بازدید 4053

باند ۸ نفره موتور دزدان در پایتخت متلاشی شد

کد خبر: ۱۰۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 20 November 2021

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از متلاشی شدن باند هشت نفره ای خبر داد که موتورسیکلت ها را از مقابل پاساژها و مراکز تجاری سرقت می کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: با شکایت مرد جوانی در باره سرقت موتورسیکلت اش از مقابل پاساژی در تهران، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

وی ادامه داد: در نخستین گام کارآگاهان با تحقیقات محلی موفق شدند تصویر دو مرد جوان را که موتور سیکلت را سرقت کرده بودند به دست آورند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران گفت: در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی متهمان ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. با بررسی ها و بازبینی تصویر دوربین‌های مدار بسته اطراف محل سرقت‌ها، مشخص شد همه آن ها از سوی افراد یک باند انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در ادامه مشخص شد هشت مرد جوان که سوابق متعدد سرقت در پرونده خود دارند، باندی تشکیل داده اند و موتورسیکلت‌ها را از مقابل پاساژها و مراکز تفریحی به سرقت می‌برند، سپس با شناسایی هویت متهمان، کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ویژه هشت متهم را بازداشت کردند.

نجفی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به کشف ۳۹ دستگاه انواع موتورسیکلت ان اس و آپاچی سرقتی از مخفیگاه تبهکاران شدند و متهمان اعتراف کردند که موتورسیکلت‌ها را از تهران سرقت می کنند و در شهرهای اصفهان، بندرعباس، قزوین و غرب تهران به فروش می‌رسانند و تا کنون ۲۲ شاکی شناسایی شده اند. به گفته وی، تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج