بازدید 6922

باند سارقان مسلح طلا متلاشی شد

کد خبر: ۱۰۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 28 December 2021

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا از منازل مردم شهرستان دشتستان این استان متلاشی شد و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل در شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی، اعضای باند ۶ نفره سارقان که ۲ نفر از آنان غیر بومی بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح کلاشینکف از مخفیگاه متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیقات علمی و تخصصی به عمل آمده به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت طلا در شهرستان دشتستان اعتراف کردند و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: شهروندان تا حد امکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهر در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به بانک بسپارند. پیش از این نیز باند سابقه‎ دار در سرقت طلا از منازل شهروندان گناوه‌‏ای متلاشی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح