بازدید 26688

بایدن فقط ۱۰ دقیقه با محل اصابت موشک فاصله داشت

ستاد فرماندهی نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا فقط ۱۰ دقیقه با محل اصابت یکی از شش موشکی که روز گذشته به شهر مرزی «لویو» اصابت کرد، فاصله داشت.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 27 March 2022

به گزارش «تابناک» به‌ نقل از مهر از الجزیره، ستاد فرماندهی نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد: نیروهای ارتش روسیه روز گذشته (شنبه) شهر «لویو» در غرب اوکراین و مرز لهستان را با شش فروند موشک هدف قرار دادند و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که برای دیدار با مقامات لهستانی و اوکراینی به ورشو سفر کرده است، فقط ۱۰ دقیقه با محل اصابت یکی از این موشک‌ها فاصله داشت.

در ادامه بیانیه این ستاد آمده است: نیروهای اوکراین روز گذشته یک جنگنده و ۱۲ پهپاد از طرازهای مختلف را سرنگون و ۵ موشک کروز را رهگیری و منهدم کردند. نیروهای روسیه به صورت فزاینده از انواع پهپادها برای حمله به مناطق مختلف اوکراین استفاده می‌کنند و پدافند هوایی ما با آن مقابله می‌کند.

این تحولات در حالی است که ستاد فرماندهی ارتش اوکراین نیز اعلام کرد: نیروهای اوکراین روز گذشته با ۷ حمله نیروهای روسیه به دونتسک و لوهانسک مقابله و ۸ تانک، ۸ زره پوش و ۳ خودرو نظامی روسیه را منهدم کردند.

دادستان کل اوکراین هم در صفحه شخصی خود در فیسبوک مدعی شد از ابتدای جنگ روسیه علیه اوکراین تا کنون ۱۲ خبرنگار کشته و ۱۰ خبرنگار دیگر زخمی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۲
انشالله موشک بعدی روسیه بخوره وسط کاخ سفید کلا این دوتا قدرت باهم بشین حسابشون صاف کنند اینقدر با کشورهای دیگه ور نرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
اون وقت می بینی چین و روسیه و امثالهم چطور دنیا را میخورن
این زلنسکی رئیس اوکراین واقعا بازیگر هولیودی است. دیروز گفت ما نمی توانیم با تفنگ سچمه ایی شهرمان آزاد کنم والآن می گوید هواپیما روسیه ساقط کرده وروزی هزار سرباز روسی می کشت. آیا به این دروغگو نمی گویند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
توبازیگر کجایی سایبری ....؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
نمی شه هم تفنگ بادی داشته باشه و هم موشک؟
کاش پوتین با موشک میزد بایدن رو که از دستش راحت بشیم البته ترامپ و بایدن و اینا همه مهره یهودی ها هستن قدرت در آمریکا دست نظام سرمایه داری و رسانه هاشونه نه دوتا پیرمرد به اسم ترامپ و بایدن
پیروی کامنت قبلیم اونایی که ادعا دارن در آمریکا دموکراسی هستش یعنی واقعا اعتقاد دارن که مردم عادی تصمیمات مهم رو میگیرن؟ یعنی پول و رسانه ها اگه اراده کنن نمیتونن کسی رو پروموت کنن و انتخاب کنن؟ یعنی مردم آمریکا مثلا میتونن انتخاب کنن که نیروهای آمریکایی از تمام دنیا برگردن به کشورشون؟ هرچقدر هم یه نفر گاگول سیاسی باشه باید بدونه قدرت در تمام دنیا دست افراد قوی و ثروتمنده تفاوتش فقط تو اینه که بعضی ها پشت اسم دروغین دموکراسی قایم شدن وگرنه کیه که ندونه یه عده ثروتمند در آمریکا که اکثرشون یهودی هستن قدرت انجام هرکاری رو دارن؟
زلنسکی واقعا ابر قهرمانه تلفات روسیه بخصوص تو ادوات جنگی خیلی زیاده سلاح های که آمریکا داده به اکراین یدونه تانک نمیتونه وارد شهر بشه
پاسخ ها
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
ابر قهرمان، قوی شوکت به قول رضا شاه زکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
زلنسکی هم یک عقب افتاده ایه مثل تو. مردم اوکراین دارن میجنگن و تیکه پاره میشه زلنسکی در پناهگاه تمرگیده. مردم میجنگن بعد زلنسکی قهرمانه؟
زلنسکی الان کجاست ؟ اگر در اوکراین جنگه ، این یارو کجاست ؟ اگر فرار نکرده و داخل اوکراینه و هنوز زنده است یعنی روسیه با اوکراین مماشات می کند . تا ببینیم غربگداها چه نظری دارند ؟
مسافت رو با زمان بیان کردن مبهمه منظور از 10دقیقه با چه سرعتی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
احتمالا با هواپیما!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
سرعت نور
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
گرگها با هم کاری ندارن اونا دارن برا بره ها نقشه میکشن
پوتینیسم و شرقگداها نابود اند و دموکراسی پیروز خواهد بود ، پوتینیسم در زباله دان تاریخ خواهد رفت و شرقگدا های بی سواد هم چنین . آینده روشن است و پیروزی آزادگی و آزاد اندیشان نزدیک
جهنم

آمریکایی ها 43 ساله مردم ایران رو بدبخت کردن
واقعا کشوری که داره از خودش دفاع میکنه چرا برای بعضی ها خوش آیند نیست اکراین الگو از ایران گرفته مگر صدام با آنهمه تجهیزات به ایران حمله نکرد مگر چندین شهر نگرفت مگر ده ها شهر موشک نزد پیر وجوان به پا خواستند واخر به التماس افتاد زلنسکی واقعا مرد که جلو این تجاوز کار ایستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
این نئونازی ها هستند که مردم رو سپر خودشون کردند و گرنه مردم دوست دارن از اکراین خارج شن. اسیر رسانه ها نشیم. زلنسکی هم پشتش به 28 تا کشور عضو ناتو گرمه و بهش گفتن بمون اگر هوا پس شد ما خودمون میبریمت. تازه کی میدونه واقعا الان تو اکراینه یا نه!
10 دقیقه واحد زمانه نه فاصله مکانی. چرا نمی گه چند کیلومتر فاصله داشته ؟
ننظور اینست که ورشو پایتخت لهستان یک شهر مرزی. در کنار کشور اوکراین است
خیلی خنده داره یه بازیگروکمدین وکسی که ذره ای ازنظام اداری وحکومتی وارتش وجنگ سرش نشه؛بیآدرئیس جمهوربشه؛!بیچاره مردم اوکراین!!@@.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج