بازدید 7958

جواد كاظميان: مي‌توانستم 2 برابر مبلغ سپاهان را از يك تيم ايراني بگيرم

مهاجم تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان پيرامون حواشي زردپوشان اصفهاني افزود: تيم‌هاي بزرگ هميشه با حواشي بسياري مواجه هستند و سپاهان كه در كشورهاي ديگر به عنوان بهترين تيم ايران مطرح است، همچون استقلال و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ كشور به شمار مي‌رود بايد با حواشي مختلف دست و پنجه نرم كند.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵ 13 July 2010
مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: از يك تيم ايراني پيشنهاد خوبي داشتم و مي‌توانستم از اين تيم دو برابر مبلغ قرارداد سپاهان پول بگيرم.

جواد كاظميان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعيت بازيكنان تيم سپاهان و تمرينات اين تيم اظهار داشت: من از تركيه به تمرينات تيم سپاهان اضافه شدم و سه هفته از تمرينات تيم را از دست دادم، اما خودم تمرين داشتم و در حال حاضر به اصفهان آمده‌ام تا شرايط خود را با بازيكنان هماهنگ كنم و بتوانم سال خوبي را آغاز كنم.

وي با بيان اينكه در فصل جاري چند بازيكن جديد به تيم سپاهان اضافه شده‌اند، تصريح كرد: اميدوارم كه بتوانيم تيم خوبي را روانه بازي‌هاي ليگ برتر و مسابقات آسيايي كنيم و در اين مسابقات درخشش داشته باشيم.

مهاجم سابق تيم الامارات به بالا رفتن توقعات از تيم سپاهان اشاره كرد و بيان داشت: سپاهان امسال با خريد بازيكنان بسيار آماده، توقعات مردم و مسئولان از خود را بالا برد و بازيكنان اين تيم كار سختي در پيش دارند و اميدواريم در فصل جاري با مشكل چنداني مواجه نشود.

وي با بيان اينكه تيم‌هاي قهرمان در فصل پس از قهرماني دچار مشكلات بسياري مي‌شوند خاطرنشان كرد: مي‌توانيم فصل خوبي را آغاز كنيم، زيرا بازي‌هاي اول تيم از اهميت بسياري برخوردارند و براي قهرماني آماده شويم.

كاظميان در مورد امير قلعه‌نويي و نحوه مربيگري اين مربي اظهار داشت: در دوران سرمربيگري قلعه‌نويي در تيم ملي با اين مربي كار كرده‌ام و دليل اصلي پيوستنم به تيم سپاهان، قلعه‌نويي بود كه به صورت مستقيم با من در تماس بود و در زماني كه وي سرمربي تيم ملي بود، بيشترين بازي ملي خود را انجام دادم.

وي در مورد وضعيت قرارداد بازيكنان و قانون تعيين سقف قراداد براي اين بازيكنان تصريح كرد: در هيچ كجاي دنيا سقف قرارداد براي امضاي قرارداد بازيكنان وجود ندارد و فقط در ليگ ايران اين مسئله مطرح شده است و به نظر من اين مسئله صحيح نيست.

مهاجم تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان با بيان اينكه در مورد قراردادم قانون سقف قرارداد رعايت شده است و مشكل چنداني وجود ندارد، گفت: به دليل اينكه باشگاه سپاهان به عنوان يك باشگاه حرفه‌اي مطرح است، همه مسائل سقف‌ قرارداد رعايت شده است و مسئولان باشگاه براي جبران مبلغ قرارداد بازيكنان با تعيين بندهايي در قالب پاداش، به اين بازيكنان مبالغي پرداخت مي‌كنند.

وي در مورد رقم‌هاي نجومي براي ثبت قرارداد با بازيكنان ستاره خاطرنشان كرد: قرارداد من معقول بود و همچون قرارداد ساير بازيكنان سپاهان است؛ من در امارات بيشتر از تيم سپاهان مي‌توانستم پول بگيرم و سال گذشته پيشنهادهاي بيشتري داشتم و در كشور ايران نيز پيشنهادهاي بهتر از سپاهان به من رسيد.

كاظميان به پيشنهاد دو برابري يكي از تيم‌هاي ايراني اشاره كرد و بيان داشت: يكي از تيم‌هاي ايراني پيشنهادي دو برابر مبلغ پيشنهادي تيم سپاهان به من داد اما من اين پيشنهاد را قبول نكردم و به سپاهان آمدم.

وي با بيان اينكه سپاهان در سال گذشته در بازي‌هاي آسيايي و به خصوص بازي پاياني اين رقابت‌ها دچار بدشانسي شد، تصريح كرد: اميدواريم امسال دوارن بدشانسي ما پايان يابد و بتوانيم هم از گروه خود صعود كنيم و هم در ساير بازي‌ها جزو چهار تيم برتر قرار گيريم.

مهاجم تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان پيرامون حواشي زردپوشان اصفهاني افزود: تيم‌هاي بزرگ هميشه با حواشي بسياري مواجه هستند و سپاهان كه در كشورهاي ديگر به عنوان بهترين تيم ايران مطرح است، همچون استقلال و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ كشور به شمار مي‌رود بايد با حواشي مختلف دست و پنجه نرم كند.

وي حواشي موجود پيرامون تيم فوتبال سپاهان را طبيعي دانست و اضافه كرد: اين حواشي طبيعي است و من با اين حواشي بزرگ شده‌ام و بازيكنان حرفه‌اي اين حواشي را طبيعي مي‌دانند؛ بنابراين اين حواشي ضربه‌اي به فعاليت بازيكنان تيم سپاهان نمي‌زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم