیم نمی توانیم قضاوت کنیم... اصلا به ما چه؟! طفلکها پدر و مادرش چیها که کشیده اند!!!
درواقع شوکی که صرف نشر این خبر به فضای عمومی جامعه وارد می کنه، مدتها طول می کشه که هضم بشه.
ولی این واکنشهای بیخیالی بعضی را نسبت به قتل فجیعی مانند این مقایسه کنید با آن واکنشهای شدید بعصی دیگر برای آن تبلیغ جنایتکارانه لیلا حاتمی که جرات کرده چند ثانیه با یخچال حرف بزنه!!! .. افراط و تفریط یعنی تا این حد... ؟
خاشقچی داشتیم خبر نداشتیم
بله خب دیگه اینجا مشخص شد که بابک خرمدین بیگناه بود و پدر و مادر هردو جانی هستند.... همش منتظر بودم ببینم در اعترافاتشون چی میگن ولی حضرت عباسی اینو دیگه فکرشم نمیکردم که داماد و دخترشون رو هم تکه پاره کرده باشن و تازه سجده شکر هم بجا بیارن..... امیدوارم که خانواده داماد به کمتر از قصاص رضایت ندن و نباید هم بدن.... مدعی العموم و قاضی هم انشاالله از این رای کوتاه نیان ولی کاش میشد که قصاص در مورد این جانیان بی رحم که اسم پدر و مادر رو لکه دار کرده اند کاملا مثل همون عملی باشه که انجامش دادن و بدست خودشون هم همدیگر رو قصاص کنن
فکرکنم اول ترتیب دامادوداده دستش راه افتاده رفته سراغ خاشقچی بعدش دخترو بعدم پسرو همه میگن تاسه نشه بازی نشه اینبه چارتاپای گربه رسیده خداکنه به فکرزاپاس ماشینو چیزای دیگه نیفته ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
سلام به نطر من این پدر و مادر مشکل روانی دارن وگرنه هیچ پدر مادری دست به این جنایت خوف ناک نمیزنه
اصلا نمیشه باور کرد.قتل سه تا آدم مثله کردنشون.....ده سال پیش دامادش رو‌ کشته،به این ده سال آرامش روانی داشته؟بعد بیاد دخترش والان پسرش..وتشخیص اینکه از لحاظ روانی سالم هستند.میشه باور کرد اگه واقعیت باشه این آقا از نسل شمر.باید صبر کرد تا حقیقت فاش بشه
من نمیدونم این اتفاقات واقعیه....داستانه...چیهه قضیه؟
چون شبیه سناریو فیلمه.....
اونم فیلمای الفرد هیچکاک

فقط و فقط تعجبم ازوناس ک میگفتن خوب کردن...آزادشون کنید.... فلان...اصلا هم توجه نمیکردن به حرکت به شدت وحشیانه این دو جانور

حتی اگه همه چی دروغ باشه... فیلم باشه.....
من موندم چرا ی سری از ننه باباهه دفاع میکردن ؟!!!!!!!!!!

پری واس ادم نمیمونه


بعدم ی خواهر برادر دیگه ام بودن
افشین و آزیتا
اونا کجان؟
نمیگفتن خواهرمون کجاس ؟؟؟؟
قاتل و مقتول را ولش کنید. این روان پزشک را که گفته اینها از نظر روانی کاملا سالم هستند سریع به دکتر روانپزشک برسانید. لطفا یکی که مثل خودش نباشه
به نظر من کارشناسان باید دنبال علل دیگه ای باشند اینها که گفتند با شدت خشونتی که اتفاق افتاده هماهنگ نیست این ماجرا خیلی غیرعادی و تکان دهنده است
و این همه خونسردی از طرف پدر و مادری که دو فرزند خودشون رو کشته اند خیلی عجیب و نامتعارفه
احتمال اینکه باکشتن داماددخترفهمیده گیرداده بعداونوکشتن بعدپسره پی گیرشده اونوهم کشتن وگرنه اینا خودشون یعنی پاک بودن یعنی اونمحله مردمش این دختروپسرودامادونمیشناختن اگه خیلی ناپاک بودن واحتمال خوب شدنشون نبود چرااوناچیزی نگفتن تاامروز.این زنه که مادره جوری ازپیرمرده دفاع میکنه انگارزوری بالاسرشه درضمن چطورشد دوربین مداربسته توآسانسوراینوگرفته وپلیس کمتراز۶ساعت قاتلوپیداکردن ولی سالهای۹۰ ،۹۷کسی نتونست بفهمه
این آقا یک روانپریش با تفکرات شدید نژادپرستی دارد
اصلا سالم یا ناسالم فرضا بچه خلف یا ناخلف میکشتیش دفنش میکردی دیگه چرا تکه تکه ...
این خانواده را ما میشناسیم. پدره یک ناسیونالیست متعصبه. ارتشی هم بوده. هیچ اعتقاد و علاقه ای هم به دفاع مقدس و حس گناه و این حرفها نداره. شایعه درست نکنید.
شبیه فیلم سکوت بره هاست
وقتی صخبتهای این آقا رو میشنیدم یاد آدم های نژادپرست شدید توی فیلم های غربی میوفتادم
یا رب پروردگار
راست یا دروغ
اگه راسته به نظرم این دو جنس مذکر و مونث انسان نیستند
حتی حیوان هم بچه اشو خیلی دوس داره
تو مصاحبه گفتند که برای حفظ آبرو این کارو کردن متاسفم براتون مذکر و مونث تو رو خدا مسولین زنده بگورشون کنین هیچ احد و ناسی با بچه های خود اینکارو نمیکنه مسلمان نیستن کافرم اینکارو نمیکنه
یه رب پروردگارا خدایا خودت کمکمون کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی