بازدید 15602

هجوم مسافران به ارمنستان برای واکسیناسیون رایگان

در روزهای گذشته با رونق گرفتن سفرهای زمینی و هوایی به ارمنستان مواجه شده‌ایم و مردم با اطلاع از واکسیناسیون رایگان در این کشور، بلیت پروازها و اتوبوس‌های ایروان را تا چند هفته آینده خریداری کرده‌اند، به گونه‌ای که دفاتر مسافرتی هم برنامه‌ریزی برای تورهای خود به این مقصد را به اواخر تیر ماه موکول کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 04 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، واکسیناسیون رایگان در ارمنستان حتی برای گردشگران بهانه‌ای شده تا مسافران از سراسر دنیا به ویژه از کشورهایی مانند ایران که از برخی دیگر کشورهای جهان از نظر واکسیناسیون عقب‌تر هستند، به سمت این کشور هجوم بیاورند.

همین مساله سبب شده تا اتوبوس‌ها و هواپیماهای این مسیر پر باشد و حتی دفاتر مسافرتی و گردشگری برنامه‌های تور خود را از اواخر تیر ماه برای داوطلبان ارائه دهند؛ چرا که تا آن زمان بلیت‌ها رزرو و فروخته شده است.

هزینه سفر زمینی به ایروان با تور چیزی حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای چند شب و چند روز است که البته این قیمت با هتل‌های چهار و پنج ستاره تا بیش از شش میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند و قیمت بلیت پرواز با هزینه اسکان در ایروان در همین بازه زمانی حدود هفت میلیون تومان است که تا حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

در این میان پروازهای آرمنیا ایرویز پر شده و تنها پروازهای این شرکت به ایروان نمی‌روند و قطر ایرویز و دیگر شرکت‌های هواپیمایی خارجی به صورت کانکشنی به این کشور پرواز دارند که البته قیمت بلیت‌های آن‌ها از ۱۴ میلیون تومان (البته به صورت رفت و برگشت) شروع می‌شود.

البته روز گذشته آذری -مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی- از برقراری پروازهای تبریز – ایروان-تبریز خبر داد و گفت: این پرواز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هرهفته توسط شرکت هواپیمایی Armenia Airways انجام می‌شود که نخستین پرواز آن روز پنجشنبه (دهم تیر ماه) با ۴۶ نفر مسافر ورودی وارد فرودگاه تبریز شد و پس از یک ساعت توقف، با ۹۷ نفر مسافر تبریز را به سمت ایروان ترک کرد.

وی افزود: علاوه بر موضوع انتقال مسافر و توسعه گردشگری، ایجاد مسیر ''کانکشنی'' و دسترسی به شهر "مسکو" از طریق ایروان نیز از پتانسیل های این پرواز است که می تواند موجبات اتصال تبریز به مسکو را فراهم آورد.

این مسئله نشان می‌دهد که از سفرهای رونق گرفته مردم به مقصد ایروان استقبال می‌شود و باید دید در آینده چند نفر از مردم می‌توانند به این کشور سفر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
از روز نخست پاندمی کرونا مشخص بود که این وزارت بهداشت "نمی تواند". اساسا نمی تواند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
وقتی دولتی سر کار باشد که ضد تولید داخلی همین می شود
چند ماه مجوز واکسن برکت را عقب انداختند تا واردات...
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
داستان صادرات به آمریکا چی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
شاید هم نمی خواهند
مسئولان ایران وقتی اینها را می شنوند از خجالت آب نمیشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
مسوولین خودشون از این چنین چیزها دکون درست میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
چرا از خجالت آب بشن؟ بجای اینکه روی تولید یکی دو نوع واکسن تمرکز کنن هر شب تولید یک واکسن جدید وعده می دن. حتما اخبار دنبال نمی کنی تا متوجه بشی چه واکسنهایی در صف تولید و صادرات داریم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خیر. از خجالت آب نمی شوند. اتفاقا دو روز دیگر در صدا و سیما ظاهر می شوند و می گویند به جای هزینه زیاد و سفر به خارج با 1 یا 2 میلیون تومان در همین ایران، بدون نوبت واکسن بزنید.
چي بوديم چي شديم. خلايق هرچه لايق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
قبلا هم چیزی نبودیم / ولی الان بدتر شدیم
ناشناس
| - |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
مسئولین فقط واکسن رونمایی می کنند بیچاره ه وقت ندارند اینها را ببینند.
افسوس که مردم کشور باید بلند بشن برن یه جا دیگه واکسن بزنن. نگران خروج ارز بابت خرید واکسن بودین؟ حالا تحویل بگیرین
واقعا شرم به همچین سیستمی که هموطن انسان برای زنده موندن دستش جلوی یه کشور همسایه دراز کنه که یک صدم منابع کشور ما رو نداره.اقای نمکی جدیدا کدوم وزیر اروپایی بهت زنگ زده و با تعجب بپرسه چه کردی؟خجالت بکشید.هر زوز یه سر به سایت وزارت بهداشت ترکیه بزنید ارقام واکسیناسیون روزانه رو ببینید و دق کنید.
افتخاری دیگر برای مسئولان و تحقیری دیگر برای مردم و در نهایت بدبخت مردمی که نمی توانند با سفر به خارج از کشور واکسن بزنند
جمهوری اسلامی مچکریم
در عوض ما هر روز یه واکسن جدید کشف میکنیم ، به امید روزی که 80 میلیون مدل واکسن کرونا برای سلیقه های مختلف بسازیم!!!! خجالت آوره برای قدرت موشکی اول منطقه!
پاسخ ها
.............
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
موشکو هرکی از رودست دیگری میتونه کپی کنه ولی غلم ودانش رو نه
همینجوری میخواین با اسراییل بجنگین؟! بابا اسراییل یکساله واکسن زده تمام کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
تنها زمینه ای که آزموده نشدن و نتیجه ی آزمایششون هم همه میدونیم چی میشه!
همان قانون قدیمی: مفت باشه کوفت باشه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
داداش مفت نیست . کلی عوارض خروج از کشور تو جیب مسئولاو کلی پول بلیط و هتل تو جیب ارمنستان
من نمیدانم ایران چی دارد که دولت مردان ان این کشور را به یک کشور پیشرفته تبدیل کردند و وضعیت معیشت مردم اینقدر خوب هست که دولت تا کنون تقریبا کل مردم کشور خودش را واکسینه کرده و الان مسافران را دارد واکسینه می کند .اون وقت کشوری مثل ایران با این همه ثروت باید مردم باید به فقر و فلاکت بیفتند ؟...
فقط حرف و ادعا ، یعنی صبح تا شب وزارت خونه ها در خال ادعا هستند فقطم بحث واکس نیست ، مثلا صبح تا شب مدیران خودروساز از جهاد خودکفایی قطعه میگن ازون طرف از جهاد بیرون ندادن ماشین برا پایین نیومدن قیمت نمیگن
با یک واکس رایگان وضعیت اقتصادی خودش را نجات داد و مطمین باشید تمامی ضرر های ناشی از کرونا در صنعت مهم گردشگری این کشور طی همین 4 ماه اینده جبران خواهد شد و حالا مقایسه کنید با سیاست های غلط کشور خودمان که هر روز درگیر رونمایی از یک واکسن جدید هستند
ارمنستان نان نداره بخوره ایرانیها می رن انجا واکسن بزنن
مسئولان ما کلاه خود را بالاتر بگذارند!!!!
خوبه دیگه . . . کسی که حاضر میشه واسه یه واکسن حدود حداقل 3 میلیون تا 7 میلیون خرج کنه اگر دولت بگه واسه یه واکسن 200 هزار تومن بدید دولت میشه مال مردم خور . . . . حقتون هم بیشتر از این نیست واکسن 3 میلیونی مبارک
کل ارمنستان به اندازه یکی از استانهای ما ست. بعد باید برای .اکسن سر و دست بشکنیم بریم آنجا. خوب حداقل توی مناطق آزاد تجاری واکسن می آوردید تا مردم بروند آنجا
با دولت تدبیر و امید تفاوت را احساس کنید. ؟؟؟!!!!!!! روحانی مچکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
تفاوت را احساس می کنیم ...
ناشناس
| Romania |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
دولت جدید را هم می بینیم
من با افراد خانواده چند روز است با کرونا در گیرم خدا شاهد است وضع بیش از اندازه خراب است در بیمارستانها خر صاحبش را نمیشناسد وهیچ خری جوابگو نیست مردم بی پناه هستنند خدا نبخشه روحانی ووزیر بی لیاقطش نمکی را .
خخخخ
کو برکت ، کو رازی ، کوکوبا برکت ، کو چین رازی برکت ، کو اسپوتنیک ، کو فخرا
فکر کردم ایران کلا واکسن سازی شده
فکر می کردم ارمنستان واکسن ایرانی خریده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
واکسنی هم باشه بعد از روی کار اومدن دولت جدید تزریق میشه
ارمنستان واکسن رو ارزون میخره ولی در عوض از هر توریست چند هزار دلار درامد کسب میکنه. مقایسه کنین با مسوولای بی عرضه رانتخور ما
ارمنستان تازه از جنگ بیرون اومده با هزاران مشکل اقتصادی و نظامی واکسن میزنه.....البته ما هم ۷ ...۸ تاشو ساختیم...که معلوم نیست ...کی میخواهیم ازشون استفاده کنیم....احتمالا موقعی که خود ویروس از بین رفت....البته ظاهرا دست ساز بشره و بر خلاف ویروسای دیگه از بین برو نیست...اگه قسمت آخرش به چینیها بر نمیخوره پستش کن
مدیران وازرت بهداشت و وزیر مهربونن!!!! کلاه شون رو بالاتر بذارند! یعنی ما از ارمنستان هم ضعییف تریم !!! به خدا خجالت داره! دیشب فوتبال یورو تو باکو تو استادیوم کلی آدم بود، بعدش ما امروز پیک پنجم رو با تعطیلی بازا ها جشن گرفتیم!
یه کاری کنین آخه . یه خانواده پدر و مادر مردن و بچه های بدبخت معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارشونه . مرگتون چیه آخه ؟ جواب این طفل معصوما رو کی باید بده ؟ با پدر مادر بچه به جایی نمیرسه تو این کشور چه برسه بی پد رمادر .
حالا اگر به این جماعت بگین یک ملیون بدید که در ایران واکسن بزنیم داد و بیداد راه می اندازند که دولت داره غارت میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
یک کشور در دنیا نام ببر که برای واکسن کرونا از شهرونداش پول میگیره!
ایران اولین کشوری که بعد از ظهور کرونا در ووهان کرونا گرفت و احتمالا آخرین کشوری خواهد بود که از آن خارج خواهد شد آنهم نه به واسطه واکسن بلکه در اثر ایمنی جمعی ناشی از ابتلای گسترده
متاسفانه احساس میشود که کشور با این همه مشکلات به حال خود رها شده و مسئولین فقط به فکر خودشان هستند
واکسن ایرانی 200 هزار تومان برای هم وطن ایرانی با کیفیت نا معلوم واکسن خارجی با کیفیت و رایگان خارجی از طریق کشور خارجی برای هم وطن ایرانی مسئولین شرم نمیکنند.؟
حالا چرا خود مردم ارمنستان این واکسنها رو نمیزنند جای سوال دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خودشون زدن تموم شده عشقی!
بعد دولت ما واکس داخلی رو هم تزریق نمی کنند یک مشت مسئول بی تفکر
تا شما باشید دیگه به اصلاح طلب جماعت رای ندید
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی