بازدید 33139
ماموریت کارمند دولت در نهاد غیردولتی ممنوع است

ماجدی هم از سرپرستی فدراسیون فوتبال کنار می‌رود

کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 20 February 2022

احسان اصولی جمعه شب در برنامه چهار چهار دو رادیو جوان توضیحاتی در خصوص شایعه غیرقانونی بودن انتخاب میرشاد ماجدی ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجری این برنامه از احسان اصولی در این خصوص پرسید و او هم اعلام کرد این موضوع را پیگیری می کند. گفتگوی احسان اصولی و امیرحسین بابازاده را می خوانید:

در خبرها دیدم طبق آنچه یکی از وکلای ورزشی گفته بود میرشاد ماجدی کارمند وزارت ارتباطات است و با توجه به اینکه فدراسیون یک ارگان غیردولتی و مستقل است و طبق رای دیوان عدالت، کارمندان دولت در موسسات غیردولتی نمی توانند مامور شوند. این موضوع درست است؟ ببینید این یک بحث حقوقی است که تازه مطرح شده و روی آن اشرافی ندارم اما با گفتگوهایی که در همین چند ساعت با دوستان بعد از طرح این مطلب داشتم، باید خدمتتان عرض کنم آن رای دیوان عدالت برای یک پرونده خاص و فرد خاص بوده و دادخواست فرد خاصی بوده است و موضوعیت آن با تمام شغل های فدراسیون فوتبال کمی جای اشکال و بحث دارد.

ماجدی هم از سرپرستی فدراسیون فوتبال کنار می‌رود

احسان اصولی اضافه کرد: قطعا این موضوع را بررسی خواهیم کرد. همانطور که گفتم تازه طرح موضوع شده و چون خیلی اطلاعات کافی حقوقی در این زمینه ندارم، این موضوع را بررسی خواهیم کرد. با احمدرضا براتی، دوست خوبمان در هیات رییسه که از وکلای ورزشی برجسته هستند، بررسی خواهیم کرد و به اطلاع مردم می رسانیم.

با توجه به این حرف های احسان اصولی، مشخص است حواس هیات رییسه به شغل دولتی میرشاد ماجدی نبوده و باید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد