بازدید 104028

شرط ایران برای مذاکره مستقیم با آمریکا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:، چون آن‌ها نمی‌خواهند امتیاز بدهند پس مذاکرات مقداری طولانی می‌شود. آن‌ها خلاف کردند و زیر توافق زدند و مجبورند که دنبال ما بدوند. ما هم کار خودمان را می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 09 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران،  کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم‌ها و تعهدات دیگر این کشور دانست.

 اسماعیل کوثری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای وین گفت: مذاکرات این دفعه با دفعات قبل بسیار متفاوت است به دلیل اینکه این دفعه دست ما بسیار پر است، چون آن‌ها توافقشان را بهم زدند پس باید این دفعه آن‌ها دنبال ما بدوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:، چون آن‌ها نمی‌خواهند امتیاز بدهند پس مذاکرات مقداری طولانی می‌شود. آن‌ها خلاف کردند و زیر توافق زدند و مجبورند که دنبال ما بدوند. ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

کوثری ادامه داد: هم در حال غنی سازی ۶۰درصد هستیم و هم اینکه در منطقه نفوذ مان را قطع نمی‌کنیم. جلو این‌ها ایستاده ایم و این‌ها باید بدانند به توافقی که انجام می‌دهند احترام بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که تحریم‌ها فشار‌های اقتصادی زیادی را به مردم وارد می‌کند آیا با توجه به این مسئله ایران ممکن است تحت شرایطی تن به مذاکره مستقیم با امریکا بدهد گفت: ما تحت فشار نیستیم. ۴۰ سال است که آن‌ها ما را تحریم کردند مگر نتوانستیم زندگی کنیم. در جنگ پیروز شدیم اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد. از آن طرف چنان بلایی سر داعش آوردیم که خود ترامپ گفت هزاران میلیارد دلار هزینه کردیم و به نتیجه نرسیدیم و الان آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.

کوثری تاکید کرد: تا زمانی که تحریم‌ها را لغو نکنند و تعهد ندهند که بازی جدیدی در نمی‌آورند قطعا ما سر میز مذاکره با آن‌ها [آمریکا]نمی‌نشینیم، اما اگر تعهد دادند و تحریم‌ها را برداشتند و لغو کردند راه‌ها که باز شد و اطمینان حاصل شد آن موقع هم می‌شود مذاکره کرد.

وی در مورد مذاکره مستقیم ایران و آمریکا ادامه داد: از زمانی که تحریم‌ها لغو شود ما این کار را انجام می‌دهیم. احتمال مذاکره با آمریکا را نیز می‌دهیم چراکه آن‌ها دچار مشکل شده اند روند کار مشخص است و چیزی نیست که پنهان باشد و آن‌ها باید دنبال ما حالا حالا‌ها بدوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۴۲
رابطه گرگ و میشی چه می شود؟
آیا امریکا میش شده و یا ما گرگ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
امریکا رو به افول است
کوثری چند تا رای آورده واین حرف های خودش هست یا نماینده اون چند نفر که بهش رای دادند؟ یا حرف های شورای نگهبان
کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم‌ها و تعهدات دیگر این کشور دانست.

دوست عزیز ! اگر قرار باشه اول آمریکا تحریم ها رو لغو کنه و تعهداتش رو انجام بده ، بعدش قراره سر چه چیزی مذاکره بشه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
حکایت شتر و پنبه دانه هست.
دریغ از سر سوزنی حس اثر تحریمها و تورم چند صد درصدی در وجود اینها.
اینها نماینده توهماتشون هستند و نه مردم.
طرف نمیگه چه وزنه اقتصادی برای دنیا داره که نازش خریدار داشته باشه و فقط گل بخودی میزنه.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
موضوع مذاکره الی ماشاءالله
جل الخالق
آقای کوثری شما مقامات که در شرایط موجود هیچ مشکلی (بیکاری خود و فرزندان، نداشتن مسکن، نداشتن در آمد کافی ووووووو......) ندارید و بحمدالله در ناز و نعمت زندگی می کنید. گور بابای این ملت که چون کشتی به گل نشسته هستند هم کرده. هر چه دلتان می خواهد برای آمریکا شرط و شروط بگذارید و پلاکارد بدهید به فرزندانتان که جلو مراکز دولتی بنشینند و شعار بدهند مذاکره هرگز.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
اولا بنظر من همان حرفی که بارها از رهبران گفته شده درست تریم حرف است و همه اینها که آقای کوثری گفته را می توان : گفت که مصادیقی از همان حرف هستند:
تازمانی که خوب استکباری دارد نمی توان با او مذاکره کرد.
این دقیقترین حرف و درسی برای همه ماست حتی در زندگی شخصی مان و این منطق کربلا هم هست.
پس اگر شمایی که از گرانی می نالی بدانی که حال که ملت راه استقلال و تقابل با نظام سلطه جهانی به رهبری ابرقدرتهای شرق(سابق) و غرب( تا زمانی که قدرتمداری عالم بر این پاشنه می چرخد) را پیش گرفته، دیگر نمی تواند بعد از یکی دو نسل ملت مسیر رفته را دور بزند و برگردد. هر نوع پس کشیدنی به مثابه عقب نشینی تلقی می شود چون دشمنی آشکار است و آنها هم هزینه ها داده اند از تجهیز تا فروپاشی صدام یا داعش بگیر تا تلاش برای براندازی و انقلاب! رنگی و هزار فتنه دیگر. که برای آنها هم بسیار بیشتر هزینه داشته. پس تصور نکن اگر عقب گرد کنی یا سر دور برگردان بپیچی آنها هم دیگر یا تو کاری ندارند. مثل قذافی و دیگران تا به نابودی نکشند ولت نمی کنند. صدام را هم خلع سلاح کردند چون براشون هزینه درست کرده بود بعد هم با چند دروغ بهانه حمله درست کردند و نابودش کردند.
شما هم فکر نکن امروز برگردی اونها هم بر می گردند. میان برای تجزیه تا دیگر پتانسیل ایستادن جلو ابرقدرت را طوری از دست بدهی که احتمال بروز چنین مقاومتی برای کشور ایران در مقابل ابرقدرت حداقل برای چندین سده به صفر برسد. خودت تصور کن برای تضعیف شما چه خواهند کرد
. الان عراق اگر کوچکترین تشنجی ایجاد بشود پاشنه آشیل دارد که نمی تواند آن تنش را به پایان ببرد. اقلیم کردستان.
شما فکر نمی کنی دارند از منافقین بعنوان یک نیروی نیابتی ایده آل برایشان در ایران نهایت سواری را می گیرند؟ برای چه؟
پس آیا تصور می کنی رفتی مذاکره کردی امتیاز می دهند؟ امتیاز دادی قانع می شوند؟ قانع شدی کوتاه می آیند؟ کوتاه آمدی بهت حمله نمی کنند؟ حمله کنند تجزیه و فقر و نا امنی و آشوب‌های مزمن و تلاطم های شدید اقتصادی و اجتماعی و به تاراج رفتن تمام منابع کشور و ثروت‌های ملی رخ نخواهد داد؟به بردگی نخواهی رفت؟ سالها عزت و حرکت و تمامیت ارضی و اولویت مردم عراق در کشور خودشان پایمال می شد. نقتشان چقدر تاراج شد؟ چند مدل فتنه در عراق رخ داد که هر روز گروهی تروریستی قد علم می کرد و آخری نزدیک بود کل عراق را ببلعد. چقدر آمریکایی ها پس از اشغال عراق کشتند؟چقدر دانشمندان و اساتیدشان را ترور کردند و زیرساختهای نظامی و امنیتی را تخریب؟ چقدر غرامت گرفتند؟ غرامت هر چیزی که میشد در لیست بیاوری
.چند بار در عراق جنگ شد دوبار حمله آمریکا و یک بار حمله داعش و برای حدود دو سه دهه اداره کشورشان دست خودشان نبوده و یا نظامی اداره شد.
حالا چقدر داعش کشت؟ چقدر نابود کرد؟
چقدر عراق را کوفتند که دستان خودشان هم دیگر خسته شد. عراق را به تجزیه هم کشاندند. اگر یادت باشد چند سال پیش. همه اش سند دارد. افشاگری‌های بین المللی، اطلاعات و اخبار موثق که هنوز در اینترنت قابل دسترسی است.
آین تازه با همدستی اعرابی انجام شده که عراق را هم کیش و زبان و نژاد خود می دانستند و سابق برادری و دوستی زیادی داشتند.
حالا فکر کن ایرانی که هم آمریکا و هم خیلی از حکام ثروتمند منطقه به خونش تشنه آمد. برخی معتقدند که قرنهاست که برخی با ایران احساس رقابت می کنند در همه چیز.
هنوز هم دنبال مذاکره و نرم برخورد کردن و کوتاه آمدن و امتیاز دادن به قصد تامین مایحتاج زندگی هستی؟
یا نباید لبیک می گفتیم و از صحنه جنگ با سلطه گران و اربابان دهکده جهانی و نوکرانشان(امثال پهلوی) دوری کرده و باجمان را می دادیم و وناموس و خفت می کشیدیم و بعد شاید به مقام حاجب یا دربان و پیش کار هم می رسیدیم و تامین هم می شدیم و یا سختی بکشیم و حبس و تحریم و جنگ و محرومیت و استرس ولی قوی شویم و عزتمان را به امنیت نفروشیم تا روزی که بتوانیم پنجه سلطه گر را خرد کرده و دیگر به کشوری اجازه طمع استعمار و سلطه را هم ندهیم. ‌‌و از زیر سلطه چند صد ساله استعمارگران بیرون آمده و جرات مواجهه با ما را از آنان بگیریم.
کدامیک بهتر است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ناشناس 23:59 برای خودت نشستی در همان کشور ظالم جهانخوار بعد برای مردم بیچاره ای که برخی به نان شب محتاجند سخنرانی می کنی. لطفاً بار و بندیل را ببند و برگرد به این کشور گل و بلبل و کار ی هم نکن (چاپلوسی و مداحی) که فورا سر کار نان آب داری بروی بعد خواهیم دید چه خواهی گفت.
شما چقدر زرنگین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
جناب کوثری شماکه ازسفره مردم خبرنداریدشماکه فقرراتجربه نکردیدشماکه انگار ازین مردم نیستیدچون اگه بودیددرکتان ازصدای بچه ای که شیرخشک ندارد حالا نمیگفتی آمریکا مجبوره دنبال ما بدود مردم امریکا سیرهستن این مردم ایران است که درنان شب ماندن .... بفکر مردم باشید ....
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
غم مردم هم ندارین اگه 35 میلیارد دلار تو سوریه خرج کردین، پس بگیرین از بشاراسد خرج مشگلات مردم کنید مردم کمتر در عذابند، سردار شماکه مشکل ندار ین ،
جناب کوثری: نباید هم تحت فشار باشی، از روزی که چشم باز کردی دارای شغل و مناصب مهم بودی و الان هم چند پست رو با هم و یکجا داری. شاید شاید هر کس دیگه ای هم جای جنابعالی بود همینطور محکم از طرف مردم بیچاره حرف میزد.
اونایی که دنبالت میدوند فعلا مردم فقیر هستند نه امریکا...
بله سردار
شما درست میگی
فشاری بهت نیومده تحت تحریم
ما نفهمیدیم بالاخره برجام خوبه یا بده.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بعدا می فهمی، باید بزرگ بشی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...........................
شما چیکاره هستی که این حرفا رو میزنی؟
ایشون راست میگن تحریمها به ایشون اصلا فشار وارد نکرده
فقط کمر مردمو خم کرده
۴۰ ساله همینطوره
سواره از پیاده خبر نداره
تو رو خدا مسئولان ما رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
سلام منو پراید تو این چند سال باکار گری مسابقه داشتیم قرار بود بخرم آخر نشد چون من ده میلیون کار کردم پراید شد بیست میلیون
یک نفر پیدا بشه به این نوع جدید مخلوقات که هیچ فشاری را حس نمیکنند، چون خودشان ضد فشار هستند، بفهماند که: مردم جنسشان با شما متفاوت است، آنها از خاک وگل حلق شده اند و حس میکنند، زنده هستند، نفس میکشند و احساس گرسنگی دارند، اگر جناب سردار از قدرت های ماوراءاطبیعه مملو هستند و در هیپنوتیزم احساسات غوطه ور میباشند، مردم اینگونه نیستند!
جناب کوثری تحریم ها کمر مردم ایران را شکسته نه کمرشما راباید هم ادعا داشته باشید که تحریم ها بی اثر بوده چون درگاه‌های خود نشسته وفرمانهای ملوکانه ومیدهید
ناهار خوردی...
اگر شرط و شروط شماها این است
پس چرا نگذاشتید ۲۴ سال پیش و در دوران ریاست جمهوری خاتمی این اتفاق بیفتد تا ملت ایران اینطور بدبخت نشوند
در سختی و فلاکت نباشند
گرسنه و درمانده نشوند
جوانان و تحصیل کردگان و نوابغ مهاجرت نکنند
چرا ،؟؟؟؟ چرا!؟؟؟ چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا
چرا این شرط را دوره روحانی نگذاشتید
کوثری(سردار)
نفست از جای گرم درمیاد.اگر اجاره نشین،کارمندی کارگر بودی ،میفهمیدی با ۵ میلیون حقوق نمیشه از این قمپز ها درکرد
حالا امریکا هم امد وارد برجان شد اگر یکی دو کشور دیگر مثل فرانسه وانگلیس خارج شدند چی و همین طور باز چند سال بازی دادند ان وقت چه میکنید دایما باید باج بدهید به همه تا راضی باشند
سیرازگرسنه خبر نداره سوارازپیاده. عذاب خدادردناک است ولی
واقعا که بره تو جای گرم میچره چی میگیییییی..
حاجی اگه ایران توان شرط گذاشتن گذاشت. اصلا محال ممکن بود بره مذاکره. چی میگید باووو
امروز فرزندانم درخواستی کردند و من واقعا شرمنده آنها شدم .
درخواستشان این بود: گوشی قدیمی است و اپلیکیش شاد را پشتیبانی نمیکند .
یک گوشی که بتواند اپلیکیشن شاد را پشتیبانی کند و دو فرندنم بتوانند استفاده کنند چقدر قیمت دارد؟
حقوق یک بازنشسته چقدر است ؟
چه تناسبی بین قیمت گوشی ، حقوق من و خواسته فرزندانم دارند ؟
آقای کوثری !!!واقعا تحت فشار نیستیم؟ این که من نتوانم حداقل شرایط تحصیل فرزندانم را تامین کنم تحت فشار نیستم؟
سرآغاز این فشار از کجا بوده است؟
بعد انتظار دارید که فرزند اوری کنیم؟
حداقل قیمت گوشی که بتواند پاسخگوی تحصیل فرزندانم باشد 5 میلیون تومان !!! حقوق من چقدر است؟؟؟ تا حالا شما با این مشکل برخورد کرده اید؟؟؟با این تفاسیر بود و نبود برجام به چه درد من می خورد .
شرم ...
یعنی این مسئولین رو باید 1 سال توی یه خونه اجاره ایی برد با حقوق کارگری با کل خانواده محترمشون .، ببینم چطور میتونن فقط زنده بمونن . بعد بیاد از مشکلات حرف بزنه....
حرف هایی که فقط جنبه مصرف داخلی دارد و هیچ آدم عاقلی آن را نمی پذیرد.شما نفستان از جای گرم درمی اید، وگرنه نمی گفتید ما هیچ مشکلی نداریم. مردم دارند از گرسنگی و فقر می میرند و ایشان می گوید حالا حالاها باید دنبال ما بدوند! اینها نماینده کدام ملت هستند و از چی ملت دفاع می کنند؟ البته وقتی نماینده با ده هزار رای وارد مجلس شده است حرف زدن اینچنینی هیچ کار سختی نیست.
شما راحت باشین وبه جای 80 میلیون ایرانی تصمیم بگیرین وخیالتون از بابت فشاروتحریم ها راحت باشه ملت آماده ی خم کردن کمرخود هستن
هر کس با آمریکای جهانخوار و قاتل سردار دلها مذاکره کند دندانهایش را خرد میکنیم، تامام
42ساله ملت ایران در فشار وبدبختی وفلاکت زندگی می‌کنه
آیا امروز روزی نیست که دولتمردان که معنی فشار وتورم را نمی‌دانند دست دوستی به سوی دنیا باز کنن
مردم تحت فشار نیستن؟ بی انصاف! بله باید بگی تحت فشار نیستیم چون تو ا مثالت مشکلی ندارید عموم مردم هستن که فشار اصلی را تحمل می کنند شما حقوق از مجلس می گیری ماشین مجلسو سوار میشی و بی شمار رانت که ما نمیدانیم ....
به همین دلایل است که می گی ما تحت فشار نیستیم بلکه خیلی هم اوضاعت خوبه
امریکاییها بدبخت شده اند و مشکلات دارند ! نماینده مجلس امریکا به مردم امریکا گفته است به جای برنج ، جو دم می کنند ! گوشت قرمز و سفید نخورید ، بجای آن استخوان و اسکلت و پوست و پای مرغ بخورید ! سیب زمینی نخورید ! میوه برایتان مضر است ! شکر ، دیابت می گیرید ! خلاصه مردم امریکا ، باید رو به قبله بخوابند ! تا ارتباط با جمهوری اسلامی برقرار گردد و در رحمت و برکت باز گردد !
من بنوبه خودم بدون پیش شرط مذاکره با آمریکا را می خواهم بعنوان شهروند رای داده
آمریکا تحت هیچ شرایطی تحریمهارا برنمیدارد حتی اگر پیچ و مهره های هسته ای را باز کرده و به آنها تحویل بدهیم ..آیا وضعیت لیبی و عراق و افغانستان برایمان مشخص نشده ..آمریکا معتاد زورگویی و تحریم هست و باید با زورگو عین خودش رفتار کرد نه تسلیم خواسته های اون شد .‌‌
شکم پر از گشنه خبر نداره
همه شدن صاحب ایران ..چرااین آقا وجلیلی وشریعتمداری وبقیه شوند زمان ترامپ حرف نمی زدند اصلا کجا بودند هروقت که می خواهد درست بشه پیداشون میشه
خدا کمکتون کنه آخه با غلت کردیم به کدخدا به جایی نرسیدیم
چرا شما حرف خودتان را حرف مردم میدونید شما چند رای پولی اوردی رفتی مجلس و درامدهای نجومی عیر مستقیمی دارین بیچاره اون ملتی هستن که دارن زیر تحریم له میشن
ما مردم بدبخت رو مسخره خودشون کردن این چندین سال با این بخور بخور که راه انداختن به اسم برجام وقتی که نمی خوای برجام درست بشه چرا تو این چند سال میرین میاین نرین تکلیف ما ملت روشن بشه البته روشنه ما مثل کبک سرمونو کردیم زیر برف به قول خودشون با نزدیک شدن به توافق موشک هوا می کنند باز برجام پاره میشه
دوباره برگردیم به برجام هنوز نمرده جون داره نگذارید بمیره بیچاره برجام
شماها پول مفت می گیرید ما مردم بیچاره باید تاوان شماها رو بدیم دیگه بریدیم از این همه گرانی و تحریم داخلی
تا چند سال دیگه ما مردم ساده باید گول بخوریم
جناب کوثری درست است ۴۰ سال زیرتحریم وجنگ زندگی !کردیم اما شما زندگی کردید مردم کمرش زیر فشار خم شده
خجالت بکش
امریکاهیچ جای زمین ارامش نخواهد داشت مگر....
آیا نشستن سر میز مذاکره مستقیم که همه چیز ما را بگیرد و هیچی ندهد مثل دفعه قبل راضی میشوید دیدید که دستمان را خالی کردند و هیچی ندادند بقیر از چند تا عکس گرفتن و سپس زیر آنهم زدند تا امتیاز بیشتری بگیرند پس ایندفعه باید محکم بایستم هرچند تحت فشار هستیم و تحت فشار عوامل داخلی آمریکا قرار نگیرید
بعضی وقتا گوشت حرام حلال می‌شود و بعضی وقتا باید کنار دیوار شکسته وایسادوبعض وقت ها باید با دشمن کنار آمد وبعضوقتها باید صلح عدیبه کرد وبعض وقتها باید با طناب از روی رودخانه گذشت بعضی وقتها باید سینه خیز حرکت کنی این منطق آدمهای سیاست مدار است
درست میگی آقای کوثری هیچ فشاری یه شماواردنشده شما بااین همه مال ومنال جی میفهمی دردکارگری رو که برای خریدنون خالی محتاج پول آن است لطفاجای مردم نظرندید حالا که مقام معظم رهبری اجازه دادن بخباطرمردم مذاکره بشه لطف کن خرابش نکن شمابخاطرمنافع خودت دوسنداری توافقی حاصل بشه
برادر شماها خودتونو به نفهمی زدین سیاست همینه انتظار داری بگه پدر مردم دراومده یا ما به آخر خط رسیدیم یا تورو خدا فشار حداکثری رو کمش کنید اتفاقا اگه بخوان در مزاکرات امتیاز بگیرن این حرفها لازمه باید سیاست بدن در ثانی هر چقدر خونسرد تر باشیم کمتر ضرر میکنیم باید زحمات این 20 سال گذشته رو بدیم میلیارد ها هزینه های هسته ای رو بتون بریزیم تا اجازه بدن نفت بفروشیم همه چیز به آمریکا بستگی داره اگه مزاکره مستقیم باشه خیلی بهتر میتونیم امتیاز بگیریم یا ضرر و زیان رو به حداقل برسانیم.
وقتی حرف از شرط ایران میشه
خندم میگیره
به دست و پا آمریکا افتادیم
اونوقت تو رسانه ها حرف مفت و پوچ میزنن
تصدق سر امثال شماها
ایران تو دنیا اونقد ضعیف که طالبان شاخ شده براش
مرذم آمریکا که تورمی ندارن .دنبالت بدون ! ماییم که بدبخت شدیم. اخه بفههههم
اخه مرد ناحسابی میگه ۴۰ ساله تحریم بودیم مگه زندگی نکردیم,اخه شما که از حال ما مردم خبر نداری,مازندگی نکردیم عذاب کشیده ومیکشیم,,این ازمردن بدتر,شما اسم این نوع زنده بودن رازندگی میگذاری,شما از ماشین پیاده شو ببین مردم چی میگن,نه صدا وسیما,واقعا همین شما بی خبر از حال مردم هستید که مردم رادعوت به صبر میکنید,بخدا مرگ بهتر از این نوع زنده بودن هست,شما که...,سفره تون چربه,کجایی خدا
اوکی فقط این انتقام سخت و خون حاج قاسم به کجا رسید ما که نفهمیدیم کسی فهمید بگه مرسی.
جناب کوثری شما تحت فشار نیستید ما ملت هستیم که استخوانهایمان زیر بار اقتصاد مقاومتی شکسته گوشت کیلویی ۳۳۰ خریدید برنج کیلویی ۱۰۰ هزار تومن خریدید
احسنت انشالله موفق باشید
آقای کوثری تو خودت نماینده مردم فکر نکن چون مردم از امثال تو که سواد حرف زدن هم ندارین از رو هم نمیرین رو گردانند .... تو نماینده شورای نگهبان هستی نه مردم
پس باید این دفعه آن‌ها دنبال ما بدوند.
خوب اومدیم و آ ندویدند اونها دنبال ما!!!!
انوفت چه گلی باید به سر گرفت؟؟!!
من در تعجبم چطوره که کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن و سنگاپور....... با آمریکا رابطه دارن ولی جزه کشورهای پیشرفته هستند ولی نوبت به ما که میرسه آمریکا لولو میشه نتیجه اینکه متاسفانه آقایون کشورداری و سیاست بلد نیستن........
اخر جنگ اگه عراق خودش از ایران بیرون نرفته بود که تا حالاباید میجنگیدیم جناب سردار خودتان که بهتر میدانید
اقای کوثری شما دنبال چی میدوی هیروشیما ناکازاکی حاصل ودست آورد صلاح اتمیست خیلی مشکل برای گفتن
ونوشتن هست به اندازه یک مصنوی ولی شما که کاره ای نیستی البته واجبه که اعلام موجودیت کنید بگید ما هم هستیم
آقای درد کشیده روزگار؟ تا حالا شده بری در غصابی محله تون گوشت بگیری حقوق سه میلیون تومانی ت جوابگو خرج خانواده نباشه از خریدن گوشت و خیلی چیزای دیگه که جز مایهتاج زندگی ساده هم هست منصرف بشیی ! هر چندمیدونم براتون اهمیتی نداره
آمریکاآنچه خواسته انجام داده واین بارهم حرف آمریکاست.کسی خودش روبه زحمت نندازه
این گرگ سالهاست که با ما اسناست
ایشان هرکسی هست چه فرقی میکند انقلاب ما انقلاب اسلامی است نه انقلاب شکم اابته اگر جریانات غرب پرست نبودند امروز مردم انقلابی در ناز و نعمت بودند شرایط بد اقتصادی را نفی نمیکنم ولی پای انقلاب ماندن هزینه دارد مشی ما را رهبری معین میفرمایند و ما امت امامیم و رهرو ان بزرگوار
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
سریال برره رو زیاد میدیدی نه
علیرضا گودرزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
آفرین ولی شکم گرسنه دین وایمان ندارد برادر به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
واقعا به اینی که نوشتی اعتقاد داری ....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
از جانب همه حرف نزنید
جناب کوثری چقدر حقوق میگیری معلومه که جنابعالی مشکل نداری بچه هات هم نمیدونم یا خارج از کشور ن یا تو ادارات دولتی مشغول کار مردم دارن زیر مشکلات اقتصادی له میشن نمیگم به آمریکا باج بدین ولی هزینه های مقاومت رو شماها هم پرداخت کنید
شما هیچ فشاری نمیکشید و اصلا نمیدونید فقر و نداری چیست
این ما هستیم که باید بسوزیم و بسازیم
تموم کنید
وای به روزی که صبر مردم تمام شد
سلام حاج اقا کوثر راحت باش هر چ دلت خواست بکن گور پدر مردم انشاالله بهار نزدیک است علف سبز میشه ماهم مثل کره شمالی علف میخوریم اما اگه نتیجه مثبت نگرفتی قول بده دیگه حرف نزنی
چی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انصافا آقای ظریف جایگزین ندارد این چهل نفر که در مذاکرات حضور دارند،به اندازه دکتر ظریف نه سواد نه تجربه نه صادق هستند والسلام
آنها دچار مشکل شده‌اند نه ما، آمریکاواروپا از طرف ما تحریم هستند، به آنها ریال نمی‌دهیم اختیار پولمون رو داریم،کالاهامون رو و مخصوصا انواع فن آوری های پیشرفته مثل هواپیماهای جنگنده توپ تانک دارو هواپیماهای مسافربری به آنها نخواهیم فروخت ،ازآنها نفت نخواهیم خرید تا مجبور شوندبریزن تو دریا یا مفت بدن به چین،.....دانشجویاشونم دیگه داخل دانشگاهامون راه نخواهیم داد،والسلام.
آقا بس کنید . انقلاب و و.... پدر مردم د اومده کشور ویران شده به ۵۰۰ سال برگشته عقب کمی عقل هم خوبه کدوم مسئول کشور کاری درست انجام داده .... شماهم خیلی کاسه داغت از آش نشو ...
شما که تو ناز نعمتی جناب کوثری اونهای که نمایند مردم بودند که همه یا توسط شورای نگهبان یا توسط شماو دوستانتان رد صلاحیت شدند شما که نمایند مردم نیستی تو مجلس مردم نمایند ندارند...........تاجگردون نمایند مردم بود که شماها نزاشتیت حرف مردم بزنه................
آخه چه ربط داشت که اول تحریم ها رو بردارید بعد مزاکره مستقیم! کلا مزاکره مستقیم بخاطر تسریع در روند مزاکره برای لغو تحربمهاست پس اول لغو تحریم بعد مزاکره مستقیم به چه معناست؟!!!!! لابد میخواین بعد این توافق و بازگشت امریکا به برجام و لغو تحریم ها درباره موضوعات از قبیل برنامه موشکی هم مزاکره مستقیم کنید اره؟؟!؟!!!! خلاصه سوار چه داند خستگی پای پیاده را!! شماها چه دانید فشار اقتصادی رو مردم را !!!
سلام آدم از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شه اول باید تحریم ها برداشته شود .اگر دو باره ما پیش قدم شدیم مثل قبل همه ی خواسته های انهارا انجام دادیم وآمریکا دوباره دبه درآورد ون تنها تحریمهارا لغو نکرد چه ب آمریکا نمی شود اعتماد کرد ما مار گزیده ایم
این حرف ها همش مصرف داخلی داره
آقای کوثری صدات از جای گرمی میاد حق دارید هرچه بگویید شما ها آب از آبتان تکون نخورده وبراتون خیلی بهتر هم شده مردم هم فدای سر شما .....
شروع خبر ایراد مفهومی داره لغو تحرم و تعهد!! یا لغو تحریم و پایبندی به تعهد؟
بابا را به روستا راه نمی دادند سراغ منزل کدخدا رامی گرفت چطور شما نمی دانید برای مذاکره پنج به یک دنبا چه می گردین اگر میخواهی مشگل حل کنید دستهای خودرا ازکمر پاین بیارید برخورد ورفتار باید صادقانه ومومعنانه باشد نه بازورگوی مامی بینیم درکشورما اگر رهبر تصمیم می گیرد پس بقیه هرفه اضافه نزنند رهبر هم نماینده یا سفیر کشورش داره پس امامان جمع یا فرماندهان هر کسی به کارخودش چون انگونه گفتارها ارزشها راهم زیر سوال می برد نکنید بگذارید ناخدای کشتی تصمیم بگیرد تابسلامت به مقصد برسیم هرکس برای خودش که نمی شود مملکت داری
پس مردم ایران حالا حالها باید در زجز عداب بدختی بمانند. چون حضرات معتقدن آمریکایها حالاحالها باید دنبال ما بدوند. خوبه دارن میبینن تحریمها چه بلای سر اقتصاد ایران آورده
اقای کوثری عزیز .... خوشگل من شما معلومه که 40 ساله راحت زندگی میکید وبا تحریمها کنار امدید مردم پس چی بقران یک هفته بچم تو تب داره میسوزه از این دکتر به اون دکتر تا حالا 2 میلیون پول دادم نصف حقوق یک ماهم. خبر از دل مردم ندارید چقدر مشکلات دارند ....
حق وحقوق ونان وٱب مردم کجای این حرفت میگنجد
چرا ایراد الکی میگیرید زمانی بود که یک موشک هم نداشتیم ولی حالا انبارها وسیلوها جا ندارند وآمریکا دیگر جرات چپ نگاه کردن به ایران راندارد بنده سال 67 ناوهای امریکایی در400 متری جزیره لاوان لنگر انداخته بود ما درپاسگاه لاوان آماده باش بودیم لب ساحل تنها اسلحه ای که داشتیم ژ3 بود وفقط تماشاچی بودیم ولی حالا چی
آقای کوثری
چه رابطه برقرار بشه چه نشه حال ملت همینه
دلار بیاد می دزدند
از قدیم گفتن :سواره از پیاده خبر نداره ، سیر از گرسنه ، شماها خر مراد رو سوارین، شما رو چه با ملتی که خودتون و بچه هاتون رو تا ۷۰ پشت به ناز و نعمت رسوندیم و نفستون از جای گرم درمیاد ...، این بود دین و دنیا و آخرتی که به ما مردم وعده داده بودین ؟؟؟؟؟؟؟
همه از طرف مردم حرف میزنند ولی خود مردم حق حرف زدن ندارند، چرا در یک رفراندوم از مردم نظرخواهی نمیکنند که می‌خواهند با کدام کشورها رابطه داشته باشند، مگر قرار نبود مردم صاحب مملکت باشند؟ مگر شاه را بخاطر صنعت مونتاژ خیانتکار نداشتید؟ چرا حالا همه صنعت خصوصاً خودروسازی مونتاژ است؟ مگر مهندسان هیوندای در ایران ناسیونال آموزش نمی‌دیدند؟ چرا حالا هیوندای سومین خودروساز دنیا شده و خودروسازان ما شده‌اند مونتاژکار خودروهای چینی....؟
تا زمانی که هرکسی توی کشور برای خودش هر چیزی که به نفعش است میگه و قانون هم وجود نداره معلومه که حال و روز مردم از این بهتر نباید بشه
چرا توی ایران اشخاص خاص برای همه مردم تصمیم میگیرن چرا نمیزارن قانون تصمیم بگیره
آقای 1و2 آقای کوثری درست میگوید برای چهار روز عمر نباید ایران را خوار کنیم ایران سر بلند از وجود مان بهتر است
بیا در بین مردم ببین مروم چه میکشند شکم سیر گرسنگی رو نمیفهمه ....
لطفا حد واندازه خودتون را نگه دارید صحبت در مورد مذاکره مستقیم با امریکا فقط با رهبری است و بس و لاغیر .
آقای کوثری بیست سال پیش شاید خریدار داشت اگر ما ذره ای قدرت داشتیم امروز در مذاکرات نبودیم ..اقتصاد ما در آستانه فروپاشی است و خود خوب میدانید .. دیروز برجام آتش می زدید و امروز راضی به همان برجام که با ترکمنچای قیاس می‌کردید ..حالا ما دنبالشونیم یا اونا دنبال ما ؟
مذاکره س چیست آمریکا کار ندارد ایران در دیگر کشورها دخالت می‌کند آنها به یک چیز حساس هستند انهم سلاح هسته‌ای و الا کار ندارند کل سرمایه ایران صرف لبان یا سوریه یا یمن و یا هر جای دیگر دنیا خرج کنند آمریکا میگه جمهوری اسلامی کل منابع ایران خرج دیگر کشورها بکنند بما ربط ندارد فقط بمب نسازد و مزاحم اسرائیل نشوند
مذاکره میکنند تا مشکلات فی مابین حل شود یکیش رفع تحریم‌هاست بعدش چکاری داری نکنه میخوای بری خاستگاری
اگه طبقه محروم زیاد زیر فشار باشند دیگه امنیت شما مسوولین و پولدارها بی معنی خواهد بود
شما. حالش. ببر. سردار
به خدا چه خواهی گفت ، به شهیدا ن چه جوابی خواهی داشت ، اف به دنیا و مافی ها
واقعا شعور این اقا در همین سطح هست که صحبت میکند..؟. یا واقعا میفهمد و هنوز فکر میکند این نوع حرف در جامعه خریدار دارد.در هر دو صورت متاسفم
بله
آقای کوثری شما از زمانی که یادتون میاد همیشه رئیس بودید و همه مثل یک برده به شما گفتند سردار و مدام در مقابلتان دولا وراست می شدند ولی این کشور با مدیریت امثال شماها به اینجا رسید و الا شما درست میگید با این ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد ما نیاز به جایی نداریم فقط وجود این مدیریت کدخدایی از بین برود این مملکت گل و بلبل می شود.
حرف های این به اصطلاح نماینده از سرشکم سیری است یعنی همشون همین طور هستند
بله میایند راجبع تحریم‌ها صحبت میکنند باشکم سیر وجیب پر از پول وبی خبر از مردمی که در خانواده‌شان سر بی نانی هر روز در گیری هست .... بهترین حقوق وبهترین زندگی را دارید اصلا تحریم نباید به توافق برسد وتمام شود ننگ بر چنین افکار مردم فریب ....
سلام،درود بر آقای کوثری، نمایندگان دولت ایران با هوشیاری عمل میکنن و پوزه آمریکا را بخاک بمالید تا اینقدر جنایت نکند.از مواضع غربگرایان که مطلب زدن خجالت میکشم تا کی سنک آمریکا را بشینه میزنید، ملت ما ذلت نمیخواهد،مگر همینها نبودن در رژیم گذشته حق توحش میگرفتند،مردم ایران را وحشی میخواندن،کمی خجالت دارد،این چه مطلبی بوده بعضی دوستان نادان نوشیدن. ملت ایران مثل شیر مرد پشت مسئولین با مراسمشان هستند.ما ذلت نمی‌پذیریم.
ولی دینمان را از دست دادیم
آمریکاهیچ غلطی نمی تواندبکند.مرگ برآمریکاووکسانی که درداخل کشوربه آمریکاچشم امیددوخته اند.
آقای عزیز دس از سر ملت بردارید نمی خواد به جای ملت صحبت کنید تو چه میدونی مردم چه سختی رو دارن تحمل می‌کنند البته شماها کجا مشکل کجا ....
سلام و خدا قوت
دو جور مصالحه و توافق داریم.
یکی صلح حدیبیه است که منجر به فتح مکه و شکست نهایی مشرکین می‌شود.
یکی هم صلح صفین است که منجر به جنایت تاریخی مسجد کوفه شده و تسلط بنی امیه و واقعه کربلا را بدنبال دارد.
هر دو مصالحه است، باید دید که اداره توافق با مدیریت نبوی و علوی است، یا با ابوموسی اشعری ها
خداوند این بصیرت را روزی نماید.
مملکت هزار صاحب که می گویند کشور ماست الان اقای کوثری حضرتعالی چکاره ای که شرط تععین می کنی ؟ رهبری ؟ رئیس جمهوری ؟ وزیر خارجه ای ؟رئیس شورای امنیت کشوری ؟ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلسی ؟ خب یاد بگیرید که هرکس کار خودش را بکند . سردار بازنشسته ای هسته که بعد از ۴۳ سال محکم چسبیده ای به میز قدرت .....
این آقا تابلو هستش شکمش سیره .اسمشم گذاشته مسئول تنها کلمه ای که به این آقایان میشه گفت اینه بی مسئولیت
متاسف برای تابناک که آزادی بیان رو زیر پا گذاشته و نظراتی که به مذاقش خوش نمیاد رو ارسال نمیکنه.....
آخه شما کی هستید
نفس ات از جای گرم بلند نیشه
اونا نیاز به توافق ندارند
این مردم ایران هست که گروتی کمر مردم را شکسته
یه عده تندرو مسبب بدبختی مردم هست آه و ناله مردم بزودی گریبان اونا را خواهد گرفت
قیمتها را ۷۰ درصد بکشید پایین تا مردم هیچ مشکلی نداشته باشند . هیچ کس کاری نخواهند داشت
کاسبان تخریم که منافعشان در تحریم هست بخاطر چند صباح عمر خون مردم را به شیشه کرده اند
خدا نابود کنه مسببان گرانی ۵۰۰ درصدی را
شما هر کاری می کنید و هر چی میگی در جهت رضای مسئولان دیگر و خودتونه پس رضایت خدا و مردم کجاست
به جای این حرفها برجامو تحریم دلارو وین مدیریت داخلیمونو درست کنیم چه نیازی به تحریم مذاکره وبرجام داریم
آقای کوثری شما زیر فشار تحریم‌ها زندگی کردی با حقوق نجومی این ملت هستند که استخوانشان زیر فشار تحریم‌ها شکست نه شما در ضمن شما نماینده اقلیت مردم هستی نه اکثریت این اکثریت هستند که باید تصمیم بگیرند نه شما
این است غرور ملی....به این میگن غزت...حالا درست است مشکلات اقتصادی داریم....دیگه نمی شه غزتمان را خرد کنیم.دشمنان به التماس افتادن برای رفع تحریم بین آنها بین احزاب داخلی شان اختلاف دارن.معلوم نیست درانتخابات آینده رؤسای کشورهای حاضر در مذاکرات کدام ماندنی باشد کدام رفتنی
منطقی ترین کار مذاکره مستقیم برا گرفتن امتیاز بیشتره،یه سوال امیر عبدالهیان بیشتر برا ما دلش میسوزه یا لاوروف و چین؟بعضی ها که منافعشون به خطر میفته چنان مذاکره مستقیم بزرگش میکنن انگار امیر عبدالهیان یک بچه کوچک و آمریکا میخواد کلاه سرش بزاره،به امید خدا می‌ره و مردونه از حقمون دفاع میکنه
واسه شما ک فرق نداره هروقت تحریم برداشته صبر میکنید ولی ما باید زجر بکشیم
ایناکه مردم براشون مهم نیست ازروشکم سیری حرف میزنن توشرایطی مسئولین مادارن زندگی میکنن که تلیاردرای خارجی زندگی نمیکنن نبایدازچنین ادمایی انتظار داشت برامردم تلاش کنن چون شرایط مردمودرک نمیکنن
سلام ، مردم و ملت در نظر این آدمها فقط جنبه تزئینی دارند و در درجه دهم اهمیت اند ! خخ
اگر قدرت بازدارندگی ایران نباشد آمریکا همون بلایی بر سر صدام و قذافی و بدون شک با ایران همان طور عمل می کرد. دنیای مدرن با همه پیشرفتهای خود متاسفانه عقل ها روبه زوال است.
جناب کوثری.ما این فرمايشات شما رابرای مصرف داخلي لحاظ میکنیم
ولی واقعیات ملموس جامعه بسیار متفاوت است از تحلیل آبکی شما
ایکاش فرصت وامکان همه پرسی در‌مسائل کلان مملکت وجودداشته.
کشتی گیری که حریف را در حال خاک کردن است اگر کوتاهی کنه احمق است حریف باید پشتش بخاک مالیده شود و هزینه ٱن از چهل سال قبل تا کنون پرداخت شده است
ماییم که داریم از گرسنگی می میریم ، بعد اونا دنبال ما می دون؟؟؟خداوکیلی اگه التماس به اولیانوف رو نمی دیدیم شاید باور می کردیم ....
من کاری باآقای کوثری ندارم اماامریکا خیلی درحق مابدی کرده مقاومت کنیم بهتره
نفسم هم ازجای گرم درنمیاد.
فشار دهن ملت را سرویس کرده
تو و امثالت سرتون گذاشتین توی برف و این حرفای بی منطق را میزنید
ملت خرابن خراب میفهمی نه
التماس تفکر
در عجم از حرفای اینچنینی
مثل اینکه تو ایران نیستند
پراید شده ارزو یک خانواده ....
مذاکره نکردن ویامذاکره کردن دومعنی دارد یکی اینکه اوضاع داخلی کشور فوق العاده وحشتناک تمرد درمذاکره خطر بند ۷ اجرایی میشود پس حضور درمذاکره سنگر گرفتن ووقت خریدن است مذاکره نکردن دوهجمه ووحشت را برای صاحبان قدرت دارد شورش داخلی وزیربند ۷ رفتن بهرحال الویت اول قابل پذیرش است نظر خواهی ومصاحبه ها ...سرگرم کردن است .
اين حرفهاومذاكره وتحريم وغيره براي رسانه وجنگ زرگري به حساب مياد،وگرنه باآمريكا مشكلي نداريدكه!اينوميشه ازمهمان نوازيش وأقامت فرزندان ونوه هايتان درآمريكافهميد.!
چرا این همه دری بری می‌گویید یک مسئول در برابر دشمن چه چیزی
باید بگوید باید التماس بکند ویا مثل من وشما گریه بکند ایشان مثل
بعضی از مسئولین راحت طلب نیستند ۸سال در مناطق جنگی با دشمن
جنگیده وامروز هم داره به این کشور خدمت میکنه اگر کمی طاقت
بیاوریم و ضعف نشان ندهیم انشاالله برنده مذاکرات ما ملت ایران
هستیم ایشان باید طرف مقابل را تهدید بکند نه اینکه التماس بکند
جناب کوثری میشه بگی جناب عالی درامد ماهیانه چقدر هست وتو خانوادات چند نفر بکار داری بعد بیا برا مردوم اینجوری راه کار بده اخه نمیشه که برادرمن شکم خودت سیر باشه از شکم کشنه مردوم مایه بزاری بنده 52 سالم هست متولد 47 سال 61جبهه بودم با مدرک تا 67که جنگ تمام شد بخدا شرمنده خانوادهم هستم دوختر بزرگ پسر بزرگ هزینه زندگی سال به سالهم که بدتر به چه امیدی تا کی
درود بر شما و تبریک فقط اینو میدونم آدمایی هستن که سالی یک کیلو گوشت نمی تونن ببرن سر سفره زنو بچش به خداوندی خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی