بازدید 17429
۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوم دی/ مجموع واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۵ میلیون دوز گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۵ میلیون و ۲۴۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۸۰۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 23 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۹۸۲ دوز اول و ۵۰ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۹۱۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۴ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۳۳۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۵ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۲۳۱ دوز واکسن در ایران که ۵۹۷ هزار و ۲۷۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۱۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۱۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۲۶۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۱۹ هزار و ۳۴۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۸۰۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، صفر شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آقای عین الله گفته ما در مقابل کرونا رو سفید شدیم!!!!!! خواستم فقط بگوییم هزار ماشاالله و الله اکبر به شما که سنگ ...
شرکت مرک و فایزر توانسته اند تاییدیه قرص های درمان کرونا را از سازمان غذا وداروی آمریکا بگیرند و امید می‌رود که با چنین داروهای دانش بشر بر این بیماری فائق بیاید البته پیشا پیش از همه عزیزانمان که نسبت به خبرهایی از این دست آلرژی دارند و با شنیدن نام فایزر ناراحت می‌شوند عذر خواهی میکنم!!!!؟
پیشنهاد میکنم یک وزارتخانه زیر نظر اساتید بزرگوار نمکی و عین الهی یه نام وزارت ایجاد و عادی سازی مرگ راه اندازی شود و این دوستان به نوبت وزیر این وزارتخانه محترم باشند
چرا این همه آدم را سینه قبرستان خواباندید وقتی میشد اینقدر راحت از این قضیه پیشگیری کرد!؟ واقعا هیچ پاسخی وجود ندارد!!! و هر حرفی که تا حالا شنیده ایم فقط و فقط توجیه کار بود و بس! مثل بچه ای که می‌داند اشتباه کرده ولی می‌خواهد دروغ بگوید تا تنبیه نشود
جالبه از ۳۰۰ بستری روزانه حدود ۵۰ نفر کشته میشن. ضعف امکانات بهداشتی کاملا مشهوده!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی