بازدید 9436
هشدار قاضی القضات کرمانشاه به اشرار:

حکم‌مفسد‌فی‌الارض‌در‌انتظار‌عاملان‌ناامنی‌در‌کرمانشاه

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه دار و عاملان ناامنی، از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: در برخورد با چنین افرادی که امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته اند، کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹ 10 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پرویز توسلی زاده در نشست مسئولان عالی قضائی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: صدور حکم مفسد فی الارض برای این افراد باعث می‌شود دیگر اشرار حساب کار دستشان آمده و دست از شرارت و ناامنی بردارند.


وی ادامه داد: رفتار اشرار و عاملان ناامنی در جامعه تحت کنترل و رصد دستگاه قضایی قرار دارد و با توجه به اشرافیت خوبی که پلیس بر مخفیگاه‌های این افراد دارد، مکان امنی برای آن‌ها در استان باقی نمانده است.

توسلی زاده همچنین در پاسخ به پشنهاد یکی از معاونان خود در خصوص تبعید مجرمان خطرناک، آن را قابل اجرا دانست و گفت: با انجام بررسی‌های بیشتر و انجام کار‌های کارشناسی، چنین حکمی ممکن است صادر شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه همچنین بر موضوع پیشگیری از وقوع جرائم در استان تاکید کرد و گفت: حتی اگر بتوانیم از یک مورد تیراندازی هم جلوگیری کنیم، اقدام بزرگی در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از جرائمی است که باعث ایجاد ناامنی می‌شود، گفت: خوب است پلیس پس از دستگیری این افراد، بازجویی‌های گسترده‌ای از آن‌ها به عمل آورد، چرا که احتمال مرتکب شدن جرائم دیگر از سوی این افراد وجود دارد، جرائمی که حتما مجازات‌های آنان را سنگین‌تر می‌کند.

توسلی زاده در پایان با تقدیر از برخورد‌های قاطعانه پلیس با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی، خواستار اجرای هرچه سریعتر طرح جمع آوری اسلحه شد و گفت: دستگاه قضایی مثل همشه با جدیت از برنامه‌ها و اقدامات پلیس که در راستای برقراری نظم و امنیت صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی