بازدید 4922
۱

مجازات زندان برای انتشار اخبار دروغ درباره ارتش روسیه

رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که به موجب آن، انتشار اخبار دروغ درباره ارتش و درخواست ها برای تحریم مجازات زندان دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 05 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از صفحه توییتر ب اف ام ت و، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که به موجب آن، انتشار اخبار دروغ در مورد ارتش و درخواست‌ها برای تحریم ضد روسیه، مجازات زندان دارد.

پیشتر؛ نمایندگان مجلس دومای روسیه، قانونی را تصویب کردند که بر اساس آن، انتشار اخبار ساختگی با هدف مخدوش کردن وجهه ارتش یا تشویق به تحریم علیه روسیه، با مجازات روبرو خواهد شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، بر اساس این قانون، گزارش‌های نادرست درباره عملیات نیرو‌های مسلح روسیه قابل پیگرد است و متخلفان علاوه بر حبس سه تا بیش از ۱۵ سال، به یک و نیم میلیون تا پنج میلیون روبل جریمه محکوم می‌شوند.

همچنین؛ به موجب این قانون، آنانی که مشوق تحریم علیه روسیه و مانعی در استفاده مسکو از نیرو‌های مسلح برای حفظ منافع کشور شوند، به حریمه نقدی و زندان محکوم خواهند شد.

در همین حال؛ به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، شبکه بلومبرگ خبر داد، پس از آنکه رئیس جمهور روسیه قانون ویژه رسانه‌ها را امضاء کرد فعالیت خبرنگارانمان را در روسیه متوقف کردیم.

الجزیره همچنین اعلام کرد: سخنگوی شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت، در حال بررسی اوضاع و برداشتن گام‌های بعدی هستیم، با این شرایط، پخش خود را در روسیه متوقف خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
روسیه شده کره شمالی از همه نظر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار