بازدید 9017
۸

هوای تهران به کمک تهویه مصنوعی پاک می‌شود؟

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره پروژه تهویه مصنوعی برای پایتخت ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 04 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای تهویه مصنوعی برای تهران جهت کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: اقداماتی را در حد مطالعات و پژوهش در شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران انجام داده و برنامه‌هایی در این زمینه آغاز شده‌اند.

وی افزود: با یقین نمی‌توان گفت که این مطالعات به نتیجه قطعی برسد و آیا 100درصد می‌توان از این روش آلودگی هوای تهران را کاهش داد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این مطالعات به نتیجه برسند و ما هم از دوستان در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خواستاریم گزارش‌هایی از مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در زمینه پروژه تهویه مصنوعی برای پایتخت در صحن شورای شهر ارائه دهند.

چمران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت هوای تهران تصریح کرد: همان طور که بارها مطرح کرده‌ام نتیجه کم‌کاری یا کار نکردن، نخریدن واگن برای مترو، نگرفتن اتوبوس و یا در حقیقت ندادن اتوبوس توسط دولت‌های ۲ دوره گذشته آن چیزی است که امروز مشاهده می‌کنیم و همه دستگاه‌های مسوول باید برای مقابله با معضل آلودگی هوا تلاش کنند و نقش شهرداری به تنهایی اثربخش نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸
همیشه پیشگیری بهتر از درمانه و هزینه اش هم کمتره....
اول باید جلوی آلودگی رو بگیرید بعد برید سراغ تهویه همه.
تا چندسال دیگه تهران جای زندگی کردن نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
واقعا فکرشون به این چیزا نمیرسه شاید.
حمل و نقل عمومی شامل وسایل نقلیه عمومی ،نیروی انسانی بویژه رانندگان و مسیر است. هم اکنون مسیر حمل و نقل عمومی در حاشیه خیابان های اصلی(شریانی) به خودروهای شخصی بعنوان پارکینگ فروخته شده درواقع دارایی مسافران و رانندگان حمل و نقل عمومی (مسیر)به نفع درآمدزایی شهرداری از پارک بها در حاشیه خیابان اصلی دزدیده!شده ازطرفی دارایی شهرداری در پارکینگ حاشیه ای خیابان های فرعی (دسترسی)به نفع خودروهای شخصی به رایگان مصادره شده و ضرر آن برای هزینه و وقت شهروندان در انسداد ترافیک شهر است. راه حل: 1- کشیدن خط زرد ناپیوسته به علامت مسیر حمل و نقل همگانی در حاشیه خیابان های اصلی(شریانی درجه 1و2)با اجازه تردد و توقف کوتاه به سایر خودروها و ممنوعیت پارکینگ در این لاین . 2- تعیین محل پارکینگ در فرعی ها با پارک بها
با اجرای طرح سامع(ساماندهی معابر عمومی)
فکر در حد همون اتوبوسه
اتوبوسی که اندازه چندتا ماشین الودگی داره و مسافری هم نداره . . .
شما فهمیدید ایشون چی‌ گفت.
دوچرخه هم خیلی خوبه، من دارم استفاده می کنم.
اقای چمران تهویه مصنویی کار ساز نیست ماشین ها را برقی کنید مادام العمر هوا خوب میشود و میتوانید بنزین را هم صادر کنید البته دکترا با شما دشمن میشوند چون درامدشان کم میشود
دو نفر هلندی تهویه هایی برای یکی از شهرهای فکر کنم هند بود ارائه دادند که جایزه نوآوری سال رو هم بردند بهتر نیست از اونها استفاده کنیم؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی