بازدید 15511

ميانگين حقوق معلمان 645 هزار تومان

حاجي بابايي در پايان همچنين درباره حداقل و حداكثر حقوق معلمان نيز خاطرنشان كرد: ميانگين حقوق معلمان در سطح كشور 645 هزار تومان است.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸ 27 June 2010
وزير آموزش و پرورش از تلاش براي اعلام نتايج آزمون استخدامي در  اين هفته خبر داد.

حميدرضا حاجي بابايي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: نتايج آزمون استخدام را صد درصد نه، اما تلاش مي‌كنيم كه تا پايان هفته جاري اعلام كنيم.

وي تاكيد كرد: كار آزمون استخدامي آموزش و پرورش در اين هفته تمام شود.

به گفته حاجي بابايي، براي استخدام 40 هزار نفر، در مرحله اول آزمون سه برابر ظرفيت استان‌ها پذيرش مي‌شود كه  حدود 120 هزار نفر خواهند بود كه در نيمه دوم تير ماه در مرحله دوم اين آزمون شركت خواهند كرد.

وزير آموزش و پرورش افزود: افراد پذيرفته شده در كنار داشتن مهارت معلمي به مدت دو ماه در كلاس‌هاي مهارت‌آموزي و در طول سال تحصيلي و حتي تابستان‌ها در كلاس‌هاي ويژه‌اي شركت كرده و آموزش‌هاي تخصصي‌تري را مي‌آموزند.

حاجي بابايي در پايان همچنين درباره حداقل و حداكثر حقوق معلمان نيز خاطرنشان كرد: ميانگين حقوق معلمان در سطح كشور 645 هزار تومان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۰
خیلی خندیدین
آقاي حاجي بابايي ...من همسرم معلم است درهنرستان تدريس مي كند.باوجودده سال سابقه مدرك ليسانس ودريافت حق كارآموزي حقوق او420هزارتومن است چطورممكن است حقوق متوسط معلمين 645هزارتومن باشد.واي ب..
اینکه میانگین حقوق معلمان 645 هزارتومنه دروغ مطلقه
من خودم معلمم و حقوق خودم 510 هزارتومانه و حقوق همکارانم از 470 تا 610 هزار تومانه
تو رو خدا حداقل شما تابناکیها خبرهایی رو درج کنید که به صحتش اطمینان دارید.
بخدا خيلي ناشكر هستن معلمين
از صبح تا شب سگ دو ميزنيم و ميانگين حقوقمون اينقدر نيست كه اين آقايون يا خانم ها كه ساعت معيني سر كار هستن و تابستان هم اكثرا تعطيل حقوق ميگيرن
بخدا اي عين بي انصافيه
حالا كاري ندارم كه اين ميانگين كفاف هزينه ها رو ميكنه يا نه ولي مهم اينه كه در مقايسه با كارگر ها كه هيچگونه امكانات جانب يهم ندارن عاليه
گر بخوايين كلي دليل ميشه آورد.....
آقای حاچی بابایی هم به دسته آدمایی پیوست که آمار را به دلخواه خودشان ارائه میدهند .
من با مدرک لیسانس و 15 سال سابقه 540 هزار تومان حقوق می گیرم ... آقای حاجی بابایی مجبورید ؟؟!!( تابناک محترم در صورت تمایل حکم کارگزینی خودم رو هم بخواید براتون ارسال خواهم کرد ) حال سئوال اینجاست که من با این مدرک و این سابقه این حقوقمه این متوسط از کجا 645هزارتومن حقوق می گیرن؟
ميشود همبنطور كه حقوق معلمان با تمام مزايا اعلام ميشود. حقوق كارمندان مخابرات ، هواپيمايي ، گمركات ، آب فاضلاب و ... را هم جار بزنيد تا همه بدانند.
آنچه من ميدانم: آب فاضلاب بيشتر يك ميليون كارمند جزء
چرا حقیقت را بیان نمیکنی جناب اقای جاجی بابایی من معلم هستم فوق لیسانس با 11 سال سابقه 530 تومان بدونه کسورات و با کسورات 400 هزار توان میگیرم
من یک فوق لیسانس،کارمند رسمی با بیش از 14 سال سابقه حقوقم کمتر از 640 هزار تومان است.چطور وزیر به این نتیجه رسیده ؟
جناب آقای وزیر به نظر جنابعالی با این حقوق در ایران می توان از عهده مخارج زندگی بر آمد . خود شما چقدر دریافتی دارید با صداقت اعلام کنید . بنده با مدرک فوق لیسانس و با 26 سال سابقه آموزشی حقوقم 850 هزار تومان است . با کسر کسورات ماهیانه (بیمه و بازنشستگی و مالیات و...) دریافتیم حدود 700 هزار تومان می شود . جناب وزیر شما با این مبلغ می توانید گذران زندگی کنید . معلمان با این پول می توانند تولید علم کنند و دغدغه تربیت و آموزش دانش آموزان را داشته باشند یا اینکه در غم نان و تأمین معیشت و شنیدن زخم زبان و تحمل کنایه ها و نیشخندهای مسخره آمیز دیگران باشند .
کلا 400 تا 450 می دهید با همه اضافه کار و امثال آن، اونوقت می شه بگین چه طوری متوسط ان می شود 650 هزار تومان!!
برای وزیرآموزش وپرورش متاسفم ،آیا کسی ازمیانگین حقوق دریافتی (منظورم زیر حکم نیست)کارمندان بانک ،دارائی،کشاورزی،امورخارجه،بازرگانی،قضات،هیئت علمی ،وسایروزارتخانه ها وسازمانها اطلاع دارد ،لطفا شما خبرنکاران ازمسئو لین آنها نیز بپرسید ببینید چطور آدم را می پیچانند،بدبخت معلم ها.
با سلام
در مورد حقوق معلمان افزایش 6 درصدی حقوق اینجانب با مدرک فوق لیسانس با 15 سال سابقه به 670هزار تومان رسیده که البته 31تومان مالیات کسر میگردد. این در حالی است که همین مدرک در دانشگاهها حداقل 900هزار با 14 ساعت موظف است.
من به عنوان یک معلم از شهرستان بسیار محروم ماهشهر بشدت با حرف ایشان مخالفم . واقعا هردم از این باغ بری می رسد!!!!!!!!!!!
سلام . امکان دارد بنده فیش حقوق دریافتی کا ر مند رسمی با بیست سال خدمت رسمی را {در ماه خرداد } خدمتتان ارسال نماییم تا شما ان را ملاحضه نموده بعد قضاوت کنید.
ما كه شك داريم درست باشد . البته در يك صورت درست است چون وزير محترم پس از تحويل گرفتن وزارت با تغيير مديران مدارس كه البته بيشتر جنبه جناحي داشت فوق العاده مديريت را تا پنج برابر افزايش دادند كه بنده فكر مي كنم منظورشان ميانگين حقوق مديران مدارس باشد.
والا ما تو فامیلمون معلم زیاد داریم، فکر نمی کنم میانگین حقوقشان انقدر باشد! هر چند که اگر باشد باز هم زیر خط فقر اند و مجبورند به تدریس خصوصی بپردازند و این کار باعث کاهش کیفیت تدریس اصلی می شود
می خواستم به این هموطن کارگرمون که گفتند شما معلم ها ناشکر هستید و... بگم خسته نباشید حتما زمانی که این پیام رو فرستادین تو محل کارتون بودین وتو اینترنت می چرخیدید نمی دونم چطور ادعا می کنید که کار می کنید در ثانی اون زمانی که یک عده داشتند درس می خوندون شما چکار می کردید. پس اگه به شما بگن یک استاد دانشگاه 8 ساعت در هفته تدریس می کنه و بیش از 2 میلیون حقوق می گیره ایشون اونا را د دیگه فوق العاده ناسپاس می دونند؟
شایدم ایشون درست بگن...چون اینجا تو تهران برای اینکه صدای کسی در نیاد؛ حقوق معلمها دو برابره شهری مثل مشهده!!! (تابناک، وجدان داشته باش؛ این نظرو چاپ کن دیگه)
فکر کنم در امتحان بعدی اگر نفری 5000 تومان پول بدن میشه 600000000 تومان
درامد خوبیه برای تابستان
آمار دور اول را ندارم
دقیقن حقوق آقای حاجی بابایی 6000000 تومان میانگین دارد
واقعا خیلی نادانی که معلم و کارگر و هم ردیف هم می کنی؟!!!!!!!!
البته مزایا و بن ها و متعلقات را به ان حقوقتان نیز اضافه کنید معلمان عزیز
در پاسخ آقایی که میگفتن حقوق معلما از کار گر ها بیشتره عرض میکنم بالاخره هر کاری یک شانی داره شما نمیتونید بگید مثلا چرا یکپزشک با چند ساعت کار در روزمیتونه 4 برابر یک کار گر در امد داشته باشه درسته؟
درسته حقوقشان همینه ولی کسریاتی که بابت مالیات و بیمه و بازنشستگی و..... نمیگن اگه نصف این مبلغ به دست فرهنگیان برسد خدارو شکر میکنن
ای کاش دیگروزرانیز همانند وزیرآموزش وپرورش میانگین حقوق کارمندان خودرااعلام می کردند.عجبا............
خيلي جالبه اينه كه از شركت نفت هم بيشتر حقوق ميگيرند!
در صورتيكه سختي كار آنها كجا و اينها كجا!!!!
ببنيد معلمين چند برابر كارگران حقوق مي گيرند و در مقابل 96 ساعت كار در ماه با 220 ساعت كار كارگران مقايسه كنيد و ببينيد اعتراض دوقشر زحمت كش جامعه را.
البته منظورم عدم محق بودن معلمين عزيز نيست بلكه فشار هاي زياد روي كارگران را لمس كنيد....
آقاي تابناك يك كمي هم از حقوق ديگر ادارات بگين من كارمند علوم پزشكي هستم حكم كارگزيني 377هزار تومان با كسورات 340 هزار تومان مي گيرم.
وضع شما معلما از ما كه توي وزارت بهداشت هستيم خيلي خيلي بهتره.
حداقل 4 ماه در سال در تعطيلات مطلق هستيد، همين دريافتي در سال رو تقسيم بر 8 ماه كنيد، ببينيد كه از رقمي كه ذكر شده بيشتر هم ميشه. بقيه كارمندهايي كه بعضي اسم بردند، كار عملياتي دارند، تعطيلات ندارند، عيد و عاشورا و تاسوعا ندارند، شيفتي و اقماري كار مي كنند؛ كه خيلي ها دركي از اين شرايط كاري ندارند.
خوش بحال معلم ها كه با حداكثر 7 تا 8 ماه كار 12 ماه اين حقوق را مي گيرند آن هم چه كاري تا ظهر مي روند سر كار و هر يك ساعت 20 دقيقه در دفتر چاي خوردن و ... ولي يك كارگر يا يك كارمند ادارات ديگر اين حقوقهارا نمي گيرد و تمام طول سال به جز چند روز تعطيلي رسمي كار مي كنند از شما مي خواهم با يك فرد با مدرك يكسان، دانشگاه فارغ اتحصيل شده يكسان ، رتبه فارغ التحصيلي، سابقه ، محل خدمت، روزهاي كاري در طول سال .... يكسان در همه سازمان هارا با هم مقايسه كنيد تا مشخص شود معلمان چرا بي جهت اين همه حقوق دريافت مي كنند
در پايان پيشنهاد مي دهم سن بازنشستگي معلمان را با توجه به اينكه حدود 8 تا 9 ماه در سال كار ميكنند تعيين كنيد.
واقعا مسخره است. پدر بنده با مدرک لیسانس مدیریت آموزشی، و با 29 سال سابقه، با انواع و اقسام جوایز و تقدیرنامه معلم نمونه و حق مدیریت و ... هنوز 500 هزار تومان حقوق نمی گیرد. چطور ممکن است میانگین 645 تومان باشد وقتی می گوییم میانگین یعنی تا 800 هزار تومان هم وجود دارد. فقط یک احتمال وجود دارد و آن اینکه مسئولین وزارتخانه خود را نیز در زمره معلمین محسوب کرده و با احتساب حقوق خود باعث افزایش سطح میانگین حقوق در این محاسبه شده اند.
واقعا ناشكري هم حدي داره !!! آقايان و خانم هاي فرهنگي درست است كه با اين ميانگين اعلام شده هم نمي توان هزينه مخارج زندگي را تامين كرد ولي توجه فرماييد به ساعت كارتان و همچنين وضعيت نعطيلات و تابستان عيد در ضمن ( سختي كارتان ) و مقايسه نماييد با ما مهندسين ( كارگران تحصيلكرده ) متوجه خواهيد شد در حال حاضر بهترين وضعيت مال قشر فرهنگي مي باشد
بنده هنراموز هنرستان با 23 سال سابقه کار با وجود حق فنی ومدرک معادل فوق لیسانس ورتبه ارشد خدمتی وحق روستا وگروه تشویقی و...750 هزار تومان حقوق می گیرم که تقریبا بالاترین حقوق در بین همکاران حتی با مدرک فوق لیسانس است وخدا را هم شکر می کنم که گذر زندگی را برخلاف بعضی خانواده های مستاجر روزمزد بخوبی انجام می دهم اما اقای وزیر مثل اینکه از روش بانک مرکزی در محاسبه تورم اما معکوس استفاده می کنند. خدا شاهد است صدای دهل شنیدن در مورد وضعیت اقتصادی خیلی از معلمان از دور خوش است مخصوصا وقتی بچه ها بزرگ می شوند گرچه خداوند نعمات دیگر غیر مادی می دهد که این درد را می پوشاند .الحمد لله وله الشکر
تو رو بخدا نگوید حقوق معلمها کمه وگرنه فردا جلوی مجلس اعتصاب می کنند و از حق دیگران باید حقوق آنها را برای 5 ساعت کار در روز و سه ماه تعطیلی اضافه کنند و کارگران بدبخت تا جان دارند باید برای 300000تومان در ماه بدوند
اي بابا !!!!
ميگن معلمي شغل انبياء است.شعار انبياءلا اسئلكم اجر ان اجي الا علي الله است تو رو بخدا اي معلمين عزيز يك خورده خدا رو شاكر باشيد خود و خدايي سر كلاستون كه شبه زنگ تفريحه عيدونه و تابستونه تونم سر جاشه به بچه ها هم هرطور عشقتونه برخورد ميكنين ديگه چي ميخان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا اگه زندگه دشواره خوب از وقتتتون يك جورا ي ديگه بهره ببرين والا مملكت معطله پولهاي واريزي به حساب شماهاست من خودم 2و 3 نمونه سراغ دارم بالاي 750 تومن تودوره بازنشستگي ميگيرن با كلي مزايا طرف ليسانس انساني با 30 سال سابقه بوده يكيشونم فوق ديپلم اينقدر سياه نمايي نكنين يك خورده انصاف هم خوب چيزيه مخصوصا واسه معلما كه ادعاي همكاري با انبياء رو دارن خدا اشاء الله عوضشو تو آخرت براتون جبران كنه والسلام تورو خدا بزارين تو سايتتتون نترسين!!!!!!!!!!!!!!!تجمع نميشه!!!!!!!
ايکاش کارکنان صداوسيما هم همين مبلغ رادريافت مي کردندبنده باداشتن 15 سال سابقه ومدرک ليسانس 350 هزارتومن دريافت مي کنم
حقوق همسر من، يك معلم با مدرك دكتري با 12 سال سابقه الان بعد از افزايش شده 550هزار تومان كه بعد از كسورات ميشه 520 هزار من از وزير ميخواهم كه متوسط را يك بار ديگه حساب كنند.
اولا پاسخ به فردی که گفته بود خیلی بی انصافید: - 1- شما هم می توانید فرزندان خود را در تابستان به مدرسه بفرستید اگر نگویید میخواهیم مسافرت برویم یا هوا گرم است. 2- کارمندان یک ماه مرخصی استحقاقی و یک ماه مرخصی استعلاجی در سال می توانند بروند در صورتی که معلمان این مرخصی را ندارند وبا این حساب فقط یک ماه تعطیل هستند که آنهم می بایست با بچه های شما در تابستان سروکله بزنند.
ثانیا: متشکرم از آقای حاجی بابایی که آنهم به جمع دروغگوها پیوست. چون من لیسانس ریاضی هستم و 15 سال سابقه دارم و در مقطع دبیرستان تدریس می کنم ولی حقوق من 530 هزار تومان می باشد.
خوش به حال معلمها
ميانگين حقوق ما 300 هزار تومانه اونم از 8 صبح تا 5 غروب
اون وقت معلمها صبح تا ظهر مي رن تابستونها هم تعطيلن ، هر نوع تسهيلاتي (مثلاً كارت استخر) همه براي معلم هاست .
باز هم يكسره مي گن قشر محروم معلمان
نمي دونم با كارگران چي بايد بگيم؟؟؟؟؟
اگه راس ميگيد حقوق باقيه كارمندا كه مدركشون خيلي هم از ما پايينتره اعلام كنييد!!!!!!!!!!!!!!!
راست ميگويد بنده خدا
حقوق معلمان با بعضا چند كار همين حدود است !!!!!
آقایون شما متوجه کلمه متسوط نشده اید چزا ؟ متسوط این نیست که همه 645 هزار می گیرن - عده ای بالای آن عدد و عده ای زیر آن عدد - منتهی تابناک جان اقلیت از ما بهتران بالای میلیون می گیرن و لی ماها خیلی کمتر از آن .
راست ميگويد بنده خدا
بنده با داشتن مغازه علاوه بر معلمي همين حدود در آمد دارم .
حقیر به عنوان کسی که در جریان حکم حقوقی بیش از 5000 نفر هستم به اطلاع می رسانم میانیگن حقوق 645 درست نیست . میانگین کمتر از این عدد می باشد .
آقای وزیر شما مگر بیکارید که چنین خبرهایی رااعلام می کنید از سایر وزرا یاد بگیرید چگونه اسرار وزاتخانه وکارمندان خودرا حفظ می کنند واقعا حالمان به هم می خورد هرچندروزازخبرهایی که حقوق معلمان زیادشد معوقه ی چندمیلیاردی معلمان پرداخت خواهدشدو...
یک کمی هم درمورد بدون تدریس وکاراساتید دانشگاه بگویید که حقوق 3میلیونی فقط باتدریس هفته ای7ساعت دریافت میکنند وبقیه رادرسایرموسسات کار کرده و4تا5 میلیون دریافت کرده ودرضمن نصف سال را تعطیل هستند
تابناک عزیز لطفا مطلب بنده را هم بزارید. مچکرم
خدا اموات شما را بیامرزد پدر بنده با 28 سال سابقه معلمی بر اثر بیماری سرطان بعد از دو سال عذاب کشیدن درگذشت. حالا ما شدیم مستمری بگیر حقوق دریافتی ما قبل از اجرای طرح نظام هماهنگ 280 هزارتومن بود حالا شده 510 تومن . بدون دریافت هیچ نوع مزایا و خرده ریزهایی که بقیه می گیرن . شما بفرمائید قشر مستمری بگیران چگونه زندگی کنند؟ وقتی کسی مرد، خانواده اش هم باید بمیرند؟ فلا تسهیلات میاد می گن به مستمری تعلق نمی گیره بعد از اینکه حقوق همه رو پرداخت کردند مستمری بگیران حقوق می گیرند . بی عدالتی شورش دیگه دراومده
من با مدرك فوق ليسانس برق از بهترين دانشگاه ايران كه رتبه اول هم بودم با روزي 10 ساعت كار اينقدر نميگيرم..................................به نظرم معليمن خيلي خوب ميگيرن با اينهمه تعطيلي و نصفه روز كار كردن..............................اي كاش من هم يك معلم بودم..............................در آسمانها پر ميگشودم...............................
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات