بازدید 4166

اتلتیکو روی کامبک ختافه، کامبک زد!

کد خبر: ۱۱۰۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 13 February 2022

دیدارهای شب دوم از هفته بیست‌وپنجم لالیگا، شب گذشته (شنبه) با بازی تیم‌های اتلتیکومادرید و ختافه در ورزشگاه واندامترلوپولیتانوی شهر مادرید به پایان رسید که این بازی را اتلتیکومادرید با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به پایان رساند.

ماراتن پرگل دو تیم منطقه مادرید، با گلزنی آنخل کورئا برای اتلتیکومادرید در دقیقه 20 و پس از به هدر رفتن یک پنالتی این تیم توسط لوئیس سوارس در دقیقه 9 آغاز شد. پس از او کانیا در دقیقه 27 دومین گل میزبان را زد، اما تنها سه دقیقه بعد ورق بازی کاملاً به سود تیم میهمان برگشت و این تیم در عرض 12 دقیقه سه گل زد. گل اول ختافه در دقیقه 30 توسط بورخا مایورال به ثمر رسید. پس از او اونای دو بار متوالی در دقایق 37 و 42 (هر دو از روی نقطه پنالتی) گلزنی کرد و به این ترتیب ختافه‌ای‌ها پیش افتادند.

اتلتیکو روی کامبک ختافه، کامبک زد!

این سه گل اما اتلتیکومادرید را تسلیم نکرد و این تیم با گلزنی مجدد کورئا در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول کار را به تساوی کشاند. تصور می‌شد اخراج فلیپه از اتلتیکومادرید کار این تیم را برای کسب پیروزی سخت کند، اما گلی که ارموسو در دقیقه 89 به ثمر رساند، این هدف را برای دیه‌گو سیمئونه و تیمش محقق کرد.

به این ترتیب روخی‌بلانکو با کسب دهمین برد فصل خود 37 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. ختافه هم با قبول دهمین باخت فصلش و با 26 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم