بازدید 9215
۴

ثروتمندان قطری برای شکار حیوانات به ایران آمدند؟

تردد ۱۵ خودرو لاکچری و شاسی بلند در بوشهر خبرساز شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 02 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عصر دیروز تردد ۱۵ خودرو لاکچری و شاسی بلند با شماره پلاک قطر مقابل پلیس راهور بوشهر جهت مجوز تردد خبرساز شد.

برخی از کابران شبکه‌های اجتماعی علت حضور این خودروها در بوشهر را برای شکار قلمداد کردند و اعتقاد داشتند که این خودروها مربوط به ثروتمندان قطری است که با تجهیزات کامل برای شکار پرندگان کمیاب به بوشهر آمده اند.

قطری‌ها مجوز شکار ندارند

فرهاد قلی نژاد مدیرکل محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: این گروه قطری که وارد بوشهر شده‌اند مجوز شکار ندارند و درخواستی نیز در این ارتباط نداشته‌اند.

ورود به زیستگاه ها بدون مجوز ممنوع است

در همین حال، روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد،  همیشه ورود اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور به قصد شکار نمی باشد و قطعا هرگونه شکار و صید گونه های جانوری و ورود به زیستگاه ها بدون مجوز ممنوع است.

وی ادامه داد: این افراد وارد هیچ منطقه شکاری در استان نشده‌اند و هیچکس بدون مجوز حق ورود به مناطق محیط‌زیستی استان برای شکار را ندارد.

 

ادوات شکار در کار نیست

قلی نژاد خاطرنشان کرد: البته با بررسی اولیه، ادوات شکاری همراه این گروه قطری نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
یه جوری میگید بدون مجوز شکار ممنوع است که آدم فکر میکنه دیگه اصلا امکان شکار ندارن، چرا نمیگید مجوز شکار رو خیلی راحت میفروشید بهشون؟؟؟
قطری ها و اماراتی ها همیشه میایند با ماشین های آنچنانی در استان بوشهر شکار میکردند رفتنی هم ماشیت هایشان را میگذاشتند برای کسانی گه به آنها مجوز های مختلف صادر کردند.
اگر توریست بیاد شکار جانورانی که در معرض انقراض نیستند خیلی هم خوبه از درامد حاصل میشه به توسعه زیست محیطی کمک کرد مثل المان هر سال چند هزار قرقاول برای شکار در جنگل رها می کنند
قطری های و اماراتی های جنگلهای روسیه سفید را برای چندین سال اجاره کردن برای تفریح و شکار از این راه درامد خوبی به کشور روسیه سفید رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
دیگه محیط زیست ایران ظرفیت این کارها را نداره. دست از سر این حیوانات بدبخت بردارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی