بازدید 4733

تیم درمان گرفتار در برف توسط امدادگران نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول گفت: خودروی تیم درمان مرکز بهداشت که در برف ارتفاعات سالند گرفتار شده بودند توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 02 February 2022

به گزارش «تابناک»، مصطفی طحان سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی صورت گرفته اعلام شد تیم درمان مرکز بهداشت متشکل از پزشک، ماما و راننده همراهشان که برای بازدید و ویزیت اهالی روستاهای بخش کوهستانی شهیون حوالی سالندکوه به منطقه اعزام شده بودند به علت برفگیر بودن و لغزندگی جاده خودرویشان در مسیر گرفتار شده و امکان برگشت ندارند ضمن اینکه پوشش دهی تلفنی مناسبی نیز نبود.

وی افزود: بلافاصله عوامل مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و حوالی ساعت پنج صبح توانستند به تیم درمان دسترسی یابند.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول بیان کرد: با توجه به امدادرسانی صورت گرفته با زنجیرچرخ خودرو و افراد گرفتار شده با استفاده از خودرو آمبولانس پایگاه امداد و نجات از منطقه برف گیر رهاشدند.

طحان ادامه داد: این عملیات پس از ۹ ساعت تلاش تیم سه نفره امدادگران بدون اینکه اتفاقی برای تیم درمان پیش آید با موفقیت پایان یافت.

بخش‌های سردشت و شهیون در شمال دزفول واقع شده و جاده‌های روستایی آن در برخی نقاط نظیر کوه سالند برفگیر هستند.

چندی پیش نیز برخی روستاهای دهستان‌های احمدفداله و دره کائد در بخش شهیون در محاصره برف قرار گرفتند که با امداد هوایی برای آنها آذوقه ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست