بازدید 10592
۵

تکنسین اورژانس توسط اراذل مضروب شد

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران توسط اراذل و اوباش، درباره جزئیات این رخداد توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 25 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دکتر پیمان صابریان با اشاره به حمله اراذل و اوباش به تکنسین اورژانس تهران اظهار داشت: روز گذشته یک مورد ناراحتی قلبی در خیابان آذربایجان به مرکز 115 اورژانس تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند که به علت حال نامساعد مددجو و نیاز سریع به فوریت‌های پزشکی و نبود جای پارک مناسب همکاران مقابل درب منزل مسکونی مجبور به پارک آمبولانس شدند.

تکنسین اورژانس توسط اراذل مضروب شد

تکنسین اورژانس توسط اراذل مضروب شد

صابریان افزود: تکنسین‌های اورژانس تهران بعد از نجات جان مددجو از مرگ حتمی هنگام برگشت به آمبولانس، ناگهان با سه جوان همسایه که از اراذل و اوباش سرشناس محل بودند مواجه می‌شوند؛ این افراد به بهانه اینکه چند دقیقه آمبولانس مقابل منزلشان متوقف بوده با تکنسین زحمتکش اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند و به تجهیزات اورژانس خسارت جدی وارد می‌کنند!

رئیس مرکز اورژانس تهران در پایان گفت: هم‌اکنون تکنسین حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از اراذل و اوباش است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
مضروب شدن کادر اورژانس و پزشکی بخاطر رفتار و مدیریت غلط خوشان است که بلد نیستند چه طوری با بیمار و اطرافیان آنها رفتار و صحبت کنند در بسیاری از موارد رفتار کادر پزشکی خیلی خشن و نامهربانانه است که در نتیجه باعث کتک خوردنشان میشود
چقدر ماشاالله اراذل و اوباش زیاد شده اند. باید با اعمال مجازاتهای تصاعدی جلوی این رفتارها گرفته شود. ابتدا مجازاتهای ملایم همراه با نصیحت و مراحل بعدی تا مجازاتهای سنگین.
حتما کم کاری کرده که ادب شده
اراذل و اوباش سرشناس تو جامعه چکار می کنن
چرا راحت برای خودشون می گردن و جنایت می کنن
ای خاک بر سرشان اینها بویی از انسانیت نبرده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی