بازدید 34919

تشکیل ۳‌شعبه‌ویژه برای‌رسیدگی به‌تیراندازی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل سه شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم تیراندازی در دادسرای استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵ 27 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شهرام کرمی در نشست مشترک قضایی انتظامی در خصوص تیراندازی‌های اخیر، با بیان اینکه سه شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم تیراندازی اختصاص داده شده، گفت: ایجاد چنین شعبی می‌تواند به تسریع در روند رسیدگی به کار و صدور احکام مناسب و بازدارنده کمک زیادی کند.

دادستان کرمانشاه تأکید کرد: امروز دادستانی به عنوان مدعی العموم آماده برخورد قاطع با هرگونه ناامنی و التهابی است که باعث نگرانی شهروندان جامعه می‌شود و در این راستا بدون گذشت با خاطیان برخورد می‌کند.

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز ضمن تشریح عملکرد نیروی انتظامی در رابطه با موضوع یاد شده گفت: در زمینه کشفیات آمار خوبی داریم و در رتبه‌های برتر ناجا قرار داریم.

وی افزود: طی دوهفته گذشته در استان کرمانشاه ۲۲ فقره تیراندازی صورت گرفته که هشت مورد شناسایی، پنج قبضه سلاح کشف و ۲۵ نفر دستگیر شده اند و برآنیم با تلاش بیشتر اجازه ندهیم هیچ مجرمی احساس امنیت کند، کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است.

جاویدان خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از این تیراندازی‌ها مسائل اخلاقی، ناموسی، اختلافات خانوادگی، خصومت شخصی و... می‌باشد که باید با راهکار‌هایی از قبیل حضور فیزیکی و میدانی، اجرای طرح‌های ویژه، اقدامات موثر متولیان فرهنگی استان و تشریح قانون جهت بالابردن آگاهی مردم و اطلاع رسانی از طریق صداوسیما و... از وقوع چنین جرایمی پیشگیری کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار