بازدید 3631
۱

امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک محور تکاب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در اثر بارش برف و تدوام این بارندگی طی شب گذشته به ۹۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای جنوب استان امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 20 February 2022

به گزارش «تابناک»، امیر جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر با ۲۹ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور مواصلاتی شهرستان تکاب به شاهین دژ بودند که امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: ۲۳ دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه خودرو اتوبوس و چهار دستگاه خودرو باری درکولاک شدید محور مواصلاتی تکاب به شاهین دژ گرفتار شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این خودروها توسط اکیپ امداد و نجات جاده‌ای پایگاه مایین بلاغ رهاسازی شدند و با توجه به فعالیت سامانه در حال حاضر در این محور تداوم امدادرسانی وجود دارد.

به گزارش ایرنا اطلاع‌رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این سازمان است.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاشاسین تیکان تپه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست