بازدید 6416

دو سفر طولانی پرسپولیس قبل از دربی حساس تهران

کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 22 February 2022

کاروان پرسپولیس تا پایان سال و تا قبل از بازی با حریف سنتی اش، برای رویارویی با دو حریف جنوبی دو بار باید به جنوب کشور سفر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخ‌ها پس از رویارویی با تیم‌های میانی جدول، اما سخت کوش فولاد، نساجی و آلومینیوم اراک که به ترتیب در جایگاه‌های نهم، دهم و هشتم جای گرفته اند باید در دو هفته پیش رو به مصاف تیم‌های بالای جدول بروند، به گونه‌ای که ابتدا در سیرجان میهمان تیم رده ششمی گل گهر است و سپس در تهران باید مقابل تیم رتبه چهارمی مس رفسنجان بازی کند.

جالب این که شاگردان گل محمدی پس از این بازی‌ها قرار است دو بازی مقابل تیم‌های جنوبی برگزار کنند. ابتدا مقابل نفت آبادان که در رتبه هفتم جدول جا خوش کرده و سپس بازی با تیم رده پانزدهمی نفت مسجد سلیمان و عجیب این که هر دو بازی در خانه حریفان برگزار می‌شود.

از این رو و با توجه به این که بازی‌های لیگ برتر تقریباً با میانگین هر ۵ روز یک بار برگزار می‌شود، پرسپولیس برای دو بازی متوالی با نمایندگان استان خوزستان طی ۵ روز باید دو بار راهی جنوب شود؛ یک بار در آبادان و یک بار هم در شهر اولین ها، مسجد سلیمان.

به نوشته طرفداری این اتفاق و برنامه ریزی می‌تواند کار یحیی و شاگردانش را برای بازی بعدی این تیم که مقابل استقلال است، بسیار سخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی