بازدید 324189
با مذاکرات هسته ای

اعلام زمان پایان مذاکرات از سوی امیرعبداللهیان/تشدید اختلاف نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران/وزیر خارجه آلمان: مذاکرات هسته ای وارد «فاز نهایی» شده است

دور هشتم گفت‌وگوها از ۶ دی ماه در وین آغاز شده و یکی از طولانی‌ترین دورهای مذاکرات است. شرکت‌کنندگان این روزها سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در مورد برخی موضوعات اختلافی هستند. قریب به اتفاق هیات‌ها اذعان دارند که گفت‌وگوها به رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 10 February 2022

اعلام زمان پایان مذاکرات از سوی امیرعبداللهیان/تشدید اختلاف نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران

بین الملل تابناک: مذاکرات رفع تحریم‌ها در سی‌وسومین روز از دور هشتم گفت‌وگوها با برگزاری جلسات در سطوح روسای هیأت‌ها و کارشناسان ادامه یافت.

تکمیلی| لاوروف: راه زیادی تا اجرای کامل برجام در پیش است
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۰۲:۲۸

«سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در یک نشست خبری مشترک با همتای انگلیسی خود ارزیابی جدیدی از چشم‌انداز توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین ارائه کرد.

طبق نوشته خبرگزاری ایتارتاس، لاوروف بعد از گفت‌وگو با «لیز تراس»، وزیر امور خارجه انگلیس در یک کنفرانس خبری گفت: «در موضوع ایران، ما هم‌نظریم که فرصت‌هایی برای اجرای کامل برجام در آینده نزدیک وجود دارد، اما هنوز سفر درازی در پیش است.»

«میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که سرپرستی هیئت کشورش در مذاکرات وین را بر عهده دارد چند روز پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه روسی «کامرسنت» گفته بود که تا خط پایانی در مذاکرات وین «پنج دقیقه» زمان باقی مانده است.

او گفت: «پیش‌نویس سند نهایی تدوین شده است. چند موضوع دیگر هستند که به کار بیشتر نیاز دارند اما سند نهایی در حال حاضر روی میز است.»

وزیر خارجه آلمان: مذاکرات هسته ای وارد «فاز نهایی» شده است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۷

آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان امروز پنجشنبه گفت مذاکرات هسته ای ایران وارد «فاز نهایی» شده است.

 خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: بربوک که در یک سفر رسمی در تل آویو به سر می برد درکنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن بیان این مطلب افزود: کاملا متقاعد شده که احیای کامل توافق هسته ای منطقه را حتی برای اسرائیل امن تر خواهد کرد و در غیر این صورت کشورش وارد چنین مذاکراتی نمی شد.

وی گفت مذاکره با ایران که آلمان بخشی از آن است به «نقطه بسیار حساسی» نزدیک شده و مهم است که ایران با تمایل به توافق و بدون خواسته های حداکثری در مذاکرات حاضر شود.

اظهارات بربوک همزمان با مذاکرات هسته ای ایران وقدرت های جهان در وین مطرح شده است.

رژیم صهیونیستی علنا مخالفت خود را با احیای این توافق مطرح کرده است و سران این رژیم گفته اند تعهدی در قبال توافق نخواهند داشت.

لاپید در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه آلمان گفت با طرف آلمانی درباره مذاکرات هسته ای گفت و گو کرده و دیدگاه های خود را مطرح کرده است.

تشدید اختلاف نمایندگان کنگره آمریکا درباره توافق با ایران
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۴

در حالیکه مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران در پایتخت اتریش در جریان است، در فاصله‌ای بسیار دور در ایالات متحده آمریکا، بین نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای ایران اختلاف و دودستگی به وجود آمده است.

وبگاه خبری-تحلیلی «پولتیکو» در گزارشی در خصوص مذاکرات وین نوشت، نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص بهترین شیوه رویارویی با مسئله هسته‌ای ایران دچار اختلاف و دودستگی شده‌اند به طوریکه اکثر دموکرات‌ها خواستار احیای سریع توافق سال ۲۰۱۵ برجام هستند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آن را پاره کرد و این دموکرات‌ها تأکید دارند که احیای برجام به شکل اولیه‌اش، تنها راه‌حل و گزینه امکانپذیر است.

با این حال، جمهوری‌خواهان اصرار به بازگشت به دکترین «فشار حداکثری» ترامپ دارند که وضع تحریم‌های ویرانگر علیه جمهوری اسلامی ایران را شامل می‌شود. در این میان، برخی از دموکرات‌های ارشد کنگره، آشکارا ادامه حضور در میز مذاکرات وین برای رسیدن به توافق درباره برجام را زیرسؤال می‌برند.

«باب منندز» رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا از ایالت «نیوجرسی» پس از جلسه استماع روز گذشته این کمیته در خصوص ایران گفت: «من فکر نمی‌کنم که اعضا دقیقاً معنا و مفهوم ورود مجدد [به این توافق] را بدانند.توافق چیست؟ آیا دقیقاً همان چیزی که باید باشد، هست؟ آیا متفاوت است؟ اگر اینطور است، چه تفاوتی دارد؟ ما چه چیزهایی می‌دهیم؟»

وی ضمن اعلام مخالفت با احیای برجام گفت: «آن‌ها (مذاکره‌کنندگان آمریکا) باید وقتی می‌دیدند که توافق خوبی وجود ندارد، آنجا را ترک می‌کردند. نمی‌دانم چه زمانبندی وجود دارد اما هر زمانی وجود داشته باشد، پنجره به سرعت در حال بسته شدن است».

منندز که به شدت با توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ مخالف بود اما پس از خروج یکجانبه ترامپ از این توافق، به احیای آن امیدوار بود و روز گذشته تصریح کرد که هفته گذشته و زمانیکه از بایدن درخواست کرد که با جدیت تحریم‌ها علیه ایران را اجرا کند، صبرش لبریز شده بود و در حقیقت شک و تردید برخی جمهوری‌خواهان از توافق جدید با ایران را منعکس کرده بود.

در عین حال، مقام‌های دولت بایدن در جلسه استماع محرمانه روز گذشته (چهارشنبه) به سناتورها هشدار دادند که ایران ظرف دو ماه قادر به تولید مواد کافی برای یک بمب اتمی است. این هشدار در شرایطی مطرح شده که ایران بارها اعلام کرده ماهیت برنامه هسته‌ای این کشور تنها برای مصارف صلح‌آمیز است.

این هشدارها و اظهارات مقام‌های دولت بایدن چیز جدیدی محسوب نمی‌شود به طوریکه بخشی از سیاست آمریکا است تا با مانور دادن بر عنصر زمان، اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشد و توپ را به زمین ایران بیاندازد و مسئولیت نتیجه بالقوه مذاکرات وین را بردوش ایران بیاندازد.

«علی باقری‌کنی» مذاکره کننده ارشد کشورمان دقایقی پیش برای ادامه گفت‌وگو با نمایندگان کشورهای مشارکت کننده در مذاکرات وارد هتل کوبورگ شد. ساعاتی پیش هم جلسات کارشناسی میان نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در خصوص مسائل هسته‌ای و تحریم ها آغاز شده و به موازات جریان دارد.

دیروز (چهارشنبه) هم کار کارشناسی هیأت مذاکره‌کننده روی پیش‌نویس متن توافق از ساعات ابتدایی صبح آغاز شد و در قالب نشست‌های هماهنگی داخلی تا پس از نیمه شب (حوالی دو بامداد پنج‌شنبه) ادامه پیدا کرد.

همچنین دو جلسه میان آقای باقری و انریکه مورا هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها برگزار شد که جلسه آخر تا ساعت ۲۳ به وقت وین ادامه داشت.

دور هشتم گفت‌وگوها از ۶ دی ماه در وین آغاز شده و یکی از طولانی‌ترین دورهای مذاکرات است. شرکت‌کنندگان این روزها سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در مورد برخی موضوعات اختلافی هستند. قریب به اتفاق هیات‌ها اذعان دارند که گفت‌وگوها به رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.

لاوروف: شانس احیای برجام در آینده‌ای نزدیک وجود دارد

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) تصریح کرد که شانس احیای برجام در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری ریانووستی روسیه، وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس تصریح کرد: «در خصوص موضوع ایران، ما اتفاق نظر داریم که شانس احیای کامل برجام در آینده نزدیک وجود دارد اما همچنان راه زیادی در پیش است».

در عین حال، روز گذشته (چهارشنبه)، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه پس از دیدار و گفت‌وگو با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که به مسکو سفر کرده بود، تصریح کرد که تلاش‌های دیپلماتیک برای احیای برجام باید ادامه داشته باشد.

وی در خصوص گفت‌وگوی خود با ماکرون درباره ایران گفت: «ما در خصوص وضعیت توافق هسته‌ای ایران و احیای برجام که در سال ۲۰۱۵ به تصویب رسید و مورد تأیید قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت، بحث و گفت‌وگو کردیم».

رئیس‌جمهور روسیه درادامه بر لزوم تداوم تلاش‌های دیپلماتیک برای حفظ برجام تأکید کرد و گفت: « ما اشتراک نظر داریم که ادامه تلاش‌های دیپلماتیک و تشویق و ترغیب به راه‌حل‌های مصالحه‌آمیز در راستای منافع حفظ این سند بزرگ ضروری است. ما به توافق رسیدیم که مواضع ما در خصوص این موضوع بسیار نزدیک است یا آنطور که دیپلمات‌ها می‌گویند، با یکدیگر همخوانی دارد».

اعلام زمان پایان مذاکرات از سوی امیرعبداللهیان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) طی اظهاراتی در مراسم بزرگدشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران بیان کرد: ملت عزتمند ایران در طول تاریخ اثبات کرده است عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می‌دهد و تهدید را با مقاومت، ایستادگی و با زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در وین، یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف‌های غربی قرار دارد که در مقابل جامعه جهانی باید رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند.

وزیر خارجه تصریح کرد: ما با جدیت، برنامه و ابتکار در میز مذاکره حضور داریم، برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم. زمان پایان مذاکره را ترجمان اراده طرف‌های غربی در پایبندی کامل آنها به رفع تحریم‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۴
همش نمایشه
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
چه برجامی وقتی قرار نیست ارزونی بشه و قیمت ارز و سکه و مسکن بیاد پایین وقتی مقامهای کشور از ترس ریزش بورس و ضرر تجار چشم به روی اکثریت مردم میبندند وسفره خالی و شکم گرسنه انان را نمیبینند و اعلام میکنند با ریزش قیمت ارز مخالف هستند پس برجام چه سودی داره که بیشتر از این گرون نشه ای بابا اب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد متر
اگر توافق انجام‌ شد فقط لطفا این تکنولوژی جدید برای نیروگاه را درخواست کنید تا آنقدر ازت تو ریه های مردم ندهید
""لاوروف: شانس احیای برجام در آینده‌ای نزدیک وجود دارد"" یعنی برمیگردیم به همان نقطه اول برجام ؟ و البته با تعهدات بیشتر ؟ مگه برجام خسارت نبود ؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
روسها و وزارت خارجه خودمون صد در صد دروغ میگن.
هیچ توافقی در کار نیست فقط آمریکایی ها راست میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
ما از برجام قبلی خارج نشدیم آمریکا خارج شد و اروپا هم اجرا نکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
احیای برجام. یعنی زنده کردن مجدد. یانی از سرگیری. ما که تعهداتمون انجام دادیم . یعنی اونا برگردن به تواعفق. هرچند مثل اول کامل نمیان ولی بازم وقتی ما همه چی رادیم بلید یچی ازشون بگیریم وگرنه که ادامه دادنش خسارت روی خسارت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
برجام ضرر بوده و هست اما استخوان در گلو وخار درچشمه .چون دولت ایران باهم قدرت‌ها نمیتونه عهد سکنی کنه.اما بعضیا نمی‌فهمند. مثل گربه هرجور بندازی باز روی دوستش میاد پائین
توافق مدتها قبل ( درزمان روحانی) نهایی وقطعی شده بود
توافق مدتها قبل ( درزمان روحانی) نهایی وقطعی شده بود
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
اما هرگز اجرائی نشد ، نه تنها اجرائی نشد بلکه کلی به تحریم های قدیمی اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
با روحانی را نمی شناسی یا یک چیزی زدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
روتو کم کن اصلاح طلب وقیح
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
این هم از همان ضد انقلاب هایی هست که در خارج از کشور فعالیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
معلومه از ساندیس گراها هستین حق ساندیستون پرداخت می شه
اعلام پایانی صورت نگرفته ، از خودت در آوردی
نکنه با رفیق حسین هم حزبی
توافق نشه ما هم چند ماه بعد یکی دوتا از ناوای هواپیمابرشونو که ۱۳ میلیارد دلار قیمتشه با اسمشو نبر بزنیم .
چه حالی میده . هزاران تن آهن میره زیر آب . اینکه نمیدونن تقصیر کی بندازن حال میده
تابناک! این چه تیتریه زدی؟ اعلام زمان پایان مذاکرات؟ خسته نشدین از دروغ گفتن؟
ستیز با دنیا ممکنه از حکومت محافظت کنه! اما مردم را هر روز منزویتر و فقیرتر خواهد کرد،چند خانواده که هرم قدرت را در ایران تشگیل میدهند بجای ۸۳میلیون نفر تصمیم میگیرند،کاش و کاش سالها پیش برای ارتباط با امریکا و اصولا غرب نظر مردم را جویا میشدند.مردم سالهاست این را میدونند که این چند خانواده ایران را هر روز به بدبختی بیشتر سوق میدهند،چون منافع انها و استمرار قدرتشان بر منافع ملت الویت داره! تا کی این چرخ در مسیر قدرتشان خواهد چرخید نمیدونم،اما میدونم تا ابد نیست و هر فرازی فرودی دارد! تجربه گذشته گان این را میگوید،قدرتمند تر افرا در گذشته امروز فقط نامی ازشان مونده.و این نام بستگی به نتیجه عملشان میتونه نیک یا بد باشه،اما مطمینم نام این قدرتمندان ایران در گذشته بنیکی یاد نخواهد شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
این نظر سنجی که شما میگی زمان تشییع پیکر سردار سلیمانی انجام شد اما من خیلی بیشتر از چند تا خانواده دیدم چند میلیون خانواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
چرا می گی ستیز؟! چرا عنوان الکی جعل می کنی؟! از کِی تا حالا تو فرهنگ شما دفاع از حقوق انسانی و ملی یک ملت اسمش شده ستیز؟! ستیز رو امریکا و غربیهای قلدر دارن انحام میدن که اجازه نمیدن یک ملت با اصول و آرمان های منطقی و آزادی طلبانه خودش زندگی کنه
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
در عوض مقاومت مردم مظلوم ایران در برابر جنگ اقتصادی و نظامی و فرهنگی که توسط «بعضی» هدایت میشه در تاریخ به یادگار میمونه.
لاوروف که اعلام کرده تا توافق زمان زیادی مانده
سلام، یک موضوع را باید یادمان باشد اینکه مذاکره قرار نیست همیشه به نتیجه برسد. پوتین هم در مذاکره با آمریکا درباره بحران اوکراین بدون نتیجه از جلسه خارج شد. اگر مثل همیشه تاریخ ایران، قلدری و تحمیل غربی ها در کار باشد طبیعی است که مذاکرات بی نتیجه باشد. منافع ملی ایران از همه چیز بالاتر است و نباید مرعوب فشار و جو روانی ماشین رسانه ای آمریکا و غرب و اعراب شویم مذاکره کنندگان غیور ما اگر نتیجه بدست نیامد گناه کبیره نکرده اند و سعی آنها قابل تحسین است/
در مقابل امریکا اگه ذره ای کوتاه بیایید انها صد خواسته ی دیگر را مطرح میکنند و انها برجام رو ترک کردن و اگر قرار باشد برجام احیا شود باید اون بندی که انها میتوانند تحریمها رو باز گردانند و به تعهدات خودشان هم عمل نکنند رو حذف کنند
هیچ فرقی در زندگی مردم ایران ندارد توافق بشود یا نشود .هشت سال از عمرمان جنگی بود بیست سال عمرمان برجامی و تحریم بود کلا چهل و سه سال با دشمن در گیریم واین داستان ادامه دارد
سوال بیست نمره ایی،آیا تحریم ها کاغذ پاره اند؟
برجام که خسارت محض بود! چی شد پس چرا چهل نفری رفتن دنبالش؟
پاسخ ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
امان از مردم ناسازگار
ملت در رنج و بی عدالتی و فقر زندگی میکنند و مذاکره کنندگان با پول ملت در بهترین هتلهای جهان ۱۵ ساله معیشت و اعصاب ملت رو به بازی گرفتن و ملت رو به جنون کشوندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دروغ نگو خجالت بکش جیره خوار!! این مردم مسئولینشان رو خیلی خوب میشناسند. مسئولین عمدتا در همه سختی ها و مبارزات و در صحنه های سخت این انقلاب جلودار بودند به همین دلیل توسط مردم انتخاب شدند و می شوند.
شک نکنید اگه برجام احیا بشه ایران تمام خواسته های آمریکا و اروپا را قبول کرده و تعهد هم داده...‌
تا زمان روحانی برجام خیانت بود حالا برای احیای همون برجام مذاکره می‌کنند ، نه شریعتمداری مشکلی داره نه نماینده های مجلس همه چی خوبه همه چی آرومه ، فقط باید نمایش بدن که ما یه چیزی اضافه میگیریم
خطاب به برخی کامنت نویس های عزیز تابناک
بجای اینکه مثل مرغابی ها غر کنید، عقاب باشید و اوج بگیرید
در مورد سئوال بی مورد «نظر شما درباره تغییر قانون اساسی و احیای مقام«نخست وزیری»

باید بگم چه فرقی میکنه؟ ا
روسهای کثیف دارین فیلم بازی مکنین برای ایران بدبخت چقدر بدبخت شدیم روس‌ها برای ما تصمیم میگرن متاسفم برای سیاسیون مملکت
سیب زمینی چند هست
بحث تورم چی شد؟
توافق زمان روحانی انجام شد و سکوت روحانی و ظریف هم به همین دلیل است.
دلار را پایین نیاورید زندگی برای ما سخت تر میشود.
مذاکره خوبه ولی ۲ سال دیگه ترامپ یا یکی مثل ترامپ میاد میزنه زیر کاسه کوزه همه چی دوباره همین آش و همین کاسه.
تا تضمين نگيريم نبايد توافق را امضا كنيم
باز این اسراییل زر زد
ترجمان اراده ، وجدانن این چه عبارت دیپلماتیکی هست بیشتر شبیه شعر هست
امیدوارم اگر تحریم ها لغو شد مسولان ایرانی بازی در نیاورند مانند سری قبل بخاطر چندتا عکس با خانم تو مجلس چند نفر زیر دست پا له شدن بجایی که مردم از لغو تحریم ها خوشحال بشوند زیر بار فشار همه چیزشان را ازدست دادن مجلسی ها سراز پا نمیشناختن
متاسفانه اون کدخدای ده که اصل کاری هست داره دبه در میاره بقیه چرت وپرت هست
الان هم دلار را عین یک فنر فشرده کرده و منتظر آزاد کردن این فنر هست و این ماییم که دوباره فشار وتورم را باید ببینیم
مسولین الان سکوت کردند هیچ توضیحی نمی دهند خوب اگه شرایط خدای نکرده آنطور که می خواهیم نشد می توانیم جو روانی بازار را کنترل کنیم یا این کاسبان تحربم که لعنت خدا بر آنها باد منتظر چنین شرایطی هستند
برجام را چرا آتش نمی زنید
ولمون کنید
اینا میگفتن تحریم فرصته حالا چی شده می‌خوان فرصتها رو از دست بدن
چقدر نمایش ببینیم! ای خداااااااا
چقدر نمایش ببینیم! ای خداااااااا
چقدر نمایش ببینیم! ای خداااااااا
چقدر نمایش ببینیم! ای خداااااااا
با این نمایشها فقط میخوان سر مردمو گرم کنن
چیزی به اسم توافق وجود نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
کچل به توچه دخالت نکن ترامپ میزنتت
یک کلمه وخلاصه..برجام یعنی برنامه جامع اقدام مشترک..خوب در مورد چی..ایران و جهان..ایران هیچ توافقی نمی‌کند چون اصلا نیروهای ایران هماهنگی ندارند و هرکس حرفی می‌زند واما جهان از ایران بدتر وبی هماهنگ تر.. نتیجه..پس تمام وبرجامی نیست..حالیته
مطمغنم امریکا اخرشم نمیتونه ضمانت بده و دوباره پارش میکنه ببین کی گفتم
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
فکر میکنی مجلس امریکا مثل ایرانه ضمانت بدهند سر بایدن جدا میکنند قرص و پا برجامجلس ایران از عهده یک شرکتی مثل سایپا م دیران خودرو نمیتونه در بیاد چون ذینفع ها زیادن حالا فکرش بکن
انشاالله امضا بشه وملت عزیز ایران از این وضعیت رهایی پیدا کنند .
من همیشه اخبار دومبال میکنم امیدوارم که تحریم هارو از سر مردم ایران وار دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دومبال؟ افغانی هستی؟
تاموقعیکه چشمان ما به برجام باشد از اسمان هیچینمیبارد اینها بیست سال است که مارامسخره کرده اند
آمریکاباکسی دوست نمی شود وبه پیمانی پایبند نیست
هوالخالق قادرمتعال والرؤوف؛ سلام، خداقوت
باآرزوی موفقیت متعالی برای طرفین مناقشات،
مردم وجوامع جهانی دراین توافق وبرخورداری ازنعم خالق متعال طی تعامل بین المللی وبه جای آوردن شکرانهٔ الهی. سپاس
ای کاش یک نفر هم تاریخ پایان ساخت بازار میوه وتره بار جدید شهریار را اعلام می کرد الان سومین 22 بهمنی است که قرار بوده افتتاح بشه ولی خبری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بازار تره بار با مرغ کیلو ۱.۵ دلار و سیب زمینی کیلو ۸۰ سنت حقوق کارگر ماهی ۱۲۰ دلار و حقوق معلم ماهی ۱۵۰ دلار دهه فجرت مبارک
تا دقیقه ۹۰ روسيه بازیه به هم میزنه!..
همه دست رو دست گذاشتن تا ۲۰۲۴ و ببینند این یارو ترامپ دوباره میاد که اگر بیاد توافق و برجام دیگر هیچ. . ‌‌ومیگن چرا دوباره سنگ رو یخ بشیم . . و من میگم اگه بشیم تا ته دره سُر میخوریم
تا وقتی روس هست لاوروف و پوتین هستند ایران کارش به هیچ جا نمی رسه
یا ضمانت بگیرید یا به برجام بر نگردید
احیایی برجام را گذاشتند رفع تحریم. خدا را شکر برادران تندرو اخر فهمیدند چاره ای جز مذاکره وتعامل با دنیا نییت
این توافق برای احیای حق ضایع شده ایران توسط دولتهای غربی با همراهی آقای دکتر الا برکت الله می باشد نه بزگشت به عثب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خودت فهمیدی چی گفتی
مرگ بر آمریکا شعار ماست شهادت افتخار ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
زیاد ساندیس زدی عمویی
چشمم اب نمیخوره چون دست روسها وکمونستها دروست ما طول تاریخ ارروسها خیر ندیدیم جز خیانت
هر دولتی میاد هشت سال به آمریکا التماس میکنه تورا خدا دیگه بس کنید
بدون تضمین توافق کردید به ایران برنگردید جایی که پاسپورت گرفتین برید.
وزیرخارجه ٔ آمریکا می گوید:دولت بعدی آمریکا می تواند، آنرا لغو کند.
«بعد اینکه مذاکره را ادامه می دهیم، یعنی چه؟»
پاسخ ها
غفار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
فقط جنگ باآمریکابهترین راه حل یامرگ یازندگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ساندیس تاریخ انقضا گذشته خوردی قاطی کردی
کسی که میگه آمریکا راست میگه خبرداره این امریکا بود از برجام خارج شد کشوری که نه تنها بمب اتم داره بلکه ازآن استفاده هم کرده اروپاهم دم بسمت آمریکا تکان میده واراده مستقل نداره وگرنه باید بدجام را اجرا میکردب هیچکس باوطن فروشی ارزش واعتبار پیدا نمیکنه بلکه مدال پستی بگردنش آویزان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
من طرفدار آمریکا نیستم اما شمام یکم تاریخ بخون
امریکا بمب اتم زد چون ژاپن آتش بس رو قبول نمیکرد و حدود 20میلیون نفر رو هم تو جنگ کشته بود و میخواست این روند رو ادامه بده ، تا حالا نپرسیدی ژاپن چرا با وجود
تمام قدرتش هیچوقت اونجور که باید صداش بابت حمله اتمی آمریکا در نیومد ل
امریکا از برجام درومد بله کاملا درسته اما کی این بهونرو دستش داد؟
کی بود که میگفت برجام رو باید آتیش زد و انقدر موشک پروند و تو این سوراخ و اون سوراخ فعالیت هسته ای خارج از نظارت کرد ؟
کی بود می گفت تحریمها نعمته، تحریمها فرصته کی بود؟
به این چیزام فک کنید
اگراین مرتبه درمورد برجام به توافق نرسیدند که خیلی بعید است پس از آن تحولات بزرگی در کشور رخ خواهد داد چون دیگر چیزی برای ملت نمانده که بر سر آن با دولت و سیاسیون همراه باشند
عده ای اندک از تحریم ها سود می‌برند که در رأس قدرت هستند و هرکاری از آنها بر می آید
از نظر من جنگ آمريکا پایبند به خودش هم نیست چه برسه به ما ایرانیا امریکایی ها می‌توانستند ما ایرانی ها رو از روی زمین منقرض میکردند
خسته نشدین اینقدر چاخان ‌میکنید!! امضا کن بره دیگه!!!
اول به دوستی که میگه شعارمرگ بر امریکا شعار ماست شهادت افتخار ما باید بگم خیلی نادونی .... تمام مسعولین بچهاشون امریکا زندگی میکنن اونوقت خودت رو جر میدی اصلا براشون مهم نیستی عموجان
فقط جنگ با آمریکا تکلیف هردو را مشخص می کنه
عزیزان ساده بوده نباشید اصلا توافقی در کار نیست وقتی دارن میگن هنوز زمان زیادی مونده به توافق برسیم یعنی چه؟! یعنی اگه هرارررر سال نوری هم زمان بخرن اون زمان دنیا به آخرش رسیده،اینها همش سناریو از قبل ساخته شدین تا سره مردم گرم کننده ۳۰ ساله منتظره حتی یک خبر خوب ولی کوچک مونیم چه اتفاقی اوفتاد؟! هیچی به هیچی خدا نگذره که این روز رو سره ما مردم در آوردن .... بدبختمون کردم تو این سالها خواب راحت ندارم همش کابوس میبینم تنها کسی که میشه بهش تکیه کرد فقط خدای رحمان و رحیم هست و بسسسس هییییچ کسی تو دنیا برام هیچ ارزشی نداره به جز پروردگارم خدا مارا و ایران را نجات بده هررر چه زودتر اااامین
دوستان عزیز یه قانونی در هر توافقی وجود داره اون هم سود طرفین توافقه وچون رابطه امریکا با ایران قطعه واین کشور در توافق با ایران هیچ منفعتی نمیبره وفقط سود این قرارداد به رقبای این کشور میرسه پس مطمئن باشید این توافق اگر هم امضا بشه پایدار نخواهد بود تا زمانی که ما نیاییم مشکلاتمون رو با امریکا حل نکنیم ما چه بخواهیم چه نخواهیم امریکا ابرقدرت اول دنیاست امیدوارم مسئولین کشور بجای اینکه کشور رو دودستی به چین و روسیه بدن کمی فکر کنن تو این چهل سال چین و روسیه بجز چپاول سرمایه های ملت چه کردن .
برجام انجام شده
چی می شد اجاره می‌دادید در زمان آقای ظریف قضیه تمام می شد واین همه هزینه متحمل نمی شدید مردم چی فرض کردید خدا از سر مقصرین نگذرد ۰در تاریخ چی از خود بجای می گذارید به خدا اشتباه گروهی اندک چه بر سر ملت ومملکت می آورد انشا الله همه چیز درست شود ودشمنان ایران خود را نا کام ببینند
خیلی خیلی خوبه همین فرمون بریم جللو و مذاکرات یه خورده دیگه کش پیداکنه چندماه بعدش دوباره ترامپ میار پاره میکندش
خخخخخخخخخخخخخ
آمریکابراحتی تحریم رالغونمیکندنمونه این رادرافغانستان ببینیدکه چطوربه زورخارج شدوحالامجبوربه پرداخت خسارت وآزادسازی دارایی افغانستان است باعث تاسفه که ایران راه مذاکره رادرپیش گرفته
توافق حاصل بشه چیزی فرق نمیکنه مشکل ما از اینجاست که داخل خود ایران دزد زیاد داریم ک بیشتر اصلاح طلب ها هستن مثل زمان روحانی از بازار بورس سکه دلار ملک خودرو چه دزدی های که نکردن اگ این دزدها عدام کنن همه چیز خوب میشه
وقتی شما نمیتونید به کاری که میگن عمل کنید چه توقعی از امریکا دارید وقتی هنوزم دارید میگید مرگ بر این کشور مرگ بر اون کشور
ولي خدایش ایران خیلی ابرقدرت اگر یه ذره از این تحریم‌ها رو خودشون بود ترکیده بودن مرگ بر آمریکا و انگلیس و طرفدارانش
حج عبذالهیان ،چپد روز از مصلحت خود دست بردارید واماده برای ،ان الحیات عقیده والجهاد،لات خوف ،
اگر حتی ترامپ هم بود وتوافق می کرد روسیه نمی گذاشت تا زمانی که پوتین هست توافقی نیست
آقای لاوروف فضولی مذاکرات ما به شما نیامده راه دراز را برا ما تآئین می‌فرمائید شما بفرما کریمه را با تهدید اتم بترسون آقای شما برا مردم ایران موقع خوابشون بود به ما کلاش میدادی به بعثی میگ
جالبه..در یک نقطه با رژیم صهیونیستی اتفاق نظر داریم.ما هم در قبال آن رژیم با وجود احیای برجام، هیچ تعهدی نداریم.
ما دیگه چقدر بدیختیم که اولیانوف داره برا کشور تصمیم میگیره فقط به خاطر اینکه نمی‌خوایم ریخت آمریکا را ببینیم
حقمونه بیشترش هم حقمونه
اینقدر احمقیم
توافق امضا خواهد شد و در این شکی نیست. چون راهی جز آن برای طرفین باقی نمانده است. فقط باید از رفتار روسها درس بگیریم و همه تخم مرغها را در سبد روس و چین نریزیم. چون بشدت غیر قابل اعتمادند. در کل کشورهای دنیا که نگاه کنی تقریبا هیچ کشور هم پیمان روسیه و چین نیست که مردمش در آسایش باشند. ولی خلاف آن زیاد لست
هیچ گاه وهیچ وقت کشورهای استعمار گر وغربی وبیگانه خواهان پیشرفت ایران وکشورهای خاورمیانه نیستند ونخواهند بود واین ادر ذات وخوی استعماری انان استو برای انان نوع رژیم وحکومت هم مهم نیست باید با ساز بیگانگان نرقصیم بین دولت وملت صداقت وراستی ودرستی را پیشه سازیم با همدیگر متحد بشویم دروع وریا کاری را کنار بگذاریم بر سر مردم کلاه نگذاریم شکاف اعتمادی جامعه را ترمیم کنیم هدف مشترک وعقلایی را دنبال کنیم دنبال هوا وهوس وامیال گروه خاص نرویم صداقت وراستی واتحاد وتعهد وتخصص کلید حل مشکلات است یا علی مدد
مثل قبل در دقیقه ۹۰ نرمش قهرماناه بیکنندخوبه البته مثل اینکه قرار نیست ایندفعه انقلابیون نرمش کنندوفرصت تاریخی را از دست بدهندوملت وکشوررا دچارمخمصه های ادامه دار کنند
ای انکه مذاکره شعارت
استخر فرح در انتظارت
مذاکره پارسال بد بود عخ بود .... اما یهو ورق برگشت و انتخابات ب نفع خودشون مهندسی شد حالا استخر فرح شد محل غواصی و تفریح اقایان، کاغذ پاره های برجام که در مجلس تکه تکه شده بودن توسط قالیباف بهم چسبونده شد و برجام تبدیل شد به سند عزت و افتخار
همش دروغ همش وقت ملتو گرفتنه الان دقیقا چند ساله مذاکرات مسیر خوبی رو پیش میره و قراره چندروزه به نتیجه برسه.کی کی به نتیجه میریسه
پاشید بیایید خونه هاتون اینقد خودتونو سبک نکنید..ما هم اورانیوم غنی میکنیم .بمب رو هم میسازیم .اگه کسی حرفی زد رو سرش اوار میشیم .‌مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است..مرگبر مفسد اقتصادی.
تکبیر الله اکبر.....
چه مذاکره ای چه کشکی امروز پرچم آمریکا رو میسوزندین
مذاکره میکنین یکی پرچم شمارو بسوزونه خوشت میاد
سلام
روسیه تمایلی ندارد مبنی بر اینکه توافقی صورت بگیرد چون از قبل تحریم آمریکا منافع زیادی عایدش گردیده است.دوست خوبی برای ما نبوده ،نیست و نخواهد بود.
هرگز ارزانی نخواهد شد ما همچون مرغ هستیم چه جشن باشد یاغم سر ما را می برند
سلام بچسبید به زندگی خودتان با حلوا حلوا که ذهن شیرین نمیشه
برجام کدومه این حرفاچیه بخداتوافق هم بشه قرارنیست دیگه کسی پراید100میلیونی سواربشه مرغ کیلو35گوشت که دیگه کلایادمردم رفته ....
مواظب گرگی که پوست گوسفند پوشیده باشید از اول انقلاب تنها سد ایران پولهای نفت کشورهای عربی حوضه خلیج فارس خصوصا عربستان بوده و هست بخدا آمریکااز عربستان برای ایران بهتره چون اونا منابع مارا میخواهند ولی عربستان جان مارا چون با کشتن ما وعده بهشت میدم به مردم عوامش
باز هم روسیه
بازهم ایجاد تنش
تا وقتی روسیه همه امتیازات خودش رو در رابطه با اکراین نگیره رضایت نمیده
بدبخت ما با این تیم مذاکره ضعیف که روسیه از طرف ما داره برای خودش چونه میزنه
اینا هم پشت در وایسادن ببینن نتیجه چی میشه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی