شب‌هاي تهران گرم‌تر مي‌شود

افزايش دماي هواي كشور تا اوايل هفته آينده ادامه دارد و دليل اين افزايش دما نيز، وجود جو پايدار و آسمان صاف است كه تا اوايل هفته جاري در اكثر نقاط كشور مشاهده مي‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۳
|
۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹ 01 July 2010
|
5837 بازدید
بر اساس پيش‌بيني سازمان هواشناسي دماي هوا درطي دو – سه روز آينده ، يك تا 2 درجه سانتيگراد افزايش مي يابد.

يك كارشناس سازمان هواشناسي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا تاكيد كرد: افزايش دماي هواي كشور تا اوايل هفته آينده ادامه دارد و دليل اين افزايش دما نيز، وجود جو پايدار و آسمان صاف است كه تا اوايل هفته جاري در اكثر نقاط كشور مشاهده مي‌شود.

به گفته اين كارشناس ، تصاوير دريافتي از ماهواره ايجاد هسته‌هاي گردوغبار را بر كشور عراق نشان مي‌دهد و بنابراين تا سه روز آينده پديده گردوغبار در قسمت غرب، جنوب غرب و جنوب كشور ادامه دارد.

او ادامه داد: همچنين ، در شمال سيستان و بلوچستان نيز اين احتمال وجود دارد كه پديده گردوغبار در اثر شروع بادهاي 120 روزه سيستان تا دو سه روز آينده تشديد شود.

به گزارش ايلنا ،امروز و فردا غرب سواحل درياي خزر به علت وزش باد،مواج و ناآرام است.

بنا بر پيش بيني سازمان هواشناسي در تهران نيز طي يك دو روز آينده پديده غالب وزش باد بوده و دماي هوا امروز و فردا و شنبه در روز و شب به ترتيب 41 و ‌28، ‌41 و 29، 41 و 30 است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟