بازدید 5410
۱

طرح افزایش اختیارات استانداران در هیات دولت

وزیر کشور: استانداران به عنوان نماینده دولت و با همدلی و همکاری با نمایندگان ولی فقیه در استان ها، برای انجام وظایف محوله باید اختیارات کافی داشته باشند و این موضموع مهم در دولت مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 08 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان، وحیدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با تاکید بر ضرورت افزایش اختیارات استانداران در استان محل خدمت خود گفت: استانداران به عنوان نماینده دولت و با همدلی و همکاری با نمایندگان، ولی فقیه در استانها، برای انجام امورات محوله باید اختیارات کافی داشته باشند و این موضموع مهم در دولت مطرح خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح تاثیر اشتغال بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد:کارآفرینی و افزایش تولید موجب رونق اقتصادی و به دنبال آن کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وزیر کشور با بیان این که عادی سازی برخی مسایل از جمله آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دشمن است خاطرنشان کرد: مسئولان با هوشیاری لازم باید از تحقق نیات پلید دشمن جلوگیری کنند.

وی ، شایسته سالاری تنها شاخص قرار گرفتن دولت در موضع عدالت و انصاف دانست و گفت: مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید تمام وقت خود را به کار برای مردم اختصاص دهند تا شهروندان جامعه در این زمینه اطمینان حاصل کنند.

وحیدی با اشاره به عزت روز افزون جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده بسیار درخشان آن اظهار داشت: برای حل مشکلات موجود کشور باید شناخت و درک درستی از اوضاع و باور خود داشته باشیم و این کلید اصلی حل مشکلات است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز در یک نقطه جدید و تحولی قرار داریم گفت: جمهوری اسلامی تاکنون مسیر‌های ناهموار و پر خطری را با سلامت طی کرده است و در اوضاع آشفته دنیا، با وجود همه فشار‌هایی که بر کشور وارد شده است، حرکت و رفتار ما منطقی‌ترین، اصولی‌ترین، اخلاقی‌ترین و هدفمند‌ترین راهی است که در دنیا وجود دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدای متعال، اعتماد به مردم و در پرتو هدایت‌های اهل بیت (ع) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب با قدرت به جلو حرکت می‌کند.

وحیدی در ادامه با تشریح سرمایه‌های طبیعی موجود در لرستان گفت: برای رفع مشکلات استان باید از همین سرمایه‌ها استفاده شود و جلب سرمایه گذاران خوشنام در این زمینه بسیار کارساز است.

وی همچنین با تاکید بر این که به منظور ایمن سازی سفر‌های نوروزی باید کمیسیون ایمنی سفر‌ها برای کاهش حوادث جاده‌ای و کنترل سفر‌ها از لحاظ رعایت مقررات بهداشتی تشکیل شود تصریح کرد: در این زمینه باید به گونه‌ای تصمیم گیری شود که سفر‌های نوروزی موجب افزایش بیماری در سطح کشور نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آق ریسی گفته ظرف دو هفته استانداران فقر رو در استانها ریشه کن کنند جاش درخت بکارن
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی